Wachten! Maar nog beter als je helemaal niks meer terugstuurt, en wacht tot zij dat doet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Wacht nou maar gewoon, zou er ook niet vanuit gaan dat ze nog wat terugstuurt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Never.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Vanky het volgende:
Ik zou haar vriendin ook kunnen vragen wat ze wil en daar voor zorgen (iets romantisch dan)! Maar dat lijkt me zo zielig!
TS, ik heb je vertelt, NORMAAL BLIJVEN. Retard. Mensen gaan ook nooit luisteren wanneer ze voor de eerste keer zo hevig verliefd worden. En zeg niet dat je van haar houdt terwijl je niet eens met haar hebt gezoend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Ik heb het gewoon verknald, dat besef ik ook!
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Beetje moeilijk afstand nemen en haar achter je aan laten lopen als zij dat eerst doet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.
Pas op dat je je hart niet te snel verpand aan haar. Ze kan echt hard je hart breken.
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Je houd van haar..? doe normaal. Nu klink je echt eng.
Tip: laat der maar gewoon met rust, ze vind je niet leuk, echt niet (niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon eerlijk). Je kan achter der aan blijven zitten en MISSCHIEN reageert ze dan en zal ze je aan het lijntje houden, want ja aandacht is altijd leuk. Maar meer zal het niet worden.
Weet je zeker dat je bijna 23 bent? Je klinkt eerder als bijna 13..
Krijg hier een Jokertje gevoel bij
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef John_Q het volgende:
[..]
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?
Jokertje had haar namelijk allang gehosseld met zijn openingszin: 'heb je wel eens problemen ofzo?'
Wat voor werk doet ze? Als ze serveerster is moet je natuurlijk langs gaan om bij haar een drankje te bestellen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Vanky het volgende:
Eigenlijk gewoon dat ze vandaag gaan werken was, dat ze zich goed heeft geamuseerd.
Ze zei me waar ze werkte en toen heb ik zelf maar gezegd waar ik een baantje had.
Toen zei ze dat ze weg was, nog een X en meteen offline.
Leuke topic wending trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Geen spelletje spelen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:25 schreef Vanky het volgende:
Ze is serveerster, ze zei enkel het dorp waar ze werkte. Maar ik ga haar echt niet gaan opzoeken!
Ze doet dit ieder weekend, ik zei dat ik geen weekend baantje had maar voor een semi-overheidsinstelling werkte in de zomermaanden. (Heb natuurlijk de naam vermeld, dat is semi-overheid)
Toen was ze meteen weg, ze wou gaan slapen. Gaf me een 'X' en weg was ze.
Ze wil mij misschien hard, maar ik haar ook
En nu moet zij mij vragen om af te spreken! Een vrouw mag best wat moeite voor me doen!
Ik weet dat spelletjes spelen in de meeste gevallen nefast afloopt, maar weinig aandacht schenken en toch antwoorden op haar berichtjes is geen spelletje spelen.quote:
Er lijkt geen eind aan het falen te komen.quote:
Nee. Niet doen. Wanneer post je hier als je niet luistert wat andere mensen zeggen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Vanky het volgende:
Meisje met wisselende stemmingen denk ik.
Dus gisteren even contact gemaakt, met opzet gisteravond niet gestuurd.
Maar toen ik 10u. nog niets gekregen had dacht ik van laat ik mij eens een goeiemorgen sturen. 20min. later had ik bericht terug.
Daarna nog 2 berichten gestuurd maar terug helemaal NIETS meer!
Kom ik daarnet op Facebook en zie ik dat ze mijn vriend heeft toegevoegd, die kerel die mijn nr. heeft gegeven.
Van prikbord naar prikbord berichten zie ik heel vreemde dingen waar ik geen weg uit raak, en nu vraagt die kerel haar nr.
Die wil ik uiteraard niet geven en nu gaat hij haar morgen opwachten in dat studentenhuis(Haha, hoe vrienden onder je duiven durven schieten).
Ze zal er niet zijn, heeft ze mij vorige week gezegd. Maar ik denk dat ik toch ook maar even ga
Zou ik haar vanavond een smsje sturen om haar slaapwel te wensen?
Nee.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Vanky het volgende:
Zou ik haar vanavond een smsje sturen om haar slaapwel te wensen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef Vanky het volgende:
Ik hoop dat ze op een dag gewoon op me afstapt en zegt dat ze wel iets voelt voor me.
Want zoals ik zeg, ik zie haar ergens wel zitten.
Ze ziet er heel schattig uit, dat zei ik al tegen een vriendin.
Het is gewoon haar houding die irritant is, maar als ze het doet om mij te testen (en dus in real-life niet zo is) is er nog een kans. (Allé ik bedoel)
Uiteindelijk is het probleem dat ze me nooit terug smst!
Dat feesten 4x in de week groeit er ook wel uit naarmate ze ouder wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die indruk wek je anders niet. Dit topic doet me voorkomen dat je haar plat bombardeert met smsjesquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:03 schreef Vanky het volgende:
Ik voer liever een gesprek in het echt dan via sms, e-mail of chat. Maar ja! Ze was daar niet zo gelukkig mee!
hahahaha dat topic is echt meesterlijk...!! wat een mongool...quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoe los ik dit op met een meid die ik SMSte?
Staan wellicht wat goede tips voor je.
Zo werkt die shit vaak.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Nieuwe wendingen in dit verhaal!
Ik heb dit meisje dus uit m'n hoofd gezet, en ergens moest ik wel want ik heb interesse in een meisje die veel meer tegen mijn ideologieën aanleunt dan het meisje waar het hier over gaat.
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!
Ok, dan even terug komen op het meisje uit dit topic.
Zij begon in eens te chatten op Facebook en vroeg m'n msn, ze vroeg me waarom ik al een tijdje niets meer van me liet horen (of ik kwaad was?)
Daarna hebben we waarschijnlijk 4 uur zitten chatten, en ze ging eigenlijk erg ver in haar gesprekken (seksueel getint, you know).
Omdat ik voelde dat het gesprek na 4 uur begon te verzwakken heb ik maar gezegd dat ik er maar eens af moest (maar een echte fokker blijft natuurlijk online).
Ze vond dit spijtig en vroeg of ze mij nog ging horen? Tuurlijk zei ik!
Maar zij mag dan misschien nu wel een klein tikkeltje interesse beginnen tonen, die van mij is weg!
Ik heb interesse in een ander meisje, maar die kan ik niet krijgen!!! GRRRRRRRRRR
Pak gewoon wat je pakken kan.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Vanky het volgende:
Dat meisje is knap, dat is waar!
Maar ze zit achter verschillende jongens aan, als ik hier een relatie mee begin (wat eigenlijk wel moet lukken) dan loopt die over 3 weken alweer op de klippen.
Terwijl er een meisje is waar ik echt iets voor voel vrijgezel is, en ik wat initiatief toon om contact te zoeken mij gewoon negeert en niet terug stuurt!
Dat zou ook mijn motto geweest zijn de laatste 2 jaren.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Pak gewoon wat je pakken kan.
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet knap genoeg bent. Daarnaast merk ik dat je bepaalde zeer belangrijke skills mist om een meisje goed te kunnen playen. Je bent 22 en bent nog maagd. Werk aan de winkel gast.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Vanky het volgende:
Helaas ziet dit meisje mij totaal niet staan, ik probeer wel contact te maken maar het lijkt maar niet te lukken!
Ik mag het hopen, maar denk het niet!quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Uiteindelijk loopt dit af in een Triejo.
Eigenlijk altijd!quote:
Waarom vond je haar eerst zo geweldig dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef Vanky het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd!
Maar ik denk dat ik dan zeker T mag vergeten!
Dat komt zeker uit, zoals ik zei komen T en S niet overeen. Als ik neuk met S wat ik best wel eens fijn zou vinden (maar geen gevoelens voor heb) gaat ze dit zeker laten vallen bij T
En bij S zou ik het toch nooit uithouden, meisje neukt waarschijnlijk iedereen die een geil woordje in haar oor fluistert!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |