Heb ik ook 1x gedaan, echt NOOIT meer, vreselijk die gasten en dat vreten ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:57 schreef dronkeykong het volgende:
Vakantie gevoel, die all in met animatie....![]()
1x all-in geboekt en elke keer die gasten van de animatie die je aanspraken of je meedeed met spelletjes....nooit meer all-in voor mij.
ja ik vraag me soms af of Rob nog enige weerstand heeftquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:58 schreef matthijst het volgende:
"Besmette handen"... Rob, alsjefuckinblieft... Ze hebben staan pissen... geen HIV ofzo.
Tuurlijk welquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel mij vergeten, weet NIEMAND meer wie IK ben?!![]()
uit het oog enzoquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel mij vergeten, weet NIEMAND meer wie IK ben?!![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
7 vriendinnen? Krijgen we weer van die sletjes.
Bel Albertoquote:
Meer posten dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel mij vergeten, ik ben depressief. De enige oplossing is dat TheKC mij opmerkt
Ja jij bent de vorige bus van m'n pa, dat ben ik niet vergeten hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel mij vergeten, ik ben depressief. De enige oplossing is dat TheKC mij opmerkt
Wát ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja jij bent de vorige bus van m'n pa, dat ben ik niet vergeten hoor.
TKC ziet Brabo's zelfs voor Limbo's aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:02 schreef Hyundai het volgende:
Alles beneden de rivieren = België.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
TKC ziet Brabo's zelfs voor Limbo's aan
Hij heeft iets van 5 setjes klerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:03 schreef dronkeykong het volgende:
Hoeveel roze polo's heeft Alberto, of is het steeds dezelfde?
Die witte broek heeft ie ook altijd aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft iets van 5 setjes kleren
ja, zo gaan we je dus niet onthouden ook hequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef Hyundai het volgende:
Naja, ik ga weer even plassen en dan weer van FOK! af. Genoeg gepost voor de week.
Groetjes!
Polo's en witte broeken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft iets van 5 setjes kleren
Ja gewoon, die had zo'n Hyundaibusje.quote:
heel matig inderdaadquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga maar ff pubberuil terugkijken, jood vs. feyenoord fanaten hoorde ik
Met een Joods chickiequote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga maar ff pubberuil terugkijken, jood vs. feyenoord fanaten hoorde ik
Ach ja, ze wilden gewoon op TVquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, kunnen die gasten niet gewoon ouderwest hard zuipen en neuken en niet zo sjenken?
Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig, druk maken over stof in de afzuigkap...
Rot op man,,,
gewoon hard zuipen en patat vreten, de jeugd van tegenwoordig ook...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef matthijst het volgende:
Godverdomme, kunnen die gasten niet gewoon ouderwest hard zuipen en neuken en niet zo sjenken?
Wat is dat toch met de jeugd van tegenwoordig, druk maken over stof in de afzuigkap...
Rot op man,,,
dat dusquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef matthijst het volgende:
Rot op man,,,
goeie vraag wel ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat doe je dan met dat douchegordijn, wil je daar ziek van kunnen worden
Ik kan Montemar aanbevelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Injetta het volgende:
Mmmm, ik ga eens een vakantie boeken... .
Kan je Alberto en Rob alvast boeken voor die periode? Is wel zo handig!
de handdoekjes, de kandelaars.... alles....quote:
Gewoon een driesterrenhotel in Bodrum boeken, altijd prijs.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:11 schreef Injetta het volgende:
Mmmm, ik ga eens een vakantie boeken... .
Kan je Alberto en Rob alvast boeken voor die periode? Is wel zo handig!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat ie daar aan gaat doen...
- We zijn failliet
"Ja, maar zij zijn hun geld kwijt, 26.000 euro"
- Wij ook, we zijn failliet
"Ja maar, dit kan toch niet, ze hebben het hele jaar gespaard, ze zijn hun geld kwijt"
- JAAAHHAAAAA, wij ook, we zijn failliet
![]()
Met chef? Even kijken. Oh die big balls, ik dacht de chocolate balls.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef kalinhos het volgende:
Comedy Central Southpark nude big balls aflevering
ja, heb je KPN?quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:13 schreef teamlead het volgende:
ow, kan ik mijn interactieve tv pauzerentoch maar eens kijken hoe dan
Vergeet de citruspers niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
de handdoekjes, de kandelaars.... alles....
echt tokkies he, die kakkerlak fansquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die puberruil![]()
Dat zijn pas paupers
nope, Tele2. Vanwege een diepgewortelde afkeer van Ziggo en KPNquote:
oh dan weet ik het nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope, Tele2. Vanwege een diepgewortelde afkeer van Ziggo en KPN
Spiettsjeksquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:16 schreef TheKC het volgende:
[TV SC #82][SBS] Ik heb veel speedsjeks gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |