quote:Ik gebruik dat nooit.Op donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef rubje het volgende:
je kan het toch boomarken of mis ik nu iets?
quote:OH!Op woensdag 20 oktober 2010 17:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee het gaat om Nederland/Belgie's FAVORIETE danser.
In voorgaande seizoenen en landen is al lang gebleken dat dat niet altijd de BESTE danser hoeft te zijn.
quote:Lorenzo een Jeffrey kloon?Op woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook erg Lorenzomoe. Te veel gehyped. Staat te veel in the picture.
quote:Nee. Jeffrey een slechte Timor-kloon
quote:Dat was mij ook al opgevallen. Ze heeft niet meegedaan aan de liveshows. Was wel door maar kon niet onder haar musicalcontract uit waardoor de jury toen Anne-May heeft door laten gaan naar de liveshows.Op donderdag 21 oktober 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot in de laatste 18 en dus liveshows ja? Dus daar ken ik haar van
Maar dit bedoel ik dus met de lorenzohype..... bij hem is het 26.000 keer vermeld dat ie er vorig jaar in zat en wat er was gebeurd en ach enw ee en dit en dat, camera 100% op hem.... en bij haar... geen enkele keer vermeld dus
quote:Oja!!!!!!!!!!!!!!!!!Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef Chickert het volgende:
[..]
Nee. Jeffrey een slechte Timor-kloon
quote:inderdaadOp donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef Chickert het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallen. Ze heeft niet meegedaan aan de liveshows. Was wel door maar kon niet onder haar musicalcontract uit waardoor de jury toen Anne-May heeft door laten gaan naar de liveshows.
Maar ook tijdens de audities. Van heel veel werd vermeld dat ze al eerder auditie hadden gedaan. En bij Natascha, die nota bene in de liveshows had moeten staan, werd en wordt NIKS gezegd :S
quote:Met als groot verschil dat Timor het qua dansprestaties waar kon maken en open stond voor kritiek... terwijl Jeffrey zo ongelooflijk arrogant was dat hij wérkelijk niet begreep dat hij niet door mocht
quote:Nee.Op donderdag 21 oktober 2010 13:43 schreef Susi het volgende:
Toch vind ik Lorenzo wel een goede danser, maargoed; hij kan nu natuurlijk profiteren van het gegeven dat hij al bekend was bij het publiek. En tja, heeft hij daarom gevraagd ?
quote:"Flikker op jury, wat weten jullie d'r nou van? Ik ben gewoon vethard de beste man! Stem op mij, jeweetz!Op vrijdag 22 oktober 2010 07:02 schreef Chickert het volgende:
[..]
Met als groot verschil dat Timor het qua dansprestaties waar kon maken en open stond voor kritiek... terwijl Jeffrey zo ongelooflijk arrogant was dat hij wérkelijk niet begreep dat hij niet door mochtDat zou wat geweest zijn met hem in de liveshows en een slechte uitvoering
quote:De mannen onderling zijn wel beter dan de vrouwen, dus hij krijgt het nog wel zwaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
Maar hij geniet er wel ontzettend van
En laat het naar zijn hoofd stijgen, vind ik.
quote:Hij was vorig jaar tijdens de liveshows geblesseerd geraakt. En dit inderdaad. Dat hele media gezeik eromheen, hij vraagt er toch niet om.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:37 schreef phileine het volgende:
Volgens mij was Lorenzo vorig jaar ook al zo, ik geloof niet dat dat veel te maken heeft met de speciale status die hij nu heeft. Hij lijkt me slim genoeg om te snappen dat hij het niet moet uitbuiten, hij begint er zelf ook niet zo veel over. En hij heeft er voor gekozen om auditie te gaan doen in plaats van direct zijn plekje in bootcamp (of was het zelfs laatste 18?) te pakken dat hem vorig jaar was beloofd.
quote:Was dat beloofd ja?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:37 schreef phileine het volgende:
Volgens mij was Lorenzo vorig jaar ook al zo, ik geloof niet dat dat veel te maken heeft met de speciale status die hij nu heeft. Hij lijkt me slim genoeg om te snappen dat hij het niet moet uitbuiten, hij begint er zelf ook niet zo veel over. En hij heeft er voor gekozen om auditie te gaan doen in plaats van direct zijn plekje in bootcamp (of was het zelfs laatste 18?) te pakken dat hem vorig jaar was beloofd.
quote:Chico is zijn grootste concurrentOp vrijdag 22 oktober 2010 10:33 schreef Ang3l het volgende:
Ja hij was flink bang van Chico geloof ik
quote:Niet meegekregen.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja dat hadden ze als het goed is nog die aflevering, of de aflevering erna gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |