abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87401652

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nl (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !

Klik hier!

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_87401683
Difficult gooit hem toch dicht?
pi_87401868

klassiekertje met leuk onderschrift :9
pi_87401877
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Difficult gooit hem toch dicht?
ja en die maakte geen nieuwe blijkbaar :P?
swarma spam hoer
pi_87403041
swarmi killed the topic }:|
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 23:08:44 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87403163
Maar ik blaas het even leven in! w/
pi_87405804
hello :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_87407432
ha, ik ben fucking dood! :') Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
pi_87408266
Welll hellow :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:13:52 #10
192683 AMDB
Visionair.
pi_87408374
Goedemorgen, lekker 9 tot 5 dagje met een presentatie in het Noors, spannend :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:17:00 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87408396
Mogguh! :W
pi_87408926
Morning :W Zo komt mama op bezoek :) En daarna tot half 9 naar school, jeej.
Ik ben een meisje =)
pi_87409446
:W
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:38:51 #14
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87409625
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef Swine het volgende:
ha, ik ben fucking dood! :') Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man :').

Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden :P.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87409677
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man :').

Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden :P.
Wat Mikki zegt!!!!!!
Swine...pak jezelf eens bij de kladden en ga weer voor wat echt belangrijk is...dit is niet gezond en dat weet jezelf ook wel...zo kom je alleen nog maar meer in de problemen...
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:42:57 #16
192683 AMDB
Visionair.
pi_87409712
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef AMDB het volgende:
Moraalridders :P
:|W Ja hoor!
pi_87409763
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
pi_87409805
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
23 of 24 ofzo hoor ;)

En verder wat Laysa en Mikkie zeggen :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:50:56 #20
192683 AMDB
Visionair.
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:54:21 #21
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87409907
Haha, geinig hoe er hier twee kampen zijn :D. Belangrijkste is dat ie het naar zijn zin heeft en zelf staat voor wat ie doet. Alleen zou ik als ik hem was soms een avondje minder borrelen. :+.

Anderzijds heb ik ook mijn jaren wel gehad waarin ik vier avonden in de week in de kroeg zat :').
Zerg schreef:
pi_87409913
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
:{w
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:56:58 #23
192683 AMDB
Visionair.
pi_87409972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even fessten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet :)

Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo ;)
pi_87409973
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa O+
pi_87410022
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet :)

Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo ;)
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op :*
pi_87410051
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
;) dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
:*
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:01:32 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410065
Ik ben het Mikkie eens! En dat op deze morgen! Het moet niet veel gekker worden hier! :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:02:10 #28
192683 AMDB
Visionair.
pi_87410079
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op :*
:')

Ik zeg toch niet dat het het slimste is om door te feesten. Hij moet gewoon zelf weten wat hij doet, dat gaat jou en mij geen ene flikker aan. Hij vraagt toch niet om advies?
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:02:44 #29
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410095
Goedemorgen :W

Overigens, bovenstaande discussie heeft alleen nut als je vergaande inside information over het leven van swine hebt? Een boel assumpties maken kan ik wel, maar daar schiet niemand iets mee op :)

Als Laysa die info wel heeft, prima, maar deze discussie is aan mij niet besteed :s)
pi_87410127
Idd...Never mind :')
pi_87410135
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding.. :o
Ben benieuwd hoe het gaat lopen :)
pi_87410142
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:

[..]

;) dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
:*
Ik snap wel wat je bedoeld :Y
pi_87410147
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld :Y
I know :)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:08:13 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410202
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding.. :o
Ben benieuwd hoe het gaat lopen :)
Verdomme meis :( Ik heb het appartement waar we op gereageerd hebben al in 3d uitgewerkt! :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:10:05 #35
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410235
Haha, dat houdt je in ieder geval wel bezig :D
pi_87410237
Haha ik wel met floorplanner :') en dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja :')

Maar ik snap dat google sketchup niet ;(
pi_87410280
goedemorgen! om half 11 projectmeeting... Zo maar eens gaan fietsen O-)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:12:30 #38
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410283
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik wel met floorplanner :') en dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja :')

Maar ik snap dat google sketchup niet ;(
Google sketchup werkt toch niet hier! floorplanner is wel fijn! Gewoon dat je de pdf of afbeelding van de kamer als onderlaag kan gebruiken en dat meteen de maten kloppen! *O*
pi_87410298
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijven :') Dus of die maten nu daadwerkelijk kloppen :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:14:22 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410315
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijven :') Dus of die maten nu daadwerkelijk kloppen :')
Redelijk hoor! Het zijn geen echte bouwtekeningen! :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:26:43 #41
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410598
Er ontbreken er gewoon veel :') Volgens mij is het daar standaard om 2 maten mee te geven, en dan de rest af te laten leiden in een kaart die geen verhoudingen kent _O-
pi_87410695
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij

Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..

Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..

En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten :')

Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.

maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopen :') Nog 1 of 2 nachtjes slapen :)
pi_87410714
:W c_/
Fear is the grease of society.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:36:01 #44
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410808
:') :'( :')!!1!!EINS!1!

Wtf is dat voor dik mormel _O-
pi_87410829
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..

Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..

En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten :')

Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.

maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopen :') Nog 1 of 2 nachtjes slapen :)

Ziet er ok uit...ook qua ruimte :Y
pi_87410893
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebben :') dat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken :o dan ben ik benieuwd.. :P

We zitten nu gewoon te luxe ;)
pi_87410952
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebben :') dat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken :o dan ben ik benieuwd.. :P

We zitten nu gewoon te luxe ;)
daarin tegen krijg je dadelijk wel een aparte slaapruimte enzo...en een eigen keuken en badkamer...Ik weet dat jullie nu de wc voor jullie zelf hebben IB ;) ...Maar toch is dat wel erg prettig...zo hou je de dagelijkse dingen ..eten, tv kijken enz. uit je slaapkamer :)
pi_87411027
Ja, dat vind ik echt het fijnste O+ Gewoon een aparte slaapkamer, vooral nu we de laatste tijd zo apart van elkaar op moeten staan, dan maak je de ander niet zo wakker.. Gewoon alles voor mezelf lijkt me O+

Of als ik eens wil studeren en IB bijv playstationen, laatst moest hij dan met een koptelefoon op gaan zitten, nu kan ik dan gewoon in de slaapkamer gaan zitten.. En andersom natuurlijk :)

Maar goed, ik ga nu afwachten, voor ik mezelf helemaal gek ermee maak haha :P
pi_87411078
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.

Maar natuurlijk wil ik niet dat hij zichzelf helemaal de tyfus in feest.
pi_87411165
D_K zit ook weer helemaal in de floorplanners :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:19:06 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87412027
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:46 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.

Maar natuurlijk wil ik niet dat hij zichzelf helemaal de tyfus in feest.
In hoeverre is het nog feesten als je jezelf middels drank forceert niet aan je problemen te denken?
pi_87412117
Mjah en dan komt weer een beetje kijken wat IB zegt, wie zegt dat dit bij Swine zo het geval is.. Hebben we/jullie die inside info?
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:26:55 #53
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87412243
Of we wachten even af wat hij er zelf van zegt _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:43:04 #54
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87412686
Welnee, ik heb geen informatie nodig om een oordeel te vertellen.
pi_87412710
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah en dan komt weer een beetje kijken wat IB zegt, wie zegt dat dit bij Swine zo het geval is.. Hebben we/jullie die inside info?
Dat kan je hier toch tussen de regels doorlezen na alles wat hij gepost heeft?!....tis niet mis al die ellende met zn baas enzulks
pi_87412757
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

ja en die maakte geen nieuwe blijkbaar :P?
Whoops niet door gehad dat ik hem dicht kieperde, en na die post ben ik gaan pitten
  maandag 11 oktober 2010 @ 11:46:01 #57
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87412769
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 11:45 schreef Difficult het volgende:

[..]

Whoops niet door gehad dat ik hem dicht kieperde, en na die post ben ik gaan pitten
Schaam op jou! :(
pi_87412823
En ik snap best dat mensen hier zich zorgen maken over Swine, maar ik vind niet dat je daar op een open forum over moet gaan discussiëren

@IB :@
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:12:00 #59
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87413610
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:

Dit is die van ons:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij moeten nu ook gewoon reageren zonder binnen te mogen kijken. We gaan wel vooraf even kijken hoe het er van buiten uitziet en wat voor wijk het is. :7
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:15:04 #60
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87413700
Nais :D Jullie hebben overduidelijk wel alle maten _O-
pi_87413714
Nice :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:15:40 #62
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87413720
Mooi appartement ook trouwens :Y
pi_87413745
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi appartement ook trouwens :Y
Gloedje hagel nieuw...nu maar afwachten of we nr 1 worden :P
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:17:33 #64
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87413760
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef IrishBastard het volgende:
Nais :D Jullie hebben overduidelijk wel alle maten _O-
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice :)
Thnx, maar de SSHN is niet eens zo afwijkend qua opgeven van plattegronden hoor! Dit is een uitzondering! Niet dat we het gaan krijgen, maar met die floorplanner spelen is leuk! Soort van the Sims maar dan anders! w/
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:21:43 #65
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87413858
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Gloedje hagel nieuw...nu maar afwachten of we nr 1 worden :P
Doe maar weer zo ;( Wrijf het er maar in :'(
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:22:21 #66
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87413881
Een losse keuken (of zoals daar, in ieder geval afgescheiden) is trouwens wel écht een pluspunt. Bij ons zou je dan eeuwig in de etensluchtjes zitten ;(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:23:52 #67
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87413923
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Een losse keuken (of zoals daar, in ieder geval afgescheiden) is trouwens wel écht een pluspunt. Bij ons zou je dan eeuwig in de etensluchtjes zitten ;(
Haha, die keuken is half gescheiden hè. Het is een soort bar of zoiets! Dus wij zitten ook in de spruitjeslucht!
pi_87413932
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:21 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Doe maar weer zo ;( Wrijf het er maar in :'(
Jullie be-oogd app ziet er anders ook vrij nieuw uit :*
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:27:05 #69
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87414009
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:23 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Haha, die keuken is half gescheiden hè. Het is een soort bar of zoiets! Dus wij zitten ook in de spruitjeslucht!
Gedeelde spruitjeslucht is halve spruitjeslucht, zullen we dan maar zeggen :')

Overigens is Proosdij wel een van de oudere complexen meen ik ;(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:28:01 #70
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87414030
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:27 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Gedeelde spruitjeslucht is halve spruitjeslucht, zullen we dan maar zeggen :')

Overigens is Proosdij wel een van de oudere complexen meen ik ;(
Ja, waarom die en niet sterrenbosch/gouverneur?
pi_87414132
Omdat a) daar niks vrij komt voor twee personen tot nu toe, (vrij nieuwe complexen dus blijven mensen voorlopig nog wel zitten, iig @ Gouverneur)
B) de gouverneur heeft allemaal ontzettend vage kamers met van die schuine hoeken en een paal midden in je kamer :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:31:24 #72
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87414144
Overigens is er in Sterrenbosch ook niets voor 2 personen? En als er iets is, heb je veel langere wachttijd nodig :P
pi_87414146
Maar zag net ook dat ze wel allemaal onderhoud aan het uitvoeren zijn, vervanging van keukens en badkamers enzo :)
pi_87414189
yas jullie hebben helemaal geen piano
swarma spam hoer
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:33:17 #75
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87414193
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat a) daar niks vrij komt voor twee personen tot nu toe, (vrij nieuwe complexen dus blijven mensen voorlopig nog wel zitten, iig @ Gouverneur)
B) de gouverneur heeft allemaal ontzettend vage kamers met van die schuine hoeken en een paal midden in je kamer :P
Bij sterrenbosch zijn het per definitie allemaal één persoonskamers waar je met zijn tweeën legaal mag wonen. Ik ken ook iemand in de gouverneurs wiens indeling me nogal onlogisch leek, maar dat hebben ze toch niet allemaal?
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:35:06 #76
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87414241
De meesten wel, de 2 persoons eenheden dan. Met mijn inschrijving van 3 jaar kom je overigens nooit in Sterrenbosch of Gouverneur :')
pi_87414267
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
yas jullie hebben helemaal geen piano
Ik zat ook al te kijken dat het net zo'n ding was :') maar het is een boekenkast! kijk maar naar de 3d ;)

Ook had ik de bank zwart gemaakt maar dat slaat ie iedere keer niet op :r
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:38:27 #78
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87414337
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
De meesten wel, de 2 persoons eenheden dan. Met mijn inschrijving van 3 jaar kom je overigens nooit in Sterrenbosch of Gouverneur :')
Ja dan houdt het op. Ik had vijf jaar wachttijd dus ik kon er meteen in. Proosdij is ook wel fijn gelegen eigenlijk. :P
Daarnaast is het sowieso al lastig iets te vinden in Nijmegen! :{
pi_87414526
Daarom, we gaan het zien en worden we het niet dan kijken we gewoon weer verder, an sich zitten we hier prima namelijk.. Maar ik wil gewoon graag een aparte slaapkamer.. En gewoon lekker alles voor mezelf.. En dan kriebelt het nu zo, maar laatste keer dat we op iets gereageerd hadden was in augustus, dus het is niet alsof we heel hard op zoek zijn :) Zou gewoon mooi zijn als we geluk hebben :)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 12:52:58 #80
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87414774
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom, we gaan het zien en worden we het niet dan kijken we gewoon weer verder, an sich zitten we hier prima namelijk.. Maar ik wil gewoon graag een aparte slaapkamer.. En gewoon lekker alles voor mezelf.. En dan kriebelt het nu zo, maar laatste keer dat we op iets gereageerd hadden was in augustus, dus het is niet alsof we heel hard op zoek zijn :) Zou gewoon mooi zijn als we geluk hebben :)
Vandaar de vloerplanner! :P
pi_87414781
Waar zit die nieuwe van jullie D_K en Laysa?
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:55:14 #82
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87414832
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar sluit ik me bij aan O+.
quote:
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt :).
Zerg schreef:
pi_87414837
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Moet natuurlijk wel kijken of alles past ;)
pi_87414910
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
In Groesbeek...op de Stekkenberg :P
laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be :D
pi_87414925
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

[..]
:@ *) :*
pi_87414936
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be :D
Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoond :o
pi_87414971
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoond :o
Echt? :D wat leuk....op het Hoogh ....nieuwbouw :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:02:35 #88
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87415068
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to be :').
Zerg schreef:
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:02:47 #89
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415070
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Groesbeek! We kijken ook nog steeds naar Nijmegen, maar het meeste aanbod is daar seniorenwoningen of oude meuk, 40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera. :P
pi_87415111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Echt? :D wat leuk....op het Hoogh ....nieuwbouw :P
Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:05:14 #91
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415152
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera. :P
Huuuuu :'(
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:05:38 #92
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415163
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:52 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

pi_87415183
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to be :').
haha.....Nou dit is uitermate geschikt...op nog geen 10 min van de Uni en dichtbij de stad....ik doe alles met de auto dus mij maakt het weinig uit....en het is beter dan hier in hatert, lindeholt of in west terecht te komen :P
pi_87415186
quote:

[..]

[..]

Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt :).
Als je bij Begane grond het pijltje naar beneden doet, en dan Typ een naam (die heb ik blijkbaar verkeerd opgeslagen) zie je de andere indeling, zo had ik het namelijk ook eerst staan, maar dan vind ik die kast zo gepropt op het bed.. Maar aan de andere kant is dat een ladekast die niet zo diep is, wat dus makkelijk moet passen.. En verder gaan we (als we het worden) wss een nieuwe 3 deurs kast kopen.. Want dat ding van IB kan niet nog een keer verhuisd worden en ik heb ruimte te kort :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:06:23 #95
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415194
quote:
Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoor :P
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:07:20 #96
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415225
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?
Tussen de Stekkenberg en de Dries.
pi_87415231
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoor :P
:D ik zei exact hetzelfde tegen D_K _O-
pi_87415259
Ik vind het gewoon zo leuk om te doen O+ :@
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:08:56 #99
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415292
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het gewoon zo leuk om te doen O+ :@
Dat zei ik dus weer tegen Laysa! _O-
pi_87415318
:D :D Omg....D_K = Yashaaa _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:09:48 #101
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415322
En zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar burgerlijk we allemaal zijn :'(
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:10:07 #102
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87415335
Wanneer hoorden jullie nou of jullie dat appartement kregen, Laysa en D_K?
Vijf sterren microgolfovenkok
pi_87415344
Wanneer krijgen jullie het te horen?

Ben blij dat ik het van het weekend pas gezien heb en wij dus pas zondag gereageerd hebben en ik daardoor hoogstens 2 a 3 dagen moet wachten :')
pi_87415353
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
ik mag dat...ik ben al ruim de 20 voorbij :P
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:11:09 #105
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415366
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
pi_87415374
Ik word over anderhalve maand ook al 24 hoor ;(
pi_87415375
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer krijgen jullie het te horen?

Ben blij dat ik het van het weekend pas gezien heb en wij dus pas zondag gereageerd hebben en ik daardoor hoogstens 2 a 3 dagen moet wachten :')
Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijn :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:12:02 #108
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415400
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
Hoppa! :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:12:10 #109
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415403
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
Aankomende maandag!
pi_87415412
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word over anderhalve maand ook al 24 hoor ;(
Dan ben ik nog 12 jaar ( :D ) ouder :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:12:34 #111
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415422
Maar nou ga ik ook maar eens aan het werk. Zit hier al een kwartier alleen maar te fokken en urenbriefjes te mailen enzo :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:15:29 #112
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87415504
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

:D :').

Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so :s)
Zerg schreef:
pi_87415515
Ja hup, ga geld verdienen voor onze nieuwe kast ofzo :{
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:17:43 #114
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415562
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so :s)
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hup, ga geld verdienen voor onze nieuwe kast ofzo :{
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast! _O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:20:24 #115
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87415651
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

[..]

Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijn :')
O ja maandag, spannend!
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:24:36 #116
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415801
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Als je nog tijd over hebt mag die van mij ook ^O^

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook al _O-
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 13:26:43 #117
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87415866
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:24 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Als je nog tijd over hebt mag die van mij ook ^O^
[..]

Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook al _O-
Yep! Zolang je netjes belasting betaalt! :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:28:28 #118
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415933
Oh ;( Heffingskorting enzo he, dus dan moeten we toch maar helpen met verhuizen :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:29:02 #119
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87415961
Wat een godsvergeten ranzige koffie hebben we hier toch op werk ;( Pak je al cappuchino, is het nog niet te zuipen :'(

Was overigens ook een leuke tactiek bij sponsoren, toen ik daar nog heen moest :') De 'baseer je komende werkgever op de koffie' test: als de koffie ranzig was, vielen ze sowieso af :')
pi_87415999
Daarom moet je altijd chocomelk pakken O+
pi_87417289
quote:
Beste medewerkers

conform de CAO is per 1 oktober een salarisverhoging van 0,5% doorgevoerd. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben kan jij je wenden tot je contactpersoon bij het uitzendbureau of 1 van de supervisors
Dat betekend toch dat er dus als je bijv 8 euro verdient, er nu 40 cent bij komt?
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 14:12:29 #122
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87417427
1,005 * je huidige bedrag = nieuw salaris!
pi_87417522
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:47 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87417583
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen :')
12 cent per uur? :D
pi_87417618
Euries ;)
pi_87421646
Ai... Tandarts net betaald, maar goed dat het geld van de verzekering was en niet van mij :')
pi_87421649
Zo, huiswerk voor morgen ook weer af *O*
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:16:10 #128
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87421817
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!
[..]

Dat had ik met m'n vorige auto ook... die heb ik in de winter met die kilo's sneeuw en pekel niet eens gewassen :D. Maar deze is het toch wel wat meer waard om gewassen te worden, dus die paar euro geef ik er graag aan uit.

Overigens heeft niet-technische Mikkie zojuist zelfstandig de EGR-klep van zijn voiture schoongemaakt. Zat nogal vol met aangekoekte zooi, nu is ie weer mooi fris en loopt alles als het goed is een tikje soepeler. Scheelt niet super veel, maar kan gedoe in de toekomst voorkomen en had toch een middagje vrij :).

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
:'). Vergis je niet hoor, door die CAO verdien je ipv ¤8,00 nu ineens ¤8,04. Je zal het maar tekort komen op het eind van de maand! ;(
Zerg schreef:
pi_87421868
8.75 :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:22:24 #130
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87422063
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Overigens heeft niet-technische Mikkie zojuist zelfstandig de EGR-klep van zijn voiture schoongemaakt. Zat nogal vol met aangekoekte zooi, nu is ie weer mooi fris en loopt alles als het goed is een tikje soepeler. Scheelt niet super veel, maar kan gedoe in de toekomst voorkomen en had toch een middagje vrij :).
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje? :P
pi_87422114
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
8.75 :')
Blijft een vak apart die wiskunde :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:25:06 #132
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87422187
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Dat dus _O-
pi_87422204
quote:

[..]

Nee ik was net voor het gemak even van 8 euro uit gegaan, maar verdien 8.71 volgens mij :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:26:37 #134
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_87422231
Eindelijk is de kermis weg _O_ .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_87422259
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:26 schreef Posdnous het volgende:
Eindelijk is de kermis weg _O_ .
Ja poe poe, stel je voor dat er wat gebeurd in het centrum :')
pi_87422277
Nog vergeten een wijnbal te kopen ;(
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:28:37 #137
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_87422296
Jij woont er zeker niet :{ . De hele avond die kutbliepjes en 500 keer dezelfde jingles. ;( .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_87422323
Die hoorde ik ook aan de overkant hoor :6
pi_87423384
quote:

[..]

vertel mij wat!
swarma spam hoer
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:20:20 #140
192683 AMDB
Visionair.
pi_87424353
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Jij woont er zeker niet :{ . De hele avond die kutbliepjes en 500 keer dezelfde jingles. ;( .
Dan ga je toch lekker ergens anders wonen :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:25:23 #141
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87424559
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje? :P
Dat lokaliseren was geen punt. Twee beschermkappen eraf en ik kon er zo bij :P. Maar voor mijn doen is dat al heel wat, ik ben zo technisch als een aardappel :'). Binnenkort eens kijken of ik zelf versnellingsbakolie en motorolie kan vervangen, scheelt weer een hoop gedoe als ie over een tijdje voor een beurt weg moet. En misschien de filtertjes (olie, lucht enzo), maar die schijnen bij dit model wel wat meer werk te zijn...
Zerg schreef:
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:54:04 #142
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87425600
Yashi, dit was helemaal jouw spel toch?

Vraagje ivm Rangen

:Y)
Zerg schreef:
pi_87425725
Is het erg dat als ik bij rangen dan inderdaad meteen aan ROSE denk en dus aan lvluppen :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 18:20:26 #144
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87426482
Ben ik weer! w/
pi_87426504
Ik ben moe ;(
Productieve dag gehad in de UB maar heb afgesproken met een vriendin te eten.. En ben er echt te moe voor :') Maar goed, eenmaal daar zal het wel weer meevallen.
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:27:40 #146
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87426742
Zie het positief, je hoeft in ieder geval niet te koken ^O^
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:28:52 #147
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87426797
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
Zie het positief, je hoeft in ieder geval niet te koken ^O^
Goed punt, want na m'n geklungel en gepoets van vanmiddag heb ik daar dus géén zin meer in :').
Zerg schreef:
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:37:01 #148
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87427117
We hebben hier nog lasagne voor meer dan 1 persoon staan :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:37:18 #149
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87427128
Kun je meteen je bakjes meenemen :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 18:48:46 #150
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87427540
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:37 schreef IrishBastard het volgende:
Kun je meteen je bakjes meenemen :')
Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?
Scheelt Meesterchef weer een magnetron maaltijd! :7
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:51:43 #151
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87427655
Mja, dat moet je Mikkie vragen, 't zijn zijn bakjes :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:55:32 #152
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87427804
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dat moet je Mikkie vragen, 't zijn zijn bakjes :P

Crap, heb ik net eten geregeld, dit had ik eerder moeten lezen :P

Maar jullie zorgen goed voor ze hè? Het is wel al een lange logeerpartij namelijk :+
Zerg schreef:
pi_87428538
Vermoeidheid sloeg toch ineens toe net na het eten, net weer wakker :X Nu maar wat dingen voor school doen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:22:01 #154
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87429038
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:55 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Crap, heb ik net eten geregeld, dit had ik eerder moeten lezen :P

Maar jullie zorgen goed voor ze hè? Het is wel al een lange logeerpartij namelijk :+
Gratis eten faal :')
pi_87434369
Zo pfff thuis van de lange dag school
Ik ben een meisje =)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:15:13 #156
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87434395
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?
Scheelt Meesterchef weer een magnetron maaltijd! :7
Ja lekker! Maar dat zal onderdehand wel op zijn nu :s)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 22:47:26 #157
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87439736
Ik ben gemillimeterd! Ik lijk nu wel Joran vanderSlut!
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:19:53 #158
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87441258
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59 :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 23:25:42 #159
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87441485
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Anderhalf uur bezig met het aansluiten van digitale TV op een B&O set. Wat een gekut. Nu heb ik nog 40 minuten voor mijn huiswerk, de deadline is 23:59 :')
BeoVision aan BeoLab?
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:35:13 #160
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87441865
Iets in die geest, ik heb het niet onthouden :P
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 23:38:50 #161
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87442013
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef Sander het volgende:
Iets in die geest, ik heb het niet onthouden :P
Mooi, maar duur! Te duur vind ik eigenlijk! :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 23:56:29 #162
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87442692
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:19 schreef Sander het volgende:
Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur op :s)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:19:00 #163
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87443484
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:56 schreef Meesterchef het volgende:

[..]

Die gast zit toch echt niet om 12 uur nog te wachten of t binnen is? Ik stuur het met zulke deadlines altijd pas rond 5 's ochtends uur op :s)
Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:48:03 #164
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87444463
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:19 schreef Sander het volgende:

[..]

Ik zit al weken te kutten met de opdracht. Die is groot, maar niet moeilijk. Maar het moet per se in een onmogelijke excel sheet. Ik ben niet van plan om mijn hele denk/werkproces in die excelsheet te proppen. Ik doe de opdracht, to the best of my abilities, op een fijne, overzichtelijke manier in een mooi Google docje met een nette inhoudsopgave. Ik ga echt niet uren zitten kutten om alles in zijn Excel 1862 sheet te krijgen.
Als je het zo doet, en aan de opdracht voldoet, dan zal niemand daar toch echt een probleem van maken? Of ze willen dat je leert met Excel omgaan, dan misschien wel...
pi_87444894
Weer niks gewonnen bij de bingo :(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:04:32 #166
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87444951
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:02 schreef Stefka het volgende:
Weer niks gewonnen bij de bingo :(
En wij waren tweede bij de pubquiz ;(
Zerg schreef:
pi_87445071
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:04 schreef Mikkie het volgende:

[..]

En wij waren tweede bij de pubquiz ;(
werkte de muziek :P? ik werd opgebeld omdat t systeem op zn gat lag :')

ik zei: start de pc maar ff opnieuw op, mocht t alsnog niet werken bel maar weer :P
swarma spam hoer
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:14:49 #168
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87445188
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:09 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

werkte de muziek :P? ik werd opgebeld omdat t systeem op zn gat lag :')

ik zei: start de pc maar ff opnieuw op, mocht t alsnog niet werken bel maar weer :P
De muziek lag een flink gedeelte van de tijd plat :'). En die nieuwe presentator liep na elke vraag een rondje om te controleren of het bij iedereen lukte... die hele quiz duurde een uur langer dan normaal, veul te lang! }:|.
Zerg schreef:
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:22:49 #169
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87445362
Of je gaat naar een goede kroeg!
Iemand Swine nog gespot?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:35:24 #170
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87445576
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 01:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je gaat naar een goede kroeg!
Iemand Swine nog gespot?
Ik kom er gelukkig alleen voor de pubquiz en om onze dinerbonnen op te eten, verder niets. :P

Slaapie doen :W
Zerg schreef:
pi_87447236

vandaag ga ik een lange dag maken, ik blijf gewoon lang op school voor men wiskunde en mechanica O-)
pi_87448233
pi_87448537
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:38 schreef Cocktailprikker het volgende:

vandaag ga ik een lange dag maken, ik blijf gewoon lang op school voor men wiskunde en mechanica O-)
Natuurkunde? :9
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:00:25 #174
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87448761
Moggel :W
pi_87448813
goedemorgen :z
Ja doei.
pi_87449574
Als het goed is net van mijn lening een nul-lening gemaakt, kon helaas wel pas vanaf november dus krijg deze maand nog 1 keer "stufi" O+ ;(

Daarna maar even kijken of ik het zo red, maarja als het vaker voorkomt dat ik weken niet kan werken zal dat lastig worden :o
pi_87450009
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Natuurkunde? :9
Nee mechanica is alleen maar krachtberekenen op het moment ;) :)
pi_87450773
Ik mag geen hamster van IB, ook geen konijn, of muis of rat.. Gewoon helemaal niks ;(
pi_87450890
jullie hebben konijntjes in de tuin O+
Ja doei.
pi_87450952
Ja, maar als we gaan verhuizen niet meer ;(
pi_87450983
dan neem je later gewoon een landhuis ^O^ :+ ofzo
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:24:50 #182
192683 AMDB
Visionair.
pi_87451001
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik mag geen hamster van IB, ook geen konijn, of muis of rat.. Gewoon helemaal niks ;(
Konijn met kerst mag vast wel :9~
pi_87451004
Ja, maar dan wil ik een paard :o en 3 honden :)
pi_87451022
Oeh, ik realiseer me net dat ik de cavia nog niet geprobeerd heb, zo eens vragen :P
pi_87451038
oh, en probeer de gerbil dan ook!
Ja doei.
pi_87451058
En dan zegt ie je hebt niks aan die beesten, maar ik vind dit best vermakelijk :P

pi_87451169
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
wijf :|W

:+ :9
pi_87451183
Morning :W

Vanavond naar Pendulum in 013! *O*

Ik ben een meisje =)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:39:38 #189
192683 AMDB
Visionair.
pi_87452113
Haha waarschijnlijk idd :s)
Heb ze tot nu toe alleen op festivals gezien, en dat was al super gaaf, dus ben benieuwd hoe het in de 013 is!
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:09:35 #191
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_87452333
In Tilburg toch?
pi_87452536
Jep :Y
Ik ben een meisje =)
pi_87452607
O+ ik heb werk O+
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:31:08 #194
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_87452937
Feliciteert
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:35:22 #195
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_87453068
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
O+ ik heb werk O+
*O* *O* *O*

Gefeliciteerd!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_87453079
Nu moet ik prosecco drinken vanavond :@ :9
Ja doei.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:03:59 #197
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87453877
Gefeliciteerd MoBlo!! *O*
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:34:28 #198
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87454949
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nu moet ik prosecco drinken vanavond :@ :9
Heb je daar een reden voor nodig dan? :P
Zerg schreef:
pi_87455608
Feli *O*

Ik wil dat de uitslag er op staat @
pi_87455788
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Heb je daar een reden voor nodig dan? :P
deze staat al sinds 't trouwen in de koelkast en bewaarden we voor een leuk moment :+ en de laatste weken was 't de hele tijd: als ik 'n baan heb gaan we 'm open maken :+ dus nu kan 't! :+
Ja doei.
pi_87455821
Gratz Moblo ^O^
(die in Arnhem?)
pi_87455996
Moblo gefeli :)
Ik ben een meisje =)
pi_87456108
thanks all! Ja, arnhem :) *O*
Ja doei.
pi_87456689
;(

3e geworden

quote:
1 82
2 66
3 56
Ik had het zo gehoopt en nu kriebelt het weer helemaal en moet dat weer even gaan rusten ;(
pi_87456758
awh.. maar goede nieuws is dat er weer iemandd ie op die woningen aast met een erg lange wachttijd is 'afgevallen' zeg maar, dus jullie komen er wel :Y
Ja doei.
pi_87457385
Balen Yash!
Ik ben een meisje =)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:08:11 #207
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87458238
Balen Yash! Maar er komt vast binnenkort wel weer iets leuks online :).
En net wat Mobli zegt: deze mensen zijn de volgende keer geen concurrentie meer 8-).
Zerg schreef:
pi_87459034
Ik ben er alweer overheen, het is ook niet alsof ik het helemaal niet naar mijn zin heb waar we nu wonen, dat blijft gewoon een O+ huis, en zal ook moeilijk te evenaren zijn :P Maar het idee dat je alles voor jezelf hebt lijkt me gewoon heerlijk, en een aparte ruimte om in te slapen.. Maar dat komt inderdaad wel goed, we blijven gewoon rond kijken :P
pi_87459207
Net btw even langs bureauonderwijs geweest en het wordt dus wss 2 tentamens op dezelfde dag maken.. De een is onder voorbehoud 's ochtends, en de ander smiddags.. Naja krijg iig de kans om het te maken.
pi_87459343
En nu naar een borrel die we georganiseerd hebben voor erasmus studenten :W
pi_87459355
hm... borrel :9

ik heb maar 2 tentamens deze tentamenperiode :')!
Ja doei.
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:55:04 #212
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87462026
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
;(

3e geworden
[..]

Ik had het zo gehoopt en nu kriebelt het weer helemaal en moet dat weer even gaan rusten ;(
Wij gaan hoogste waarschijnlijk ook derde worden. Althans we staan nu derde. -O-
pi_87464269
Ff iets testen
-edit-

[ Bericht 65% gewijzigd door HostiMeister op 12-10-2010 18:27:39 ]
pi_87464336
kut de brug is omgevallen
swarma spam hoer
pi_87465283
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:58 schreef swarmahoer het volgende:
kut de brug is omgevallen
Ah, blijkbaar... telefoon verkeerd gehouden, maar wat tof dat ik gewoon een foto kan maken en het ding dan meteen online ergens kan posten, techniek is als fucking elfjes enzo :@
pi_87465503
ow echt :P super nice
swarma spam hoer
pi_87466701
Ook weer zu hause :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:11:18 #218
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87466852
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:11:50 #219
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87466878
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Wij gaan hoogste waarschijnlijk ook derde worden. Althans we staan nu derde. -O-
Balen zeg :( Jullie hebben het wel iets meer nodig dan wij denk ik zo. Hopen dat er dus 2 afwijzen :D
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:23:25 #220
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87467346
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Balen zeg :( Jullie hebben het wel iets meer nodig dan wij denk ik zo. Hopen dat er dus 2 afwijzen :D
Dat voordeel heb je eigenlijk niet met urgentie of je moet duidelijk gegronde redenen om te weigeren. -O-
Gewoon op naar het volgende aanbod! Ik had het appartement gehad op SSHN zag ik als ik daarop gereageerd had. :')
pi_87468908
Post normaal nooit in hier, maar heb even een vraagje aan de Nijmegenaren hier.

Ik wil binnenkort beginnen met rijlessen. Met zoeken op internet krijg ik een beetje door de bomen het bos niet meer zien gevoel.
Welke rijschool is aan te raden in Nijmegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door rthls op 12-10-2010 20:32:05 (rijden is raden uiteraard :D) ]
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:06:12 #223
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87469180
Als ze je leren aanrijden zou ik het sowieso niet meer overwegen :')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:09:57 #224
192683 AMDB
Visionair.
pi_87469348
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef rthls het volgende:
Post normaal nooit in hier, maar heb even een vraagje aan de Nijmegenaren hier.

Ik wil binnenkort beginnen met rijlessen. Met zoeken op internet krijg ik een beetje door de bomen het bos niet meer zien gevoel.
Welke rijschool is aan te rijden in Nijmegen?
http://www.rijschoolcorrect.nl/

Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:13:09 #225
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87469498
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Ah da's klote.. volgende keer dan iig grote kans toch?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:13:45 #226
312214 Meesterchef
Magnetronmaaltijd
pi_87469529
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:06 schreef IrishBastard het volgende:
Als ze je leren aanrijden zou ik het sowieso niet meer overwegen :')
Hah ik zag het pas toen je dit postte :')
Weet overigens niets van rijscholen in Nijmegen.
pi_87470510
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Daar heb ik met een goed gevoel mijn lessen gevolgd, is een vereniging waarbij meerdere instructeurs aangesloten zijn waardoor ze wat voordelen kunnen bieden (examens worden van tevoren ingekocht, dus bijna altijd vrij snel een examen beschikbaar).
Thanks, zal de website eens bekijken!

(domme typfout aangepast :P)
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  † In Memoriam † dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:45:50 #228
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87471088
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef Meesterchef het volgende:

[..]

Ah da's klote.. volgende keer dan iig grote kans toch?
Yep! Alleen weer wachten tot er wat fatsoenlijk bijzit! -O-
pi_87477013
Echt, ik voel me zo moe, net alsof ik maar 3 uur slaap heb gehad gisteravond, echt vaag :o
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:54:50 #230
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87477898
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ik heb goede ervaringen met Robby Knoop, al is dat wel acht jaar terug. Veel auto's en instructeurs dus altijd wel iemand die bij je past. De website ziet er verrot uit, maar ik ben met m'n pakketje van 25 lessen plus examen probleemloos geslaagd :).
Zerg schreef:
pi_87479109
Ik vind het wel weer genoeg geweest voor vandaag :') ga lekker een kopje thee doen, laatste posts plaatsen en naar bed :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:30:09 #232
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87482042
Ik zag mikkie in de camelot zitten, volgens mij ben ik hem straal voorbij gelopen. Ik kwam rond kwart voor acht binnen. Daarna kwam mijn date dus ik kon geen hoi meer zeggen. Maar bij deze dus ;)
pi_87483677
Verkapte ik-had-een-date-vanavond post?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 06:53:22 #234
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87484850
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:44 schreef vogelkooi het volgende:
Verkapte ik-had-een-date-vanavond post?
Eerder een verkapte sorry-mikkie-dat-ik-niks-zei post, maar whatever floats your boat :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 08:08:12 #235
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87485211
Goedemorgen mensen :W
pi_87488132
pi_87488598
Naamtopic :')

CP for the win !
pi_87488987
Morning :)
Pendulum gister was suuuuuper vet! Ik stond gelukkig naast het geluidsdeel zodat ik nog wat frisse lucht binnen kreeg, want het was een enorme hitte daar. En toen ik mn jas ging halen en naar de wc ging was het nog erger. Enorme sauna, de spiegels in de wcs waren beslagen. Niet normaal, nog nooit zo erg meegemaakt!
Maar het was echt heel heel vet O+
Ik ben een meisje =)
pi_87489069
Ik ben een meisje =)
pi_87489175
Haha en deze gekke mensen in de parking kwamen wij ook nog tegen :')

Ik ben een meisje =)
pi_87489408
Ja, uhm, nee.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:15:55 #242
192683 AMDB
Visionair.
pi_87491014
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:15 schreef Dupje het volgende:
Haha en deze gekke mensen in de parking kwamen wij ook nog tegen :')

:D Geniaal _O_
pi_87491951
Owjah, vette screencleaner van de uni :')

https://student.ru.nl is ook best handig lijkt me :o Zelfs je ticketuren voor het sportcentrum staan er :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:05:04 #244
192683 AMDB
Visionair.
pi_87492436
Volgende week waarschijnlijk eerste sneeuw hier :P In de bergen is het volgens mij sinds vandaag aardig op gang gekomen :)
pi_87494227
Blegh, door gepruts van de opleiding mag ik nu dubbel werk gaan doen :(

En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd :+
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 13:53:42 #246
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87494275
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:

En waar mag AMDB wel niet wonen? Het is nog een beetje vroeg voor sneeuw in Nijmegen en de heuveltjes bij Berg en Dal kunnen ook niet echt bergen worden genoemd :+
Volgens mij is ie op stage ergens bij de noordpoolreiziger! noordpoolcirkel!

Dat woord kende mijn woordenboek niet! w/
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:56:38 #247
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87494380
Hmm, ik ben nu met mijn cv bezig want ik wil aankomend semester stage gaan lopen bij een vertaalbureau of ondertitelingsbureau. Nu vind ik het alleen lastig te bepalen wat relevant is...moet ik mijn bijbaantjes en interesses er ook bijzetten? Of alleen als het relevant is voor de stage? En is het aan te raden om al gelijk bij mijn eerste mailtje (de telefoniste van een ondertitelingsbureau gaf mij een mailadres van iemand die daar over gaat) mijn cv bij te voegen, of is dat vreemd? Ik ben helemaal nieuw in het zoeken van stages dus ik vind het lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door morgane op 13-10-2010 14:03:20 ]
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 14:00:51 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87494525
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:56 schreef morgane het volgende:
Hmm, ik ben nu met mijn cv bezig want ik wil aankomend semester stage gaan lopen bij een vertaalbureau en ondertitelingsbureau. Nu vind ik het alleen lastig te bepalen wat relevant is...moet ik mijn bijbaantjes en interesses er ook bijzetten? Of alleen als het relevant is voor de stage? En is het aan te raden om al gelijk bij mijn eerste mailtje (de telefoniste van een ondertitelingsbureau gaf mij een mailadres van iemand die daar over gaat) mijn cv bij te voegen, of is dat vreemd? Ik ben helemaal nieuw in het zoeken van stages dus ik vind het lastig.
Dat dus (relevante werkervaring indien je dat hebt of relevante interesses)!
En gewoon erbij zetten dat al contact hebt gehad en dat e-mailadres hebt gekregen. Dat getuigd van inzet! :Y
Succes! ^O^
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:03:56 #249
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87494624
Dank je! Wel gelijk mn cv meesturen dus?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:09:41 #250
192683 AMDB
Visionair.
pi_87494815
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:52 schreef Stefka het volgende:

Noorwegen :) Lijkt stiekem nog een beetje op Nimwegen qua naam :P En D_K, de poolcirkel is hier nog wel eventjes een paar honderd km vandaan ;(

Waar heeft je opleiding mee geprutst?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:11:06 #251
192683 AMDB
Visionair.
pi_87494872
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef morgane het volgende:
Ik zou hem zeker meesturen, in pdf uiteraard :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:11:38 #252
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87494892
Wat is er mis met .doc?
pi_87494958
Daar kunnen ze in editten, en staat schijnbaar minder professioneel werd mij vorige keer verteld :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:13:19 #254
192683 AMDB
Visionair.
pi_87494968
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:11 schreef morgane het volgende:
Wat is er mis met .doc?
Vrij onprofessioneel om het als .doc te sturen imho, ziet er niet netjes uit en is te editten. Even een pdf-converter downloaden (of via een web-converter) is zo gedaan en ziet er 100x beter uit ;)
pi_87494970
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef AMDB het volgende:

[..]

Noorwegen :) Lijkt stiekem nog een beetje op Nimwegen qua naam :P En D_K, de poolcirkel is hier nog wel eventjes een paar honderd km vandaan ;(

Waar heeft je opleiding mee geprutst?
Ik klikte net na het posten op je bloglinkje en toen zag ik het mooie Noorwegen al ja. Goede keuze, maar in de winter zou ik er toch niet willen zitten. Drie weken sneeuw per jaar is wel genoeg voor mij :+

Voor het werkcollege van deze week (donderdag) moeten we 4 rapporten lezen. Dat heb ik dus braafjes al gedaan (ongeveer 150 blz.), maar tijdens het hoorcollege van hetzelfde vak gisteren kregen we te horen dat er ook nog per tekst telkens op bepaalde dingen gelet moeten worden, waardoor ik dus zowat iedere tekst opnieuw mag gaan doornemen -O-
pi_87494988
Je kan toch via word gewoon opslaan als pdf?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:14:09 #257
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87495000
Ok, bedankt beiden!! Ff omzetten :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:14:30 #258
192683 AMDB
Visionair.
pi_87495010
http://www.freepdfconvert.com/

Even uploaden en je krijgt het als .pdf in de mail, al weet ik natuurlijk niet wat zo'n website uiteindelijk met de geüploade bestanden doet.
pi_87495016
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Stefka het volgende:

[..]

Ik klikte net na het posten op je bloglinkje en toen zag ik het mooie Noorwegen al ja. Goede keuze, maar in de winter zou ik er toch niet willen zitten. Drie weken sneeuw per jaar is wel genoeg voor mij :+

Voor het werkcollege van deze week (donderdag) moeten we 4 rapporten lezen. Dat heb ik dus braafjes al gedaan (ongeveer 150 blz.), maar tijdens het hoorcollege van hetzelfde vak gisteren kregen we te horen dat er ook nog per tekst telkens op bepaalde dingen gelet moeten worden, waardoor ik dus zowat iedere tekst opnieuw mag gaan doornemen -O-
Ik dacht ze zijn een tentamen kwijt geraakt en dat moet je opnieuw doen :') Kom je met dit aanzetten :')
pi_87495045
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanaf 2010 volgens mij wel ja
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:16:06 #261
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87495071
2007 hiero :P
Oh wacht, in 2007 kan het ook! Thanks Hosti!
pi_87495084
2007 kan het ook al hoor :)
pi_87495137
Ow..... maar dan... dacht dat dat alleen was als je Adobe Suite geinstalleerd had... weet ik veul :@
pi_87495138
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik dacht ze zijn een tentamen kwijt geraakt en dat moet je opnieuw doen :') Kom je met dit aanzetten :')
Heuj! Dit is ook niet leuk hoor!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:18:31 #265
192683 AMDB
Visionair.
pi_87495153
Is dat al vanaf het begin zo? :P Zie het nu pas voor het eerst :')
pi_87495157
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef morgane het volgende:
2007 hiero :P
Oh wacht, in 2007 kan het ook! Thanks Hosti!
Dan moet je bij Yash zijn ;)
pi_87495162
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
Ow..... maar dan... dacht dat dat alleen was als je Adobe Suite geinstalleerd had... weet ik veul :@
Geen idee, ik kan het iig :') en weet niet of ik Adobe Suite heb geinstalleerd :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:19:31 #268
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87495191
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan moet je bij Yash zijn ;)
Dat las ik daarna pas. Je bracht me op goede ideeën ;)

ennn mn sollicitatiemail is de deur uit! Spannend!
pi_87495216
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:19 schreef morgane het volgende:

[..]

Dat las ik daarna pas. Je bracht me op goede ideeën ;)

ennn mn sollicitatiemail is de deur uit! Spannend!
Lijkt me wel tof, zo'n stage. :Y Succes ^O^
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:27:34 #270
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87495457
Dankjewel :) mij ook, ik roep echt al jaren dat het me zo leuk lijkt om als ondertitelaar te werken.
Ik zit er nu ook over te denken om volgend collegejaar de Master Vertalen in Utrecht te gaan doen want die is er niet in Nijmegen.
pi_87495637
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 [b]14:13[/b] schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 [b]14:15[/b] schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vanaf 2010 volgens mij wel ja
Ik zei het eerst hoor :6
pi_87495672
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:18 schreef AMDB het volgende:
Is dat al vanaf het begin zo? :P Zie het nu pas voor het eerst :')
Ik weet het niet werk pas sinds eind 2009 met word 2007 :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:35:05 #273
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_87495716
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

[..]

Ik zei het eerst hoor :6
Daar had ik overheen gelezen, mijn nederige excuses :@
pi_87495795
Haha just kidding, maar het staat nog in de quote van hosti ook :P anders had hosti alleen gezegd 2010 :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:38:48 #275
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87495830
Pffff ik heb de inhouse dag waar IB heen is gemist voor een hele suffe vergadering. En mijn docent was nog boos ook omdat hij niet wist waar het was... vijf minuten nadat ik hem dat verteld had.
pi_87495951
Over de mijnwerkers:
quote:
Buiten de mijn staan de gezinnen van de mijnwerkers gespannen te wachten, naast de honderden journalisten van over de hele wereld. Er is er eentje die drie vrouwen boven heeft staan: zijn vrouw en twee minnaressen. Een van de mijnwerkers is in de tijd dat hij vastzat vader geworden en dan is er nog eentje die via een briefje zijn vriendin met wie hij al jaren samenwas ten huwelijk vroeg. Ook van de president kregen de eersten een knuffel.
Haha eentje waarvan er 3 vrouwen boven staan te wachten, toe maar.
Ik ben een meisje =)
pi_87496019
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha just kidding, maar het staat nog in de quote van hosti ook :P anders had hosti alleen gezegd 2010 :')
Ik had haar er al op gewezen hoor. Krijg je niet genoeg validatie van IB ofzo dat je hier zo doelbewust opzoek bent naar complimentjes? Voel je je soms ondergewaardeerd in je dagelijks beslommeringen? Of stamt dit uit een grijs verleden waarin je broer alles goed deed en alle liefde van je ouders kreeg en jij jet het ondergesneeuwde tweede kind voelde? Vertel eens Yasha, wat is er met je aan de hand?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:46:28 #278
192683 AMDB
Visionair.
pi_87496087
Straks wordt de Nijmegen reeks nog naar R&P gekickt.
pi_87496211
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik had haar er al op gewezen hoor. Krijg je niet genoeg validatie van IB ofzo dat je hier zo doelbewust opzoek bent naar complimentjes? Voel je je soms ondergewaardeerd in je dagelijks beslommeringen? Of stamt dit uit een grijs verleden waarin je broer alles goed deed en alle liefde van je ouders kreeg en jij jet het ondergesneeuwde tweede kind voelde? Vertel eens Yasha, wat is er met je aan de hand?
Jij wees haar erop en ze negeerde het gewoon ;( :'( terwijl jij mij bovendien nog quote ook..

En verder al het bovenstaande + het feit dat iedereen altijd beter is dan ik ;(
pi_87496314
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Jij wees haar erop en ze negeerde het gewoon ;( :'( terwijl jij mij bovendien nog quote ook..

En verder al het bovenstaande + het feit dat iedereen altijd beter is dan ik ;(
Maar je bent wel leuk hoor :*
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:04:52 #281
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87496759
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:03 schreef morgane het volgende:
Yep, maximaal een kantje!
En gewoon de hele zooi in pdf opsturen :P
pi_87497060
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Yash jij zou zoiets ook kunnen posten hoor :P

Ik ben ziek ;(
Heb ik net m'n planning op orde qua veel studeren en in de UB zitten, krijg je dit weer }:|
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:14:07 #283
192683 AMDB
Visionair.
pi_87497143
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:04 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Yep, maximaal een kantje!
En gewoon de hele zooi in pdf opsturen :P
Maximaal een kantje? Wat een onzin. CV mag best wat uitgebreider zijn tegenwoordig. Toelichting op relevante gedeeltes van je opleiding geven helpt heel erg veel. Die van mij zit met gemak al aan de twee kantjes zonder echte werkervaring nog :')
pi_87497252
Hangt er vanaf waarvoor denk ik... Voor stages heb ik ook altijd een soort beknopte versie gemaakt, eventuele toelichting kon daarna via gesprekken wel.
pi_87497260
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:14 schreef AMDB het volgende:

[..]

Maximaal een kantje? Wat een onzin. CV mag best wat uitgebreider zijn tegenwoordig. Toelichting op relevante gedeeltes van je opleiding geven helpt heel erg veel. Die van mij zit met gemak al aan de twee kantjes zonder echte werkervaring nog :')
Da's best veul :o
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:16:48 #286
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87497267
quote:

[..]

Dan streep samenvatten maar door op je CV. Ja als me 50 bent dan mag je aan maximaal 2 komen. Niet als je solliciteert naar een stageplaats :P
pi_87497279
En beterschap LR :*
pi_87497289
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:12 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Yash jij zou zoiets ook kunnen posten hoor :P

Ik ben ziek ;(
Heb ik net m'n planning op orde qua veel studeren en in de UB zitten, krijg je dit weer }:|
Heul niet want ik doe nooit voorbereidend werk :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:17:31 #289
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87497296
quote:

[..]

Ik heb twee kantjes. Korte zinnen over de opleiding, kort over stages en afstuderen, en wat relevante kennis / werkervaring.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:18:41 #290
192683 AMDB
Visionair.
pi_87497337
Als je naar een stageplaats solliciteert zou ik zeker toelichting geven op relevante vakken, die mensen weten nooit precies wat je opleiding inhoudt. 2 kantjes is wel met vrij ruim opgezette lay-out en bijna overal toelichting op, daar wordt in geschrapt afhankelijk van wat voor een bedrijf het betreft.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:18:51 #291
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87497346
Mocht je solliciteren naar een functie van een Amerikaans bedrijf dan schrijf je een resumé en geen cv. Ik weet niet wat je precies gaat vertalen en zulks.
pi_87497353
Gevaar is ook dat je overkomt alsof je eigenlijk te weinig hebt om je CV mee te vullen, en daarom alles wat erop staat maar uitgebreid toelicht.. imo
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:21:33 #293
192683 AMDB
Visionair.
pi_87497455
Volgens mij is het in de ICT zelfs vrij gebruikelijk om nog veel grotere CV's te hebben. Volgens mij heb ik hier ooit van royjn gelezen dat hij er 1 van rond de 10 pagina's had? Beschrijving van projecten in bijlages e.d.
pi_87497539
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is het in de ICT zelfs vrij gebruikelijk om nog veel grotere CV's te hebben. Volgens mij heb ik hier ooit van royjn gelezen dat hij er 1 van rond de 10 pagina's had? Beschrijving van projecten in bijlages e.d.
Uiteraard, maar dat is wel voor iets anders dan een (eerste?) stage.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:24:16 #295
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87497540
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:21 schreef AMDB het volgende:
Bij ICT is dat gebruikelijker, omdat die vaak ook werken met certificaten, talen, verschillende specialisaties et cetera, maar ik neem aan dat Morgane niet gaat programmeren daar! :')
pi_87497580
Is swine hier nu niet meer geweest na onze hele discussie over zijn leefwijze? ;(
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:25:45 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87497594
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is swine hier nu niet meer geweest na onze hele discussie over zijn leefwijze? ;(
Nope.
pi_87497618
die wilde klimmen smste die net, maar ik kan niet :P
swarma spam hoer
pi_87497662
Zeg eens dat ie zich hier moet melden :o
  woensdag 13 oktober 2010 @ 15:28:04 #300
192683 AMDB
Visionair.
pi_87497690
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Bij ICT is dat gebruikelijker, omdat die vaak ook werken met certificaten, talen, verschillende specialisaties et cetera, maar ik neem aan dat Morgane niet gaat programmeren daar! :')
Het ging al meer over CV's in het algemeen :P
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2010 @ 15:28:35 #301
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87497711
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 15:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zeg eens dat ie zich hier moet melden :o
2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: