ja en die maakte geen nieuwe blijkbaarquote:
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord manquote:Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef Swine het volgende:
ha, ik ben fucking dood!Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
Wat Mikki zegt!!!!!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man.
Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden.
23 of 24 ofzo hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder nietquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even fessten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes opquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet![]()
Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op
Ik snap wel wat je bedoeldquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
Verdomme meisquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding..
Ben benieuwd hoe het gaat lopen
Google sketchup werkt toch niet hier! floorplanner is wel fijn! Gewoon dat je de pdf of afbeelding van de kamer als onderlaag kan gebruiken en dat meteen de maten kloppen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik wel met floorplanneren dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja
Maar ik snap dat google sketchup niet
Redelijk hoor! Het zijn geen echte bouwtekeningen!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijvenDus of die maten nu daadwerkelijk kloppen
Ziet er ok uit...ook qua ruimtequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij
Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..
Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..
En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten
Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.
maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopenNog 1 of 2 nachtjes slapen
daarin tegen krijg je dadelijk wel een aparte slaapruimte enzo...en een eigen keuken en badkamer...Ik weet dat jullie nu de wc voor jullie zelf hebben IBquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebbendat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken
dan ben ik benieuwd..
We zitten nu gewoon te luxe
Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |