quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Zoals het een betastudie betaamt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
@Wik
Bio masters zijn bijna allemaal 2 jaar ja.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:47 schreef dvdfreak het volgende:
[ afbeelding ]
waarom zit ik er niet tussen
Wat NEE, als je koffie wilt kom je dat maar lekker hier drinken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Voor wie koffie wil: Turken op Fok 547 Zijn van God los
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat NEE, als je koffie wilt kom je dat maar lekker hier drinken.
Ayca, dat is heel lief. Maar pak een bakkie en kom naar Turken op Fok 547 Zijn van God losquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
Ik zal uw ober zijn voor deze dag.
Hoe kan ik u helpen?
Nimmer!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ayca, dat is heel lief. Maar pak een bakkie en kom naar Turken op Fok 547 Zijn van God los
Oh. Nou, IHVK is de enige nog daar want Bomil moet naar z'n bed en ik moet ook richting bed. En IHVK begint al te snurken.quote:
Trusten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh. Nou, IHVK is de enige nog daar want Bomil moet naar z'n bed en ik moet ook richting bed. En IHVK begint al te snurken.
Trusten
Er waren twee gelijkgenummerde topics geopend en ja, dan ga ik dollenquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:36 schreef Ayca het volgende:
Wat is dit voor duivels complot tegen mijn topic?!
Ik denk het wel. Hij speelt bij Real.quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:50 schreef BB-King het volgende:
Wat vinden jullie nu van die Mesut Özil... is het een trotse Turk of niet?
The Situation is dan ook gewoon een mongool.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is echt allang niet meer sympathiek ofzo hoor, meneer de oversekste persoon.
Hij heeft anders niet zo veel met zijn Turk-zijn. Anders had hij wel voor de Turkse nationale ploeg gekozen i.p.v. Duitsland, wat natuurlijk zijn recht is. Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij zich ook meer Duitser dan Turk voelt, maar weet niet meer precies waar. Volgens mij heeft hij ook een niet-Turkse vriendin.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Soundwave300 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij speelt bij Real.
Zoveelste kloon van iemand die we hier vaker hebben gezien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
The Situation is dan ook gewoon een mongool.
jij bent gewoon een wannabe Turkquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
The Situation is dan ook gewoon een mongool.
Als hij trots is en een Turk dan is die toch gewoon een trotse Turk? Of hij zich nou wel of niet Turks voelt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft anders niet zo veel met zijn Turk-zijn. Anders had hij wel voor de Turkse nationale ploeg gekozen i.p.v. Duitsland, wat natuurlijk zijn recht is. Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij zich ook meer Duitser dan Turk voelt, maar weet niet meer precies waar. Volgens mij heeft hij ook een niet-Turkse vriendin.
Laat ook weer zien hoe makkelijk het is om onder je ban uit te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zoveelste kloon van iemand die we hier vaker hebben gezien.
Nee hoorquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef Rookert het volgende:
TOPIC IS DICHT
_____________________________________________________________________________________
Ayça wanneer ga je anusblekenquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jonguh, wat doe je nou?! Simultaan slowchatten!
Ha! Maar heeft ze ook baklava?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef Bomil het volgende:
Mensen ga naar de andere topic daar heeft boca_raton gevulde koeken voor ons allen
Ik kan van beide topics profiteren, ik heb dubbele nationaliteitquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ha! Maar heeft ze ook baklava?
Ik wel.
Yoquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ooo, Trigger..
Hoe is het man? Lang niet gezien!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interculturele boksen voor het winnen.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Interculturele boksen voor het winnen.
Hm, ik zag net een niet zo leuke topic in je postgeschiedenis.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yo
Alhamdoellilah, gaat goed. Met jou dan?
Klopt, hasretine dayanamadim
Herstel: Het gaat goed, minor wat gebeurtenissen een tijdje terug.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, ik zag net een niet zo leuke topic in je postgeschiedenis..
Eh işte, Allah şükür iyiyim. Bijna afgestudeerd, bezig met stageverslag dit dat alles. Wat doe jij allemaal?
Başin sağolsun... Sterkte man. Beetje te laat gezien, maar goed.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Herstel: Het gaat goed, minor wat gebeurtenissen een tijdje terug.
Netjes, Allah yardimcin olsun. Recent bachelor gehaald, afgelopen zomer. Nu bezig met een master en wat daily usuals
Alhoewel het niet netjes is van mij... Ben ik de enige persoon bij wier de mondhoeken omhoog gingen bij het lezen van deze post?quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alhoewel het niet netjes is van mij... Ben ik de enige persoon bij wier de mondhoeken omhoog gingen bij het lezen van deze post?
Daar waardeer ik ten zeerste.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou je trouwens gecorrigeerd hebben, voor de overwinning.
Misschien wel, misschien niet..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp je ook waarom?.
Kız, hoe staan blosjes jou?
WAAROM DOEN VROUWEN MYSTERIEUS OVER IETS DAT NIET EENS TRIVIAALS IS!quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet..Niet boeiend
Hoe? Ehm net als ieder ander normaal persoon?
quote:
Thanks en Thanks, maakt niet uit joh.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Başin sağolsun... Sterkte man. Beetje te laat gezien, maar goed.
Mooi man, je bachelor. Hoe lang moet je nog voor je master?
JA DAT BEDOELDE IK OOK STUK ONGELUKquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
WAAROM DOEN VROUWEN MYSTERIEUS OVER IETS DAT NIET EENS TRIVIAALS IS!
NOU MIJN MONDHOEKEN GINGEN OMHOOG OMDAT JE TS ZEI EN DAARMEE TRIGGERSHOT BEDOELDE, MAAR DAARBIJ UIT HET OOG VERLOOR DAT TS OOK TOPICSTARTER BETEKENT. JIJ WENSTE JEZELF ALS TS VAN DIT TOPIC DUS STERKTE. HA.
Nou, niet iedereen kan omgaan met blosjes. Sommige dames worden er schattiger door, bij anderen lijkt het op een bestemettelijke ziekte.
Geen idee wat ik ga doen man, geen idee. Iedereen vraagt het, maar ik heb er geen eenduidig antwoord op. Ik weet niet wat ik hierna wil doen. Ja, werken, hoogstwaarschijnlijk, daar ik school en studie helemaal zat ben. Wat wel zeker is, is dat het tijd wordt dat ik mijn rijbewijs ga halen, want het is niet tof om een negatief antwoord te geven op de vraag of ik een rijbewijs heb.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Thanks en Thanks, maakt niet uit joh.
Iets meer dan een jaar, heb nog wat loose ends. Wat ga jij doen?
Naar wat ik begrijp, geen zin in een eventuele master dus? Maar eerlijk is eerlijk.opties zat toch? Nee precies, een rijbewijs is bijna een verplichting als je flexibel wilt solliciteren naar een goede baan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee wat ik ga doen man, geen idee. Iedereen vraagt het, maar ik heb er geen eenduidig antwoord op. Ik weet niet wat ik hierna wil doen. Ja, werken, hoogstwaarschijnlijk, daar ik school en studie helemaal zat ben. Wat wel zeker is, is dat het tijd wordt dat ik mijn rijbewijs ga halen, want het is niet tof om een negatief antwoord te geven op de vraag of ik een rijbewijs heb.
Weet jij al wat je na je master gaat doen? Heb je daar weleens aan gedacht of zie je dat later wel?
De eerste keer dat je je stem verheft tegen mij en mij daarbij ook nog eens beledigt door mij een "stuk ongeluk" te noemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
JA DAT BEDOELDE IK OOK STUK ONGELUK
Interessant... Heb je voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |