abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87401652

:W. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren 8-)! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen O+ !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

Dankzij de universiteit en hogeschool is Nijmegen tevens een heuse studentenstad.

http://www.ru.nl/

www.han.nl

Tevens is er een servicekantoor van de IB-Groep/Nijmegen!

Zoek je een woning in Nijmegen dan zijn de volgende sites handig:

www.sshn.nl (Stichting Studentenhuisvesting)
www.entree.nl (Site van alle woningbouwcorporatiesin de KAN-regio)
www.directwonen.nl (Site voor particulier huren)
www.interveste.nl (Site voor tijdelijk wonen (contract voor minstens 6 maanden))

Meer informatie over Nijmegen vind je op Wikipedia
Of op de website van de gemeente!
De buurten en wijken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
De straten: http://www.gaypnt.demon.nl/straatnamen/index.html

:o. Vorige delen !

Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

:'). De Stats !

Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

Daar kan je ook de meeste fanatieke posters van dit draadje vinden!

:9~. De OP !

Hier vind je de OP terug O+.

w/ ~.De eerstvolgende meet: !

Klik hier!

Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_87401683
Difficult gooit hem toch dicht?
pi_87401868

klassiekertje met leuk onderschrift :9
pi_87401877
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Difficult gooit hem toch dicht?
ja en die maakte geen nieuwe blijkbaar :P?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_87403041
swarmi killed the topic }:|
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 23:08:44 #6
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87403163
Maar ik blaas het even leven in! w/
pi_87405804
hello :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_87407432
ha, ik ben fucking dood! :') Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
pi_87408266
Welll hellow :W
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:13:52 #10
192683 AMDB
Visionair.
pi_87408374
Goedemorgen, lekker 9 tot 5 dagje met een presentatie in het Noors, spannend :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 08:17:00 #11
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_87408396
Mogguh! :W
pi_87408926
Morning :W Zo komt mama op bezoek :) En daarna tot half 9 naar school, jeej.
Ik ben een meisje =)
pi_87409446
:W
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:38:51 #14
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87409625
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 02:47 schreef Swine het volgende:
ha, ik ben fucking dood! :') Mega hard gezopen vandaag. Wat een geweldg feest weer!
Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man :').

Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden :P.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87409677
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Gast, wanneer ga jij weer een normaal leven leiden? Je bent compleet ontspoord man :').

Môgguh overigens. Straks even scriptiën en daarna ontspannen denk ik, paar uurtjes weekend houden :P.
Wat Mikki zegt!!!!!!
Swine...pak jezelf eens bij de kladden en ga weer voor wat echt belangrijk is...dit is niet gezond en dat weet jezelf ook wel...zo kom je alleen nog maar meer in de problemen...
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:42:57 #16
192683 AMDB
Visionair.
pi_87409712
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef AMDB het volgende:
Moraalridders :P
:|W Ja hoor!
pi_87409763
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
pi_87409805
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Die gast is 21 ofzo, laat m lekker genieten.
23 of 24 ofzo hoor ;)

En verder wat Laysa en Mikkie zeggen :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:50:56 #20
192683 AMDB
Visionair.
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:54:21 #21
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87409907
Haha, geinig hoe er hier twee kampen zijn :D. Belangrijkste is dat ie het naar zijn zin heeft en zelf staat voor wat ie doet. Alleen zou ik als ik hem was soms een avondje minder borrelen. :+.

Anderzijds heb ik ook mijn jaren wel gehad waarin ik vier avonden in de week in de kroeg zat :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87409913
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
:{w
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:56:58 #23
192683 AMDB
Visionair.
pi_87409972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even fessten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
trouwens...iedereen hier snapt toch ook wel dat wat Swine nu doet een hoop te maken heeft met wat er met hem gebeurt is en nog gaande is op zn werk oa....
menn...dit soort domme opmerkingen kunne me zo pissed maken...ja leuk...lekker toekijken hoe iemand zichzelf in de nesten werkt, want zo lijkt mijn leven nog een beetje oke...
En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet :)

Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo ;)
pi_87409973
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa O+
pi_87410022
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:

[..]

En dan nog hebben wij er niks over te zeggen, we zijn z'n moeder niet :)

Als hij daarover advies wil dan vraagt hij er wel om in R&P ofzo ;)
Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op :*
pi_87410051
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa O+
;) dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
:*
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:01:32 #27
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410065
Ik ben het Mikkie eens! En dat op deze morgen! Het moet niet veel gekker worden hier! :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:02:10 #28
192683 AMDB
Visionair.
pi_87410079
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:59 schreef Laysa het volgende:

[..]

Menn jij bent echt dom he....hou jij maar lekker je oogklepjes op :*
:')

Ik zeg toch niet dat het het slimste is om door te feesten. Hij moet gewoon zelf weten wat hij doet, dat gaat jou en mij geen ene flikker aan. Hij vraagt toch niet om advies?
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:02:44 #29
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410095
Goedemorgen :W

Overigens, bovenstaande discussie heeft alleen nut als je vergaande inside information over het leven van swine hebt? Een boel assumpties maken kan ik wel, maar daar schiet niemand iets mee op :)

Als Laysa die info wel heeft, prima, maar deze discussie is aan mij niet besteed :s)
pi_87410127
Idd...Never mind :')
pi_87410135
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding.. :o
Ben benieuwd hoe het gaat lopen :)
pi_87410142
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:00 schreef Laysa het volgende:

[..]

;) dat valt wel mee, maar ik ben al wat ouder dan de meeste hier en daardoor een ander inzicht...ik maak me serieus zorgen om die jongen...kan dr ook niets aan doen en tot op heden heb ik daar niets van gezegd
:*
Ik snap wel wat je bedoeld :Y
pi_87410147
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld :Y
I know :)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:08:13 #34
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410202
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm toch wel grappig, nu de kans groter is dat we dat "appartementje" krijgen, ben je veel bewuster bezig met dingen hier.. Vorige keer was er namelijk maar een kleine kans.. Dat was zo'n groot ding.. :o
Ben benieuwd hoe het gaat lopen :)
Verdomme meis :( Ik heb het appartement waar we op gereageerd hebben al in 3d uitgewerkt! :+
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:10:05 #35
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410235
Haha, dat houdt je in ieder geval wel bezig :D
pi_87410237
Haha ik wel met floorplanner :') en dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja :')

Maar ik snap dat google sketchup niet ;(
pi_87410280
goedemorgen! om half 11 projectmeeting... Zo maar eens gaan fietsen O-)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:12:30 #38
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410283
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha ik wel met floorplanner :') en dan al drie keer de slaapkamer en woonkamer veranderd ja :')

Maar ik snap dat google sketchup niet ;(
Google sketchup werkt toch niet hier! floorplanner is wel fijn! Gewoon dat je de pdf of afbeelding van de kamer als onderlaag kan gebruiken en dat meteen de maten kloppen! *O*
pi_87410298
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijven :') Dus of die maten nu daadwerkelijk kloppen :')
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:14:22 #40
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410315
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, alhoewel het natuurlijk sshn plattegronden blijven :') Dus of die maten nu daadwerkelijk kloppen :')
Redelijk hoor! Het zijn geen echte bouwtekeningen! :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:26:43 #41
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410598
Er ontbreken er gewoon veel :') Volgens mij is het daar standaard om 2 maten mee te geven, en dan de rest af te laten leiden in een kaart die geen verhoudingen kent _O-
pi_87410695
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij

Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..

Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..

En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten :')

Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.

maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopen :') Nog 1 of 2 nachtjes slapen :)
pi_87410714
:W c_/
Fear is the grease of society.
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:36:01 #44
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_87410808
:') :'( :')!!1!!EINS!1!

Wtf is dat voor dik mormel _O-
pi_87410829
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij

Naast de keuken zit eik nog een inbouwkast aan beide zijde, maar had geen zin om die er ook nog in te maken..

Aan de ene kant vind ik het handiger om de eettafel bij de keuken te doen, aan de andere kant, zo groot is het niet, en ik zit daar wel altijd aan te studeren enzo, dus bij het raam is dan ook wel weer fijn voor het licht..

En IB maakte zich zorgen om tegenlicht als de zithoek dus onder in die hoek zou zitten :')

Enige puntje is dat het toch pas per 15-12 vrij komt, en ik dan midden in een tentamenperiode zit, naja misschien zouden we dan toch een keer kunnen regelen of we alvast mogen komen kijken, zodat je een beetje weet wat je nodig hebt.. En misschien willen ze wel dingen laten overnemen.. Lijkt me ook raar dat je namelijk anderhalve maand dan niks mag kijken, dan kan je je ook niet voorbereiden ofzo.. Sowieso vind ik het nog steeds raar dat je bij de sshn op plattegronden reageert en niet het daadwerkelijk bezichtigd.

maar dat is nu wel heel erg op de situatie vooruit lopen :') Nog 1 of 2 nachtjes slapen :)

Ziet er ok uit...ook qua ruimte :Y
pi_87410893
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebben :') dat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken :o dan ben ik benieuwd.. :P

We zitten nu gewoon te luxe ;)
pi_87410952
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, het is kleiner dan dat we nu hebben :') dat is wel erg, ik zit dan de hoek van de kamer te bekijken en dan stel ik me voor dat daar dan de badkamer moet, en daar dan de slaapkamer.. Want ik weet dat deze kamer groot is met zijn 55 m2, maar je bent er zo aan gewend en hij ziet er dus niet groot meer uit.. Maar als je dan bedenkt dat er dan ook nog muren tussen moeten en een badkamer en een gang en een slaapkamer en een keuken :o dan ben ik benieuwd.. :P

We zitten nu gewoon te luxe ;)
daarin tegen krijg je dadelijk wel een aparte slaapruimte enzo...en een eigen keuken en badkamer...Ik weet dat jullie nu de wc voor jullie zelf hebben IB ;) ...Maar toch is dat wel erg prettig...zo hou je de dagelijkse dingen ..eten, tv kijken enz. uit je slaapkamer :)
pi_87411027
Ja, dat vind ik echt het fijnste O+ Gewoon een aparte slaapkamer, vooral nu we de laatste tijd zo apart van elkaar op moeten staan, dan maak je de ander niet zo wakker.. Gewoon alles voor mezelf lijkt me O+

Of als ik eens wil studeren en IB bijv playstationen, laatst moest hij dan met een koptelefoon op gaan zitten, nu kan ik dan gewoon in de slaapkamer gaan zitten.. En andersom natuurlijk :)

Maar goed, ik ga nu afwachten, voor ik mezelf helemaal gek ermee maak haha :P
pi_87411078
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Laysa het volgende:
Als jij het genieten vindt om elke avond stomdronken thuis te komen, problemen te hebben met je studie en daardoor in een cirkeltje terecht komt..als jij dat genieten noemt....dan moet je nog een hoop leren... Even feesten moet idd kunnen maar dit is ietsje meer dan dat...en het zal wel stoer zijn...of lachen...maar over een jaar als hij zn studie heeft moeten afbreken doordat ie nu elke avond an het ''genieten'' was. dan zalk hij dr wel anders over nadenken.
Misschien mijn bescheiden mening, maar ik denk niet dat het wat uitmaakt wat een stel mensen (waarvan Swine het overgrote deel niet eens zo goed kent) voor advies geven op een internet forum, als hij het zelf niet inziet. Daar moet je dan op een gegeven moment ook zelf voor tot inzien komen.

Maar natuurlijk wil ik niet dat hij zichzelf helemaal de tyfus in feest.
pi_87411165
D_K zit ook weer helemaal in de floorplanners :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')