Ik hoop dat je zelf toch ook wel inziet dat een X na elk bericht echt totaal niks zegt.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Vanky het volgende:
Kben te eerlijk geweest, heb haar gezegd dat ik gisteren in het studentenhuis zat te wachten en haar nr. zou vragen.
Ze keek raar en verder zei ze niet echt nog iets!
Ben het dan maar zelf afgetrapt omdat ik voelde dat een gesprek er toch niet in zat.
Uiteindelijk in haar SMSjes was ze ook wel duidelijk hoor, knappe jongen en ik wil je beter leren kennen en X na elk bericht. Maar als ik gewoon eerlijk zeg wat ik denk schrikt ze!
Ik hoop dat ze nog iets terug stuurt en dat ze het een tweede kans geeft maar ik vrees er voor.
Bovendien ben ik ook niet meer zó jong, een meisje vinden (die geschikt is) is ook niet meer zo makkelijk!
My god, wat ben jij desperate.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Vanky het volgende:
Kben te eerlijk geweest, heb haar gezegd dat ik gisteren in het studentenhuis zat te wachten en haar nr. zou vragen.
Ben het dan maar zelf afgetrapt omdat ik voelde dat een gesprek er toch niet in zat.
Uiteindelijk in haar SMSjes was ze ook wel duidelijk hoor, knappe jongen en ik wil je beter leren kennen en X na elk bericht. Maar als ik gewoon eerlijk zeg wat ik denk schrikt ze!
Ik hoop dat ze nog iets terug stuurt en dat ze het een tweede kans geeft maar ik vrees er voor.
Bovendien ben ik ook niet meer zó jong, een meisje vinden (die geschikt is) is ook niet meer zo makkelijk!
Je komt wel over als een iets wat wereldvreemde muppet Je wou zeker meteenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:47 schreef Vanky het volgende:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je komt wel over als een iets wat wereldvreemde muppet
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Vanky het volgende:
Heb dat niet gedaan omdat ik eigenlijk met het ander meisje in gedachten zat, en kwil nu niet teveel met meisjes praten omdat ze me misschien niet meer zal moeten?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Waarom wil je geen snol voor even zoals seven Die serieuze relatie. komt vast wel een keerquote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Vanky het volgende:
Ik word 23
Wel kijk, ik knipper met mijn vingers en heb als het ware één vrouw waar ik een gesprek mee kan beginnen. Ik ga niet zeggen dat ze allemaal knap zijn. Maar ik spreek gewoon veel mensen aan, bij de knappere of interessantere dames keer ik nog terug.
Het geheim om met meisjes in contact te komen is gewoon een opmerking geven of gewoon een grapje uithalen. (Meestal reageren ze en kun je beginnen praten, gewoon een kwestie van geen fouten meer maken).
Mezelf een player noemen zou ik niet doen, ik heb wel veel contact maar ik ga zelden telefoonnummers of e-mailadressen ronselen, ik ga die maar na lange tijd vragen of maar als ik ze eens nodig heb om iets te vragen. Ik ga zo maar niet beginnen hosselen met een dame, maar ben op zoek naar serieuze relatie.
En heel zelden merk je een meisje op waarvan je zegt 'Dit is het!', en eigenlijk let ik dan wel op wat ik zeg uit schrik dat zij die grap niet pakt.
Ik wandelde vandaag de trap op, maar had al door dat een meisje me constant aankijkt. Ze riep mijn naam en trok zich weg over de leuning zodat ik haar niet zou zien.
Heb daar even geen aandacht aan geschonken, wat ik bv. kon doen is gewoon gaan (wat ik zou doen) en zeggen 'Hebt u mij geroepen?'
Heb dat niet gedaan omdat ik eigenlijk met het ander meisje in gedachten zat, en kwil nu niet teveel met meisjes praten omdat ze me misschien niet meer zal moeten?
Kusje voor jou, knul!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom wil je geen snol voor even zoals seven Die serieuze relatie. komt vast wel een keer
Ik durf ook wel te zeggen dat jij geen player bent. Je zoekt echt heel wanhopig naar een relatie én je benadert daarvoor foute wijven. Vette turn-off.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:19 schreef Vanky het volgende:
Eigenlijk zou ik het beter zo doen, maar dan verlies ik wel een deel van m'n geloofwaardigheid.
Ik ken veel meisjes, maar durf zeggen dat ik geen player ben want ik loop niet zo maar achter alles met een rok. Ik ga ook nooit een meisje kwetsen, als ik haar graag zie ga ik er voor door een vuur en dat meen ik.
Ik durf gewoon iemand aanspreken omdat ik op het eerste moment denkt 'Hmm, mooi meisje. Laat ik eens een gesprekje starten'.
Dat gaat omdat je niets te verliezen hebt, ze is misschien mooi maar verder zegt ze je niet veel.
(Vindt ze mij een sukkel, dan is het maar zo en houdt het hier op. Vindt ze het leuk dan breien we daar een vervolg aan. Zo ben ik dan ook weer!)
Dat meisje uit het auditorium waar ik zat mee te praten over die worst lacht nu telkens als ze me ziet, ik heb geen interesse in haar en soms kijk ik eens vreemd terug
Maar als ik echt iemand zie dat ik mag dan lijk ik ergens stuntelig te worden, en vaak maak ik nog wel een contactpuntje maar meestal eindigt het daar ook bij omdat ik misschien zoals jullie zeggen teveel mijn best doen.
Als ik verliefd ben dan zie je dat verdomme heel goed!
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waarom wil je geen snol voor even zoals seven Die serieuze relatie. komt vast wel een keer
Echt? ....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:39 schreef Vanky het volgende:
Ik ga hier geen foto posten, maar het is een babe!
Nee ik ben aan het lachen!quote:
Dat SMSje komt ook niet meer. Gene zever!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 23:53 schreef Vanky het volgende:
Terug on-topic dan maar!
Nog steeds geen SMS van het meisje!
En toch heb ik ergens wel gevoelens voor haar!
Misschien gaat het toch nog lukken als hij zichzelf weer een goede tip geeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:05 schreef Seven. het volgende:
Dat SMSje komt ook niet meer. Gene zever!
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:08 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien gaat het toch nog lukken als hij zichzelf weer een goede tip geeft.
quote:
Dit, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:52 schreef Vanky het volgende:
Het geheim om met meisjes in contact te komen is gewoon een opmerking geven of gewoon een grapje uithalen. (Meestal reageren ze en kun je beginnen praten, gewoon een kwestie van geen fouten meer maken).
Ik wandelde vandaag de trap op, maar had al door dat een meisje me constant aankijkt. Ze riep mijn naam en trok zich weg over de leuning zodat ik haar niet zou zien.
Heb daar even geen aandacht aan geschonken, wat ik bv. kon doen is gewoon gaan (wat ik zou doen) en zeggen 'Hebt u mij geroepen?'
Wachten! Maar nog beter als je helemaal niks meer terugstuurt, en wacht tot zij dat doet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Wacht nou maar gewoon, zou er ook niet vanuit gaan dat ze nog wat terugstuurt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:38 schreef Vanky het volgende:
Ze heeft nog altijd niet gestuurd, zou ik haar morgen eens SMSsen? Of liever gewoon nog even wachten tot ergens volgende week?
Never.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:41 schreef Vanky het volgende:
Ik zou haar vriendin ook kunnen vragen wat ze wil en daar voor zorgen (iets romantisch dan)! Maar dat lijkt me zo zielig!
TS, ik heb je vertelt, NORMAAL BLIJVEN. Retard. Mensen gaan ook nooit luisteren wanneer ze voor de eerste keer zo hevig verliefd worden. En zeg niet dat je van haar houdt terwijl je niet eens met haar hebt gezoend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Ik heb het gewoon verknald, dat besef ik ook!
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
Mocht dit een gewoon meisje zijn zou ik me er gewoon niets van aantrekken en doorgaan met m'n leven.
Maar ergens hou ik wel van haar, en zij misschien een beetje van mij aangezien ze me toch zelf begon te smssen, en eigenlijk best wel lieve berichtjes stuurde?
Beetje moeilijk afstand nemen en haar achter je aan laten lopen als zij dat eerst doet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 02:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ai, hoe kun je van iemand houden als je diegene amper kent? Je hemelt haar nu helemaal op terwijl je haar nog geen eens zo goed kent. Wel in de realiteit blijven. Neem een tijdje afstand van haar. Laat haar maar lekker achter je aan lopen. Het zal moeilijk zijn om afstand te nemen, maar te opdringerig overkomen werkt zeker niet.
Pas op dat je je hart niet te snel verpand aan haar. Ze kan echt hard je hart breken.
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Je houd van haar..? doe normaal. Nu klink je echt eng.
Tip: laat der maar gewoon met rust, ze vind je niet leuk, echt niet (niet lullig bedoeld maar ik ben gewoon eerlijk). Je kan achter der aan blijven zitten en MISSCHIEN reageert ze dan en zal ze je aan het lijntje houden, want ja aandacht is altijd leuk. Maar meer zal het niet worden.
Weet je zeker dat je bijna 23 bent? Je klinkt eerder als bijna 13..
Krijg hier een Jokertje gevoel bij
quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:45 schreef John_Q het volgende:
[..]
Wil je Jokertje hierbuiten laten please?
Jokertje had haar namelijk allang gehosseld met zijn openingszin: 'heb je wel eens problemen ofzo?'
Wat voor werk doet ze? Als ze serveerster is moet je natuurlijk langs gaan om bij haar een drankje te bestellen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef Vanky het volgende:
Eigenlijk gewoon dat ze vandaag gaan werken was, dat ze zich goed heeft geamuseerd.
Ze zei me waar ze werkte en toen heb ik zelf maar gezegd waar ik een baantje had.
Toen zei ze dat ze weg was, nog een X en meteen offline.
Leuke topic wending trouwens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Vanky het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |