Ik zat ook al te kijken dat het net zo'n ding wasquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:33 schreef swarmahoer het volgende:
yas jullie hebben helemaal geen piano
Ja dan houdt het op. Ik had vijf jaar wachttijd dus ik kon er meteen in. Proosdij is ook wel fijn gelegen eigenlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
De meesten wel, de 2 persoons eenheden dan. Met mijn inschrijving van 3 jaar kom je overigens nooit in Sterrenbosch of Gouverneur
Vandaar de vloerplanner!quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daarom, we gaan het zien en worden we het niet dan kijken we gewoon weer verder, an sich zitten we hier prima namelijk.. Maar ik wil gewoon graag een aparte slaapkamer.. En gewoon lekker alles voor mezelf.. En dan kriebelt het nu zo, maar laatste keer dat we op iets gereageerd hadden was in augustus, dus het is niet alsof we heel hard op zoek zijnZou gewoon mooi zijn als we geluk hebben
Daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een schatje ben je eigenlijk ook Laysa
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebtquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://nl.floorplanner.com/projects/19381440-proosdij
In Groesbeek...op de Stekkenbergquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waar zit die nieuwe van jullie D_K en Laysa?
Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoondquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
In Groesbeek...op de Stekkenberg![]()
laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be
Echt?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht ik al te lezen... geinig, heb ook op de Stekkenberg gewoond
Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to bequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
In Groesbeek...op de Stekkenberg![]()
laatste keer ben ik daar derde geworden met 9 dagen verschil met de nr1 qua urgentie...dus voor ons is Groesbeek the place to be
Groesbeek! We kijken ook nog steeds naar Nijmegen, maar het meeste aanbod is daar seniorenwoningen of oude meuk, 40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waar zit die nieuwe van jullie D_K en Laysa?
Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt?wat leuk....op het Hoogh ....nieuwbouw
Huuuuuquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
40 jaar oude oorspronkelijke Dukenburg aanplant et cetera.
haha.....Nou dit is uitermate geschikt...op nog geen 10 min van de Uni en dichtbij de stad....ik doe alles met de auto dus mij maakt het weinig uit....en het is beter dan hier in hatert, lindeholt of in west terecht te komenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe lief je misschien ook bent, Groesbeek is voor niemand the place to be.
Als je bij Begane grond het pijltje naar beneden doet, en dan Typ een naam (die heb ik blijkbaar verkeerd opgeslagen) zie je de andere indeling, zo had ik het namelijk ook eerst staan, maar dan vind ik die kast zo gepropt op het bed.. Maar aan de andere kant is dat een ladekast die niet zo diep is, wat dus makkelijk moet passen.. En verder gaan we (als we het worden) wss een nieuwe 3 deurs kast kopen.. Want dat ding van IB kan niet nog een keer verhuisd worden en ik heb ruimte te kortquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
[..]
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt.
Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:
Weet niet hoe je raamtechnisch uitkomt, maar ik zou je bed en bureau in de slaapkamer omwisselen. Dit om een meer ruimtelijke indruk te krijgen als je de kamer binnen komt. Nu is het bed meteen bij de ingang het belangrijkste object in de kamer, als je het verplaatst heb je voor je gevoel meer ruimte doordat je een stuk 'vrij' hebt.
Tussen de Stekkenberg en de Dries.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja samen met twee klasgenoten, op nummer 92, vrijstaand huis. Maar ik wist helemaal niet dat daar appartementjes gebouwd gingen worden. Waar is het zo ongeveer?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die vloerplanners zijn leuk om te zien of alles past, maar inderdaad, echt inrichten doe ik pas als ik daar een keer alles gezien heb hoor
Dat zei ik dus weer tegen Laysa!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het gewoon zo leuk om te doen![]()
ik mag dat...ik ben al ruim de 20 voorbijquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
En zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar burgerlijk we allemaal zijn
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:09 schreef IrishBastard het volgende:
En zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar burgerlijk we allemaal zijn
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
Wanneer hoorden jullie nou of jullie dat appartement kregen, Laysa en D_K?
Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer krijgen jullie het te horen?
Ben blij dat ik het van het weekend pas gezien heb en wij dus pas zondag gereageerd hebben en ik daardoor hoogstens 2 a 3 dagen moet wachten
Hoppa!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
Aankomende maandag!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Meesterchef het volgende:
Wanneer hoorden jullie nou of jullie dat appartement kregen, Laysa en D_K?
Dan ben ik nog 12 jaar (quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik word over anderhalve maand ook al 24 hoor
quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je dat elke avond stappen en zuipen tot ´s morgen vroeg wel gezien! En daarmee zijn we weer terug bij Swine?
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hup, ga geld verdienen voor onze nieuwe kast ofzo
O ja maandag, spannend!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Volgende week maandagavond zou het op entree moeten staan...maar ik wil niet te enthousiast zijn
Als je nog tijd over hebt mag die van mij ookquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
.
Vanmorgen wel een prima productieve ochtend gehad dus nu lekker ontspannen. Zo maar eens de automobiel een goede poetsbeurt gaan geven want die is ook weer aardig ranzig geworden. Stofzuigertje er doorheen halen und so
Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook alquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!
Yep! Zolang je netjes belasting betaalt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Als je nog tijd over hebt mag die van mij ook![]()
[..]
Jullie waren al zo ontroerd over ons aanbod om te helpen verhuizen, maar als ik het goed begrijp helpen we jullie nu dus ook al
Dat betekend toch dat er dus als je bijv 8 euro verdient, er nu 40 cent bij komt?quote:Beste medewerkers
conform de CAO is per 1 oktober een salarisverhoging van 0,5% doorgevoerd. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben kan jij je wenden tot je contactpersoon bij het uitzendbureau of 1 van de supervisors
12 cent per uur?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen
Dat had ik met m'n vorige auto ook... die heb ik in de winter met die kilo's sneeuw en pekel niet eens gewassenquote:Op maandag 11 oktober 2010 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De mijne wordt gewassen als het regent! En stofzuigeren alleen als alles voor bladeren zit!
[..]
En een gedeelte van dat geld gaat ook weer naar onze nieuwe kast!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zat mezelf namelijk al rijk te rekenen door 4+8 te doen, en toen dacht ik ah hier zal vast iets niet kloppen
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Overigens heeft niet-technische Mikkie zojuist zelfstandig de EGR-klep van zijn voiture schoongemaakt. Zat nogal vol met aangekoekte zooi, nu is ie weer mooi fris en loopt alles als het goed is een tikje soepeler. Scheelt niet super veel, maar kan gedoe in de toekomst voorkomen en had toch een middagje vrij.
Dat dusquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Blijft een vak apart die wiskunde
Nee ik was net voor het gemak even van 8 euro uit gegaan, maar verdien 8.71 volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja poe poe, stel je voor dat er wat gebeurd in het centrumquote:
vertel mij wat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker ergens anders wonenquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:28 schreef Posdnous het volgende:
Jij woont er zeker niet. De hele avond die kutbliepjes en 500 keer dezelfde jingles.
.
Dat lokaliseren was geen punt. Twee beschermkappen eraf en ik kon er zo bijquote:Op maandag 11 oktober 2010 16:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Afgezien van het eventuele localiseren is dat toch ook geen technisch werkje?
Goed punt, want na m'n geklungel en gepoets van vanmiddag heb ik daar dus géén zin meer inquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:27 schreef IrishBastard het volgende:
Zie het positief, je hoeft in ieder geval niet te koken
Tot hoe laat mag je een bakje meenemen?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dat moet je Mikkie vragen, 't zijn zijn bakjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |