abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87354387
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Wachten! Maar nog beter als je helemaal niks meer terugstuurt, en wacht tot zij dat doet.
pi_87354563
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Wacht nou maar gewoon, zou er ook niet vanuit gaan dat ze nog wat terugstuurt.

Het kan wel, heb het wel eens gehad. Sms verstuurd, niks terug, geen 2e sms of iets gestuurd of haar erop aangesproken, gewoon gedaan alsof ik het niet eens doorhad / het me niks kon schelen, tijdje daarna alsnog sms.

Gewoon afwachten dus en je nu even op andere dames richten, anders vreet je jezelf helemaal op door het wachten.
Kudo's.
pi_87364995
Ik hoop keihard dat ze terugstuurt, maar ik vrees er voor.
Op Facebook staat er dat ze zich opmaakt om uit te gaan en meteen al weer heel wat reacties van 'Feestje bouwen' enz.

En zoals ik zei het is een enorm knap meisje, als ze echt iemand wil hoeft ze maar eens te knippen met haar vingers en er staan direct 2 jongens klaar. Waarom zou ze dan naar mij sturen?

(Ze vond me wel knap en stuurde toch een SMS, maar er lopen nog jongens rond hé. Een vrouw kan nu éénmaal keuzes maken als man moet je nemen wat op je afkomt!)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 20:55:03 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_87365292
Kun je niet op dat feestje gate crashen?
Romantisch! O+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_87366289
Ik weet niet waar het is, ze moet me gewoon SMSsen!
pi_87366322
:') gelukkig lijk je niet wanhopig :9
pi_87366533
Ik zou haar vriendin ook kunnen vragen wat ze wil en daar voor zorgen (iets romantisch dan)! Maar dat lijkt me zo zielig!
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 23:06:57 #84
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87369050
Haha TS je bent geweldig. _O- _O_
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_87369206
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Vanky het volgende:
Ik zou haar vriendin ook kunnen vragen wat ze wil en daar voor zorgen (iets romantisch dan)! Maar dat lijkt me zo zielig!
Never.
Zwaar wanhopig dat.

Wacht nou maar gewoon af en ga verder met je leven, focus je niet puur op 1 persoon.
Kudo's.
pi_87369855
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?

Ik heb het gewoon verknald, dat besef ik ook!
pi_87369915
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
Damn nu kwoot ik hem toch even :|W
pi_87372633
misschien moet je dr ff smsen dat je niet op haar valt lol! Nog niet...
  zondag 10 oktober 2010 @ 01:07:20 #89
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87372774
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?

TS, ik heb je vertelt, NORMAAL BLIJVEN. Retard. Mensen gaan ook nooit luisteren wanneer ze voor de eerste keer zo hevig verliefd worden. En zeg niet dat je van haar houdt terwijl je niet eens met haar hebt gezoend.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 oktober 2010 @ 01:44:20 #90
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87373866
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
  zondag 10 oktober 2010 @ 02:03:27 #91
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_87374346
quote:

Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.

Pas op dat je je hart niet te snel verpand aan haar. Ze kan echt hard je hart breken.
  zondag 10 oktober 2010 @ 02:09:44 #92
6941 APK
Factual, I think.
pi_87374499
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:

Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.

Pas op dat je je hart niet te snel verpand aan haar. Ze kan echt hard je hart breken.
Beetje moeilijk afstand nemen en haar achter je aan laten lopen als zij dat eerst doet. :{
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 10 oktober 2010 @ 14:04:48 #93
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_87383264
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kusje voor jou, knul!

:*
:{
pi_87384023
Je houd van haar..? doe normaal. Nu klink je echt eng.

Tip: laat der maar gewoon met rust, ze vind je niet leuk, echt niet (niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon eerlijk). Je kan achter der aan blijven zitten en MISSCHIEN reageert ze dan en zal ze je aan het lijntje houden, want ja aandacht is altijd leuk. Maar meer zal het niet worden.

Weet je zeker dat je bijna 23 bent? Je klinkt eerder als bijna 13..

Krijg hier een Jokertje gevoel bij
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87387459
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Je houd van haar..? doe normaal. Nu klink je echt eng.

Tip: laat der maar gewoon met rust, ze vind je niet leuk, echt niet (niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon eerlijk). Je kan achter der aan blijven zitten en MISSCHIEN reageert ze dan en zal ze je aan het lijntje houden, want ja aandacht is altijd leuk. Maar meer zal het niet worden.

Weet je zeker dat je bijna 23 bent? Je klinkt eerder als bijna 13..

Krijg hier een Jokertje gevoel bij
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?

Jokertje had haar namelijk allang gehosseld met zijn openingszin: 'heb je wel eens problemen ofzo?'
Kudo's.
pi_87388251
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef John_Q het volgende:

[..]

Wil je Jokertje hierbuiten laten please?

Jokertje had haar namelijk allang gehosseld met zijn openingszin: 'heb je wel eens problemen ofzo?'
:D _O-
pi_87400143
Stuurt ze mij vandaag een berichtje 'Hallllllloooooooooooooooooo!!!! Hoe is het met je?'

Heb geantwoord met 'Goed'.

En zonet even aangesproken op Facebook, ze reageerde terug.
Maar echt lang was dat ook niet, en vrij kort allemaal.

Eigenlijk gewoon dat ze vandaag gaan werken was, dat ze zich goed heeft geamuseerd.
Ze zei me waar ze werkte en toen heb ik zelf maar gezegd waar ik een baantje had.
Toen zei ze dat ze weg was, nog een X en meteen offline.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vanky op 10-10-2010 22:12:40 ]
pi_87400681
Duidelijk, die wil jou hard :Y

;(
pi_87401999
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Vanky het volgende:
Eigenlijk gewoon dat ze vandaag gaan werken was, dat ze zich goed heeft geamuseerd.
Ze zei me waar ze werkte en toen heb ik zelf maar gezegd waar ik een baantje had.
Toen zei ze dat ze weg was, nog een X en meteen offline.
Wat voor werk doet ze? Als ze serveerster is moet je natuurlijk langs gaan om bij haar een drankje te bestellen.
pi_87402008
quote:

Leuke topic wending trouwens.
pi_87405776
Ze is serveerster, ze zei enkel het dorp waar ze werkte. Maar ik ga haar echt niet gaan opzoeken!

Ze doet dit ieder weekend, ik zei dat ik geen weekend baantje had maar voor een semi-overheidsinstelling werkte in de zomermaanden. (Heb natuurlijk de naam vermeld, dat is semi-overheid)
Toen was ze meteen weg, ze wou gaan slapen. Gaf me een 'X' en weg was ze.

Ze wil mij misschien hard, maar ik haar ook ;)
En nu moet zij mij vragen om af te spreken! Een vrouw mag best wat moeite voor me doen!
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:29:15 #102
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87405863
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:25 schreef Vanky het volgende:
Ze is serveerster, ze zei enkel het dorp waar ze werkte. Maar ik ga haar echt niet gaan opzoeken!

Ze doet dit ieder weekend, ik zei dat ik geen weekend baantje had maar voor een semi-overheidsinstelling werkte in de zomermaanden. (Heb natuurlijk de naam vermeld, dat is semi-overheid)
Toen was ze meteen weg, ze wou gaan slapen. Gaf me een 'X' en weg was ze.

Ze wil mij misschien hard, maar ik haar ook ;)
En nu moet zij mij vragen om af te spreken! Een vrouw mag best wat moeite voor me doen!
Geen spelletje spelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_87405970
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geen spelletje spelen.
Ik weet dat spelletjes spelen in de meeste gevallen nefast afloopt, maar weinig aandacht schenken en toch antwoorden op haar berichtjes is geen spelletje spelen.
Als ze mij vraagt om eens af te spreken, dan ga ik er op in.

Ik heb het vorige week donderdag gedaan en dat liep verkeerd af! (Duidelijk signaal dat ze niet wil).
pi_87407681
Facebook serieus nemen... The FAIL is stong with this one
pi_87407754
quote:
Maar ergens hou ik wel van haar
Er lijkt geen eind aan het falen te komen. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Lo-Fi op 11-10-2010 04:09:58 ]
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_87436157
Meisje met wisselende stemmingen denk ik.

Dus gisteren even contact gemaakt, met opzet gisteravond niet gestuurd.
Maar toen ik 10u. nog niets gekregen had dacht ik van laat ik mij eens een goeiemorgen sturen. 20min. later had ik bericht terug.

Daarna nog 2 berichten gestuurd maar terug helemaal NIETS meer!

Kom ik daarnet op Facebook en zie ik dat ze mijn vriend heeft toegevoegd, die kerel die mijn nr. heeft gegeven.
Van prikbord naar prikbord berichten zie ik heel vreemde dingen waar ik geen weg uit raak, en nu vraagt die kerel haar nr.
Die wil ik uiteraard niet geven en nu gaat hij haar morgen opwachten in dat studentenhuis :D (Haha, hoe vrienden onder je duiven durven schieten).
Ze zal er niet zijn, heeft ze mij vorige week gezegd. Maar ik denk dat ik toch ook maar even ga ;)

Zou ik haar vanavond een smsje sturen om haar slaapwel te wensen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:51:18 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87436351
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Vanky het volgende:
Meisje met wisselende stemmingen denk ik.

Dus gisteren even contact gemaakt, met opzet gisteravond niet gestuurd.
Maar toen ik 10u. nog niets gekregen had dacht ik van laat ik mij eens een goeiemorgen sturen. 20min. later had ik bericht terug.

Daarna nog 2 berichten gestuurd maar terug helemaal NIETS meer!

Kom ik daarnet op Facebook en zie ik dat ze mijn vriend heeft toegevoegd, die kerel die mijn nr. heeft gegeven.
Van prikbord naar prikbord berichten zie ik heel vreemde dingen waar ik geen weg uit raak, en nu vraagt die kerel haar nr.
Die wil ik uiteraard niet geven en nu gaat hij haar morgen opwachten in dat studentenhuis :D (Haha, hoe vrienden onder je duiven durven schieten).
Ze zal er niet zijn, heeft ze mij vorige week gezegd. Maar ik denk dat ik toch ook maar even ga ;)

Nee. Niet doen. Wanneer post je hier als je niet luistert wat andere mensen zeggen?
pi_87436612
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Vanky het volgende:
Nee.
Je hebt al meerdere keren gehad dat jij iets stuurde en zij stuurde vervolgens niks terug.

Als ze je echt leuk zou vinden zou ze echt niet zo structureel jouw sms'jes negeren.
Ik zou het rustig aan doen en niet teveel moeite eraan verspillen.

Je loopt nu te veel achter haar aan waardoor zij weet dat ze er toch wel mee wegkomt (niet terugsmsen etc.)
Kudo's.
pi_87436927
Ik hoop dat ze op een dag gewoon op me afstapt en zegt dat ze wel iets voelt voor me.
Want zoals ik zeg, ik zie haar ergens wel zitten.

Ze ziet er heel schattig uit, dat zei ik al tegen een vriendin.

Het is gewoon haar houding die irritant is, maar als ze het doet om mij te testen (en dus in real-life niet zo is) is er nog een kans. (Allé ik bedoel)
Uiteindelijk is het probleem dat ze me nooit terug smst!

Dat feesten 4x in de week groeit er ook wel uit naarmate ze ouder wordt.
pi_87438132
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Vanky het volgende:
Ik hoop dat ze op een dag gewoon op me afstapt en zegt dat ze wel iets voelt voor me.
Want zoals ik zeg, ik zie haar ergens wel zitten.

Ze ziet er heel schattig uit, dat zei ik al tegen een vriendin.

Het is gewoon haar houding die irritant is, maar als ze het doet om mij te testen (en dus in real-life niet zo is) is er nog een kans. (Allé ik bedoel)
Uiteindelijk is het probleem dat ze me nooit terug smst!

Dat feesten 4x in de week groeit er ook wel uit naarmate ze ouder wordt.
:{

Ik begin te denken dat dit topic gewoon fake is..?
pi_87438241
Je maakt je echt veel te druk om alles.
Dat ze zoveel feest is gewoon een onderdeel van haar leven blijkbaar, laat haar lekker, niks mis mee.

Probeer dan die smsjes/facebookgesprekken wat te minderen en kijk hoe het in het echt gaat, geeft toch altijd een beter beeld.
Kudo's.
pi_87440533
Ik voer liever een gesprek in het echt dan via sms, e-mail of chat. Maar ja! Ze was daar niet zo gelukkig mee!
pi_87441494
Wat een topic :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_87468266
Ok, vanmiddag zat ik zoals gewoonlijk dus in het studentenhuis. Normaal gezien zou zij er niet zijn maar daarom moet ik er niet wegblijven.

Tegen mijn vriend waar ze inmiddels contact mee zocht, vroeg ze of hij er ging zijn. Naar hem stuurt ze heel normaal.
Mijn vriend is rond 2u. vertrokken dus ik bleef achter met een vriendin maar ik dacht al dat ze niet meer ging komen.

Ik ben dan even met die vriendin mee naar de winkel gegaan. Toen we terug in het studentenhuis kwamen om 16u. zaten daar heel wat meisjes. Ik gooide een knipoogje naar een andere kameraad die er midden in zat :P
Hij was aan het wachten tot 'Samson en Gert' begon, die kerel is niet te doen. Ik moest lachen, hij zat daar met 6 knappe meisjes.
Toen ik mij omdraaide veranderde mijn gezicht plots, dat meisje waar het hier over gaat zat aan een tafel en keek me aan.

Heb haar een goeiedag gewenst, en gevraagd hoe het met haar ging.
De vriendin waar ik bij liep weet van dit meisje, dus ik zei kom je gaan daar zitten. (Andere kant) Daar stonden ook 2 meisjes maar die kende ik niet.
En toen zei ik 'Ik zal me wel even draaien met m'n rug naar [naam meisje]', op dat moment kijken die 2 meisjes mij aan.
Het waren vriendinnen en zijn dat gaan zeggen tegen dat meisje.

(Ok, kans dus volledig verkeken).

Toen kwam die andere kameraad (die intussen vol spanning zat te wachten met die 6 meisjes even wat drank halen).
En toen riep hij naar zijn 6 'assistentes', TS vraagt wat jullie studeren? (Ok, dat vroeg ik dus heel stil tegen hem).
Die meisjes riepen naar hem dat TS even moest komen naar hen. (Ik draaide me niet om en zat met m'n rug nog steeds naar iedereen toe. Vandaar dus)

Die kerel roept plots, TS wil jullie leren kennen.
Meisje: Heeft TS een bal?
Kerel: TS heeft er zelfs 2

Die meisjes beginnen te giechelen!

Ik zat daar van 'nee' te knikken. Mijn vriendin keek ondertussen het meisje van dit topic aan en naar het schijnt kon ze niet lachen! Haar vriendinnen keken ook met grote ogen die meisjes, die kerel en ik aan.

En daar zat ik dus mooi met m'n rug naar iedereen toe, geen blik, geen woord!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanky op 12-10-2010 20:00:15 ]
pi_87468645
_O- _O- _O- _O-

wat ben je ook verschrikkelijk kansloos :D
pi_87469167
TS is inderdaad verliefd :D

Helaasch vallen meisjes niet op mannen die hun verliefdheid kunnen handelen. Ik ben daar ook een sucker in, stuntelen ed :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_87469376
Kansloos!

Het enige wat ik fout gedaan heb is gezegd dat ik met m'n rug naar het meisje wilde zitten, zodat ze niet het gevoel zou hebben dat ik haar aankijk!
Ik wist niet dat die 2 meisjes vriendinnen van haar waren!?!

En die kerel zit elke dag met z'n Playstation te spelen en kijkt kinderprogramma's en kan die volledig naspelen met het stemmetje en al (bv. Spongebob, Mickey Mouse) dat is grappig. En hij scoort er mee bij meisjes zo ook vanmiddag!
Ik gaf hem enkel een knipoog dat hij goed bezig was, wat betreft de chicks die rond hem zaten. (Je kent het wel).

Je weet wel in het passeren, vroeg ik hem gewoon snel.
'Wat studeren die meisjes?' en dan moet je die situatie er achter plakken. Maar hij wist dus niet dat het meisje die daar zat de hele aanleiding van dit topic is!

Oh ja, dat meisje waar ik plots iets groter van werd vorige week was er ook! Haar vriendin keek me aan. Toch volgende week eens aanspreken denk ik.
Dat meisje mag er ook best wezen!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:13:31 #118
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_87469515
_O- _O- _O- _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87497784
Oh my...
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_87498322
Gast... echt.... :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_87498714
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Vanky het volgende:
Ik voer liever een gesprek in het echt dan via sms, e-mail of chat. Maar ja! Ze was daar niet zo gelukkig mee!
die indruk wek je anders niet. Dit topic doet me voorkomen dat je haar plat bombardeert met smsjes

owjah en trouwens: ik denk dat je tactiek loont! Ga zo door en hou ons vooral op de hoogte, daar doe je het merendeel van de mensen die dit topic volgen een groot plezier mee :D
pi_87504286
Geweldig topic _O-

Misschien moet jij ook kinderprogramma's gaan kijken TS :')
pi_87506428
Oh muk :') ik ga dit topic nog eens opnieuw lezen :D :D :D
pi_87508727
TS 'de player' heeft duidelijk nog nooit een vriendin gehad en is waarschijnlijk nog maagd. :')
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:23:36 #125
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_87641706
Al geneukt?
pi_87643053
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Al geneukt?
Ja hoor! :D
pi_87643110
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 20:01 schreef Vanky het volgende:

[..]

Ja hoor! :D
Maar niet met de serveerster? :P
pi_87643464
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?

Staan wellicht wat goede tips voor je. :)
hahahaha dat topic is echt meesterlijk...!! wat een mongool...
pi_88342786
Nieuwe wendingen in dit verhaal!

Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!

Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).

Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!

Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
pi_88343505
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Nieuwe wendingen in dit verhaal!

Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!

Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).

Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!

Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
Zo werkt die shit vaak.
Als jij geïnteresseerd bent, is zij het niet
Als jij niet geïnteresseerd bent, is zij het wel.

Mensen willen wat ze niet kunnen krijgen.
Kudo's.
pi_88343967
Dat meisje is knap, dat is waar!

Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.

Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
pi_88345091
Soms kan dat gewoon gebeuren he, dat iemand je niet leuk vind.
Niet teveel achter zoeken, je kan helaas niet iedereen voor je winnen.

Misschien dat je teveel initiatief neemt, dat kan natuurlijk wel.
Maar soms werkt het gewoon niet, op naar de volgende.
Kudo's.
pi_88345492
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Vanky het volgende:
Dat meisje is knap, dat is waar!

Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.

Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
Pak gewoon wat je pakken kan.
5 Ferrari's op videoband!
pi_88345607
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Pak gewoon wat je pakken kan.
Dat zou ook mijn motto geweest zijn de laatste 2 jaren.
Maar nu ik gevoelens heb voor iemand kan het mij eigenlijk niet meer schelen, ik heb alleen nog aandacht voor dat ene meisje.

Mijn vrienden vinden het ook al vreemd dat ik de laatste weken weinig meisje aanspreek!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:34:47 #135
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_88346049

maar wel een goed topic TS! :D
pi_88346399
Wat voor een randmongool is TS? :')
  donderdag 4 november 2010 @ 22:46:01 #137
309532 Naughty_Dog
Keef the Thief!
pi_88346591
Among Thieves.
  donderdag 4 november 2010 @ 22:55:42 #138
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347049
Wat een geniaal topic. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_88347055
Kan ik er aan doen!

In het begin had ik inderdaad interesse in S (waarover dit topic gaat).

Maar ik heb haar gewoon geen aandacht meer gegeven omdat ik interesse kreeg in T, dit meisje lag me meer en S was eigenlijk meer een flirt omdat ze knap was!

Maar nu heeft S interesse (daar is ze trouwens weer op msn), maar ik niet in haar.
T dat MOET het worden!
  donderdag 4 november 2010 @ 22:56:28 #140
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347080
:') _O-
pi_88347226
Damn, wat ben jij eng. Dit kan niet anders dan een troll zijn. :')
  donderdag 4 november 2010 @ 23:00:57 #142
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88347262
Ik ga lachen als het blijkt dat TS haar naam geeft dat er binnen 10 minuten naaktpics zijn. Een beetje Anthony Zeus, maar dan omgekeerd. :')
pi_88350153
Eng, ik ben gewoon verliefd!
Alleen niet meer op dat meisje van dit topic!

Moet ik het anders uitleggen

TS -> crush op S (bij het openen van dit topic)
S playt wat rond hem, bemachtigd zijn nr. TS doet mee en TS voelt een zeker verlangen naar S.
S haakt af, TS zit met de gebakken peren en opent een topic op Fok!

TS vergeet S!

Op dat moment is er een meisje dat TS al eerder ontmoet heeft (T). T deed hem in het begin eigenlijk niets!
Nadat TS met een vriendin over T sprak, kwam hij enkele dingen te weten die bij hem wat interesse opwekte.
TS zoekt meer contact tot T.
TS vraagt het GSM nr. van T om contact te hebben omdat TS haar nu 3 weken niet ziet.
T. heeft geen interesse in TS en negeert zijn smsjes.

Nu komt S in het spel, en lijkt plots iets voor TS te voelen!
TS die tot over zijn oren een oogje heeft op S gaat hier niet op in want TS heeft gewoon geen interesse meer in andere meisjes buiten T.
pi_88388675
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet knap genoeg bent. Daarnaast merk ik dat je bepaalde zeer belangrijke skills mist om een meisje goed te kunnen playen. Je bent 22 en bent nog maagd. Werk aan de winkel gast.
pi_88388786
Verdamme heb weer 4 uur zitten chatten met S.!
We hebben de historie van ons contact eens besproken, ze vroeg zich af waarom ik niets meer van me liet horen.

Maar ja, ik heb een oogje op T. en blijkbaar kennen ze elkaar en hebben ze eerder een negatieve houding tegenover elkaar!
Sowieso blijft T voor mij op de eerste plaats komen en als zij het niet goed met elkaar kunnen vinden is dat iets tussen hen.
Maar ze mag niet weten dat ik een oogje op T. heb!
pi_88391037
TS, cut the crap, waT ziT je nou Te janken man. MoeT je hier nou een Topic over openen? Neem gewoon met T en S en dan een Trio T+S+TS=TSTS :9~ . En dan zorgen daT ze heT nieT van elkaar Te weTen komen Snappie TSjappie?
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:39:14 #147
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88416553
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
pi_88418426
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
Ik mag het hopen, maar denk het niet!
Want S en T kunnen het niet vinden met elkaar, wat zouden ze elkaar dan bepotelen?

Nee ik zou het lekker bij T houden, lief en leuk meisje. (Vrijgezel, maar geen crush op me! Ik hoop dat ik hier binnenkort iets anders mag komen typen!)

En ja, S. staat wel wat heet op sommige momenten maar daar is de hele stad al eens over geweest!!!
pi_88419016
Wil je neuken of niet? :p
pi_88419206
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wil je neuken of niet? :p
Eigenlijk altijd!
Maar ik denk dat ik dan zeker T mag vergeten!

Dat komt zeker uit, zoals ik zei komen T en S niet overeen. Als ik neuk met S wat ik best wel eens fijn zou vinden (maar geen gevoelens voor heb) gaat ze dit zeker laten vallen bij T
En bij S zou ik het toch nooit uithouden, meisje neukt waarschijnlijk iedereen die een geil woordje in haar oor fluistert!
pi_88422293
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Vanky het volgende:

[..]

Eigenlijk altijd!
Maar ik denk dat ik dan zeker T mag vergeten!

Dat komt zeker uit, zoals ik zei komen T en S niet overeen. Als ik neuk met S wat ik best wel eens fijn zou vinden (maar geen gevoelens voor heb) gaat ze dit zeker laten vallen bij T
En bij S zou ik het toch nooit uithouden, meisje neukt waarschijnlijk iedereen die een geil woordje in haar oor fluistert!
Waarom vond je haar eerst zo geweldig dan? :? Maar goed, waar is dit dan dan zoek ik haar ff op.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 7 november 2010 @ 10:56:56 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88426428
:') _O_!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')