ja en die maakte geen nieuwe blijkbaarquote:
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord manquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef Swine het volgende:
ha, ik ben fucking dood!Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
Wat Mikki zegt!!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man.
Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden.
23 of 24 ofzo hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even fessten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes opquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet![]()
Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op
Ik snap wel wat je bedoeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
Verdomme meisquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding..
Ben benieuwd hoe het gaat lopen
Google sketchup werkt toch niet hier! floorplanner is wel fijn! Gewoon dat je de pdf of afbeelding van de kamer als onderlaag kan gebruiken en dat meteen de maten kloppen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik wel met floorplanneren dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja
Maar ik snap dat google sketchup niet
Redelijk hoor! Het zijn geen echte bouwtekeningen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijvenDus of die maten nu daadwerkelijk kloppen
Ziet er ok uit...ook qua ruimtequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij
Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..
Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..
En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten
Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.
maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopenNog 1 of 2 nachtjes slapen
daarin tegen krijg je dadelijk wel een aparte slaapruimte enzo...en een eigen keuken en badkamer...Ik weet dat jullie nu de wc voor jullie zelf hebben IBquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebbendat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken
dan ben ik benieuwd..
We zitten nu gewoon te luxe
Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
In hoeverre is het nog feesten als je jezelf middels drank forceert niet aan je problemen te denken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.
Maar natuurlijk wil ik niet dat hij zichzelf helemaal de tyfus in feest.
Dat kan je hier toch tussen de regels doorlezen na alles wat hij gepost heeft?!....tis niet mis al die ellende met zn baas enzulksquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en dan komt weer een beetje kijken wat IB zegt, wie zegt dat dit bij Swine zo het geval is.. Hebben we/jullie die inside info?
Whoops niet door gehad dat ik hem dicht kieperde, en na die post ben ik gaan pittenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja en die maakte geen nieuwe blijkbaar?
Schaam op jou!quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:45 schreef Difficult het volgende:
[..]
Whoops niet door gehad dat ik hem dicht kieperde, en na die post ben ik gaan pitten
Dit is die van ons:quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..
Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..
En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten
Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.
maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopenNog 1 of 2 nachtjes slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij moeten nu ook gewoon reageren zonder binnen te mogen kijken. We gaan wel vooraf even kijken hoe het er van buiten uitziet en wat voor wijk het is.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
NaisJullie hebben overduidelijk wel alle maten
Thnx, maar de SSHN is niet eens zo afwijkend qua opgeven van plattegronden hoor! Dit is een uitzondering! Niet dat we het gaan krijgen, maar met die floorplanner spelen is leuk! Soort van the Sims maar dan anders!quote:
Doe maar weer zoquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gloedje hagel nieuw...nu maar afwachten of we nr 1 worden
Haha, die keuken is half gescheiden hè. Het is een soort bar of zoiets! Dus wij zitten ook in de spruitjeslucht!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Een losse keuken (of zoals daar, in ieder geval afgescheiden) is trouwens wel écht een pluspunt. Bij ons zou je dan eeuwig in de etensluchtjes zitten
Jullie be-oogd app ziet er anders ook vrij nieuw uitquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe maar weer zoWrijf het er maar in
Gedeelde spruitjeslucht is halve spruitjeslucht, zullen we dan maar zeggenquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, die keuken is half gescheiden hè. Het is een soort bar of zoiets! Dus wij zitten ook in de spruitjeslucht!
Ja, waarom die en niet sterrenbosch/gouverneur?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gedeelde spruitjeslucht is halve spruitjeslucht, zullen we dan maar zeggen
Overigens is Proosdij wel een van de oudere complexen meen ik
Bij sterrenbosch zijn het per definitie allemaal één persoonskamers waar je met zijn tweeën legaal mag wonen. Ik ken ook iemand in de gouverneurs wiens indeling me nogal onlogisch leek, maar dat hebben ze toch niet allemaal?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat a) daar niks vrij komt voor twee personen tot nu toe, (vrij nieuwe complexen dus blijven mensen voorlopig nog wel zitten, iig @ Gouverneur)
B) de gouverneur heeft allemaal ontzettend vage kamers met van die schuine hoeken en een paal midden in je kamer
Ik zat ook al te kijken dat het net zo'n ding wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
yas jullie hebben helemaal geen piano
Ja dan houdt het op. Ik had vijf jaar wachttijd dus ik kon er meteen in. Proosdij is ook wel fijn gelegen eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
De meesten wel, de 2 persoons eenheden dan. Met mijn inschrijving van 3 jaar kom je overigens nooit in Sterrenbosch of Gouverneur
Vandaar de vloerplanner!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom, we gaan het zien en worden we het niet dan kijken we gewoon weer verder, an sich zitten we hier prima namelijk.. Maar ik wil gewoon graag een aparte slaapkamer.. En gewoon lekker alles voor mezelf.. En dan kriebelt het nu zo, maar laatste keer dat we op iets gereageerd hadden was in augustus, dus het is niet alsof we heel hard op zoek zijnZou gewoon mooi zijn als we geluk hebben
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebtquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
In Groesbeek...op de Stekkenbergquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waar zit die nieuwe van jullie D_K en Laysa?
Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoondquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
In Groesbeek...op de Stekkenberg![]()
laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be
Echt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoond
Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to bequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
In Groesbeek...op de Stekkenberg![]()
laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be
Groesbeek! We kijken ook nog steeds naar Nijmegen, maar het meeste aanbod is daar seniorenwoningen of oude meuk, 40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waar zit die nieuwe van jullie D_K en Laysa?
Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?wat leuk....op het Hoogh ....nieuwbouw
Huuuuuquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera.
haha.....Nou dit is uitermate geschikt...op nog geen 10 min van de Uni en dichtbij de stad....ik doe alles met de auto dus mij maakt het weinig uit....en het is beter dan hier in hatert, lindeholt of in west terecht te komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to be.
Als je bij Begane grond het pijltje naar beneden doet, en dan Typ een naam (die heb ik blijkbaar verkeerd opgeslagen) zie je de andere indeling, zo had ik het namelijk ook eerst staan, maar dan vind ik die kast zo gepropt op het bed.. Maar aan de andere kant is dat een ladekast die niet zo diep is, wat dus makkelijk moet passen.. En verder gaan we (als we het worden) wss een nieuwe 3 deurs kast kopen.. Want dat ding van IB kan niet nog een keer verhuisd worden en ik heb ruimte te kortquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
[..]
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt.
Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt.
Tussen de Stekkenberg en de Dries.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoor
Dat zei ik dus weer tegen Laysa!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het gewoon zo leuk om te doen![]()
ik mag dat...ik ben al ruim de 20 voorbijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
En zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar burgerlijk we allemaal zijn
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
En zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar burgerlijk we allemaal zijn
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
Wanneer hoorden jullie nou of jullie dat appartement kregen, Laysa en D_K?
Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer krijgen jullie het te horen?
Ben blij dat ik het van het weekend pas gezien heb en wij dus pas zondag gereageerd hebben en ik daardoor hoogstens 2 a 3 dagen moet wachten
Hoppa!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
Aankomende maandag!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
Wanneer hoorden jullie nou of jullie dat appartement kregen, Laysa en D_K?
Dan ben ik nog 12 jaar (quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word over anderhalve maand ook al 24 hoor
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hup, ga geld verdienen voor onze nieuwe kast ofzo
O ja maandag, spannend!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijn
Als je nog tijd over hebt mag die van mij ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so
Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook alquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!
Yep! Zolang je netjes belasting betaalt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je nog tijd over hebt mag die van mij ook![]()
[..]
Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook al
Dat betekend toch dat er dus als je bijv 8 euro verdient, er nu 40 cent bij komt?quote:Beste medewerkers
conform de CAO is per 1 oktober een salarisverhoging van 0,5% doorgevoerd. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben kan jij je wenden tot je contactpersoon bij het uitzendbureau of 1 van de supervisors
12 cent per uur?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen
Dat had ik met m'n vorige auto ook... die heb ik in de winter met die kilo's sneeuw en pekel niet eens gewassenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!
[..]
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens heeft niet-technische Mikkie zojuist zelfstandig de EGR-klep van zijn voiture schoongemaakt. Zat nogal vol met aangekoekte zooi, nu is ie weer mooi fris en loopt alles als het goed is een tikje soepeler. Scheelt niet super veel, maar kan gedoe in de toekomst voorkomen en had toch een middagje vrij.
Dat dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Blijft een vak apart die wiskunde
Nee ik was net voor het gemak even van 8 euro uit gegaan, maar verdien 8.71 volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja poe poe, stel je voor dat er wat gebeurd in het centrumquote:
vertel mij wat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ergens anders wonenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Jij woont er zeker niet. De hele avond die kutbliepjes en 500 keer dezelfde jingles.
.
Dat lokaliseren was geen punt. Twee beschermkappen eraf en ik kon er zo bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?
Goed punt, want na m'n geklungel en gepoets van vanmiddag heb ik daar dus géén zin meer inquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
Zie het positief, je hoeft in ieder geval niet te koken
Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dat moet je Mikkie vragen, 't zijn zijn bakjes
Gratis eten faalquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Crap, heb ik net eten geregeld, dit had ik eerder moeten lezen
Maar jullie zorgen goed voor ze hè? Het is wel al een lange logeerpartij namelijk
Ja lekker! Maar dat zal onderdehand wel op zijn nuquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?
Scheelt Meesterchef weer een magnetron maaltijd!
BeoVision aan BeoLab?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59
Mooi, maar duur! Te duur vind ik eigenlijk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef Sander het volgende:
Iets in die geest, ik heb het niet onthouden
Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur opquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59
Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur op
Als je het zo doet, en aan de opdracht voldoet, dan zal niemand daar toch echt een probleem van maken? Of ze willen dat je leert met Excel omgaan, dan misschien wel...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.
werkte de muziekquote:
De muziek lag een flink gedeelte van de tijd platquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
werkte de muziek? ik werd opgebeld omdat t systeem op zn gat lag
ik zei: start de pc maar ff opnieuw op, mocht t alsnog niet werken bel maar weer
Ik kom er gelukkig alleen voor de pubquiz en om onze dinerbonnen op te eten, verder niets.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je gaat naar een goede kroeg!
Iemand Swine nog gespot?
Natuurkunde?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:38 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
vandaag ga ik een lange dag maken, ik blijf gewoon lang op school voor men wiskunde en mechanica
Konijn met kerst mag vast welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag geen hamster van IB, ook geen konijn, of muis of rat.. Gewoon helemaal niks
wijfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag geen hamster van IB, ook geen konijn, of muis of rat.. Gewoon helemaal niks
Gaaf! Dat gaat zweten wordenquote:
Heb je daar een reden voor nodig dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nu moet ik prosecco drinken vanavond![]()
deze staat al sinds 't trouwen in de koelkast en bewaarden we voor een leuk momentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je daar een reden voor nodig dan?
Ik had het zo gehoopt en nu kriebelt het weer helemaal en moet dat weer even gaan rustenquote:1 82
2 66
3 56
Wij gaan hoogste waarschijnlijk ook derde worden. Althans we staan nu derde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
3e geworden
[..]
Ik had het zo gehoopt en nu kriebelt het weer helemaal en moet dat weer even gaan rusten
Ah, blijkbaar... telefoon verkeerd gehouden, maar wat tof dat ik gewoon een foto kan maken en het ding dan meteen online ergens kan posten, techniek is als fucking elfjes enzoquote:
Balen zegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij gaan hoogste waarschijnlijk ook derde worden. Althans we staan nu derde.
Dat voordeel heb je eigenlijk niet met urgentie of je moet duidelijk gegronde redenen om te weigeren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Balen zegJullie hebben het wel iets meer nodig dan wij denk ik zo. Hopen dat er dus 2 afwijzen
http://www.rijschoolcorrect.nl/quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef rthls het volgende:
Post normaal nooit in hier, maar heb even een vraagje aan de Nijmegenaren hier.
Ik wil binnenkort beginnen met rijlessen. Met zoeken op internet krijg ik een beetje door de bomen het bos niet meer zien gevoel.
Welke rijschool is aan te rijden in Nijmegen?
Ah da's klote.. volgende keer dan iig grote kans toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij gaan hoogste waarschijnlijk ook derde worden. Althans we staan nu derde.
Hah ik zag het pas toen je dit posttequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze je leren aanrijden zou ik het sowieso niet meer overwegen
Thanks, zal de website eens bekijken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.rijschoolcorrect.nl/
Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
Yep! Alleen weer wachten tot er wat fatsoenlijk bijzit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah da's klote.. volgende keer dan iig grote kans toch?
Ik heb goede ervaringen met Robby Knoop, al is dat wel acht jaar terug. Veel auto's en instructeurs dus altijd wel iemand die bij je past. De website ziet er verrot uit, maar ik ben met m'n pakketje van 25 lessen plus examen probleemloos geslaagdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
http://www.rijschoolcorrect.nl/
Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
Eerder een verkapte sorry-mikkie-dat-ik-niks-zei post, maar whatever floats your boatquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:44 schreef vogelkooi het volgende:
Verkapte ik-had-een-date-vanavond post?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef Dupje het volgende:
Haha en deze gekke mensen in de parking kwamen wij ook nog tegen
Volgens mij is ie op stage ergens bij de noordpoolreiziger! noordpoolcirkel!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:
Blegh, door gepruts van de opleiding mag ik nu dubbel werk gaan doen![]()
En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd
Dat dus (relevante werkervaring indien je dat hebt of relevante interesses)!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef morgane het volgende:
Hmm, ik ben nu met mijn cv bezig want ik wil aankomend semester stage gaan lopen bij een vertaalbureau en ondertitelingsbureau. Nu vind ik het alleen lastig te bepalen wat relevant is...moet ik mijn bijbaantjes en interesses er ook bijzetten? Of alleen als het relevant is voor de stage? En is het aan te raden om al gelijk bij mijn eerste mailtje (de telefoniste van een ondertitelingsbureau gaf mij een mailadres van iemand die daar over gaat) mijn cv bij te voegen, of is dat vreemd? Ik ben helemaal nieuw in het zoeken van stages dus ik vind het lastig.
Noorwegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:
Blegh, door gepruts van de opleiding mag ik nu dubbel werk gaan doen![]()
En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd
Ik zou hem zeker meesturen, in pdf uiteraardquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef morgane het volgende:
Dank je! Wel gelijk mn cv meesturen dus?
Vrij onprofessioneel om het als .doc te sturen imho, ziet er niet netjes uit en is te editten. Even een pdf-converter downloaden (of via een web-converter) is zo gedaan en ziet er 100x beter uitquote:
Ik klikte net na het posten op je bloglinkje en toen zag ik het mooie Noorwegen al ja. Goede keuze, maar in de winter zou ik er toch niet willen zitten. Drie weken sneeuw per jaar is wel genoeg voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
NoorwegenLijkt stiekem nog een beetje op Nimwegen qua naam
En D_K, de poolcirkel is hier nog wel eventjes een paar honderd km vandaan
![]()
Waar heeft je opleiding mee geprutst?
Ik dacht ze zijn een tentamen kwijt geraakt en dat moet je opnieuw doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Stefka het volgende:
[..]
Ik klikte net na het posten op je bloglinkje en toen zag ik het mooie Noorwegen al ja. Goede keuze, maar in de winter zou ik er toch niet willen zitten. Drie weken sneeuw per jaar is wel genoeg voor mij
Voor het werkcollege van deze week (donderdag) moeten we 4 rapporten lezen. Dat heb ik dus braafjes al gedaan (ongeveer 150 blz.), maar tijdens het hoorcollege van hetzelfde vak gisteren kregen we te horen dat er ook nog per tekst telkens op bepaalde dingen gelet moeten worden, waardoor ik dus zowat iedere tekst opnieuw mag gaan doornemen
Vanaf 2010 volgens mij wel jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan toch via word gewoon opslaan als pdf?
Heuj! Dit is ook niet leuk hoor!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht ze zijn een tentamen kwijt geraakt en dat moet je opnieuw doenKom je met dit aanzetten
Dan moet je bij Yash zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef morgane het volgende:
2007 hiero
Oh wacht, in 2007 kan het ook! Thanks Hosti!
Geen idee, ik kan het iigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ow..... maar dan... dacht dat dat alleen was als je Adobe Suite geinstalleerd had... weet ik veul
Dat las ik daarna pas. Je bracht me op goede ideeënquote:
Lijkt me wel tof, zo'n stage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Dat las ik daarna pas. Je bracht me op goede ideeën
ennn mn sollicitatiemail is de deur uit! Spannend!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 [b]14:13[/b] schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan toch via word gewoon opslaan als pdf?
Ik zei het eerst hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 [b]14:15[/b] schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vanaf 2010 volgens mij wel ja
Ik weet het niet werk pas sinds eind 2009 met word 2007quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef AMDB het volgende:
Is dat al vanaf het begin zo?Zie het nu pas voor het eerst
Haha eentje waarvan er 3 vrouwen boven staan te wachten, toe maar.quote:Buiten de mijn staan de gezinnen van de mijnwerkers gespannen te wachten, naast de honderden journalisten van over de hele wereld. Er is er eentje die drie vrouwen boven heeft staan: zijn vrouw en twee minnaressen. Een van de mijnwerkers is in de tijd dat hij vastzat vader geworden en dan is er nog eentje die via een briefje zijn vriendin met wie hij al jaren samenwas ten huwelijk vroeg. Ook van de president kregen de eersten een knuffel.
Ik had haar er al op gewezen hoor. Krijg je niet genoeg validatie van IB ofzo dat je hier zo doelbewust opzoek bent naar complimentjes? Voel je je soms ondergewaardeerd in je dagelijks beslommeringen? Of stamt dit uit een grijs verleden waarin je broer alles goed deed en alle liefde van je ouders kreeg en jij jet het ondergesneeuwde tweede kind voelde? Vertel eens Yasha, wat is er met je aan de hand?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha just kidding, maar het staat nog in de quote van hosti ookanders had hosti alleen gezegd 2010
Jij wees haar erop en ze negeerde het gewoonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had haar er al op gewezen hoor. Krijg je niet genoeg validatie van IB ofzo dat je hier zo doelbewust opzoek bent naar complimentjes? Voel je je soms ondergewaardeerd in je dagelijks beslommeringen? Of stamt dit uit een grijs verleden waarin je broer alles goed deed en alle liefde van je ouders kreeg en jij jet het ondergesneeuwde tweede kind voelde? Vertel eens Yasha, wat is er met je aan de hand?
Maar je bent wel leuk hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij wees haar erop en ze negeerde het gewoon![]()
terwijl jij mij bovendien nog quote ook..
En verder al het bovenstaande + het feit dat iedereen altijd beter is dan ik
Yep, maximaal een kantje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef morgane het volgende:
Dank je! Wel gelijk mn cv meesturen dus?
Yash jij zou zoiets ook kunnen posten hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht ze zijn een tentamen kwijt geraakt en dat moet je opnieuw doenKom je met dit aanzetten
Maximaal een kantje? Wat een onzin. CV mag best wat uitgebreider zijn tegenwoordig. Toelichting op relevante gedeeltes van je opleiding geven helpt heel erg veel. Die van mij zit met gemak al aan de twee kantjes zonder echte werkervaring nogquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, maximaal een kantje!
En gewoon de hele zooi in pdf opsturen
Da's best veulquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maximaal een kantje? Wat een onzin. CV mag best wat uitgebreider zijn tegenwoordig. Toelichting op relevante gedeeltes van je opleiding geven helpt heel erg veel. Die van mij zit met gemak al aan de twee kantjes zonder echte werkervaring nog
Dan streep samenvatten maar door op je CV. Ja als me 50 bent dan mag je aan maximaal 2 komen. Niet als je solliciteert naar een stageplaatsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maximaal een kantje? Wat een onzin. CV mag best wat uitgebreider zijn tegenwoordig. Toelichting op relevante gedeeltes van je opleiding geven helpt heel erg veel. Die van mij zit met gemak al aan de twee kantjes zonder echte werkervaring nog
Heul niet want ik doe nooit voorbereidend werkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Yash jij zou zoiets ook kunnen posten hoor
Ik ben ziek
Heb ik net m'n planning op orde qua veel studeren en in de UB zitten, krijg je dit weer
Ik heb twee kantjes. Korte zinnen over de opleiding, kort over stages en afstuderen, en wat relevante kennis / werkervaring.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is wel voor iets anders dan een (eerste?) stage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is het in de ICT zelfs vrij gebruikelijk om nog veel grotere CV's te hebben. Volgens mij heb ik hier ooit van royjn gelezen dat hij er 1 van rond de 10 pagina's had? Beschrijving van projecten in bijlages e.d.
Bij ICT is dat gebruikelijker, omdat die vaak ook werken met certificaten, talen, verschillende specialisaties et cetera, maar ik neem aan dat Morgane niet gaat programmeren daar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is het in de ICT zelfs vrij gebruikelijk om nog veel grotere CV's te hebben. Volgens mij heb ik hier ooit van royjn gelezen dat hij er 1 van rond de 10 pagina's had? Beschrijving van projecten in bijlages e.d.
Nope.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is swine hier nu niet meer geweest na onze hele discussie over zijn leefwijze?
Het ging al meer over CV's in het algemeenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij ICT is dat gebruikelijker, omdat die vaak ook werken met certificaten, talen, verschillende specialisaties et cetera, maar ik neem aan dat Morgane niet gaat programmeren daar!
2quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zeg eens dat ie zich hier moet melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |