Ik moet wel om alles te vergetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daha demin başımın tatlı belası, içim yanıyor içim diyordun en nu dit. Pssh.
Of niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:37 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De mix ervan kan heel fout lopen denk ik
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nog zo'n ervaring die ik niet heb meegemaakt. Turkse koffie met zout. Eer ik zoiets onderneem wil ik eerst mijn diploma en voldaan hebben aan de dienstplicht.
Nerveuse meisjes..
quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, gek. Als je om haar hand gaat vragen (en als er dus een overeenkomst is bereikt), krijgt de jongeman koffie met zout daarin. En dan mag je dus geen gekke bekken gaan trekken. En het damesmeisje natuurlijk een compliment geven.
Dit zegt de ekşi sözlük: http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=tuzlu+kahve.
En ja, ik heb zowel de Nederlandse als de Turkse papieren. Je kan het wel afzeggen/opheffen, maar dat doe ik niet.
Ik had er al een slotje opgezet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:38 schreef zarGon het volgende:
IHVK, verander de nummering van mijn topic naar 468..
[quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef zarGon het volgende:
En, IHVK, what's up? Sta je op de kieslijst van de PvdA?
Jonguh, wat doe je nou?! Simultaan slowchatten!quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik had er al een slotje opgezet.![]()
Maar ik heb het toch hernoemd. Hoezo.
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Nee ik wil meer tijd besteden aan dingen die er echt toe doen enzo.![]()
Studie/Baan/Chillen
Gaat je niet lukken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
Rustig, komt allemaal. Gaat niet 1,2,3.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bent mod, geef dat eens eerst op zou ik zeggen
En zo niet, eentje samen checken?quote:
Zegmaar dingen buiten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
[
Studie/Baan/Chillen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Maar goed als we verder gaan wordt het lekken, dus ik houd maar op nu.![]()
Koop een Tarzanquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb wel wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
quote:
Ayca, mag ik je MSN?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
zarGon echt slechte player ben je, wees iets subtieler man
A) Koop een kado voor haarquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb wel wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
Nee man je moet eerst een beetje slijmen via PM.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayca, mag ik je MSN?
Zoiets? Zoals jij het doet, zeg maar..
Wat ga je halen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef GenusButeo het volgende:
Jongens, ik heb jullie hulp nodig. Laatst vroeg zo'n trut via de mail of ik mee wilde betalen aan een cadeautje voor een gezamenlijke vriendin en het was een geweldig idee, maar ik kon niet opzij zetten dat diegene een trut is en wilde daarom niet samen met háár een cadeau kopen, dus wat ik zei was: 'o, hey, haha, wat een leuk idee, maar jammer, ik heb al wat, haha!' en later bleek dat dat mailtje ook naar het vriendje van die gezamenlijke vriendin was verstuurd, wat niet zo handig is, want blijkt dat zij toegang heeft tot het e-mailadres van haar vriendje en nu verwacht zij dus dat ik een cadeautje heb voor haar, terwijl jullie inmiddels best weten dat dat niet het geval is en daarom verzoek ik jullie om...
Tips?
Thanks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
A) Koop een kado voor haar
B) scheld ze allemaal uit voor kuthoer en ga naar huis.
Alsof jouw subtiliteit werkt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
zarGon echt slechte player ben je, wees iets subtieler man
En dat valt niet op, wil je zeggen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Nee man je moet eerst een beetje slijmen via PM.
quote:
Ach pff..Fuck die meisje op msn...Ik heb een geweldig meid zoals jou nog..Ik heb haar helemaal niet nodigquote:
YWquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Maar even: ik weet echt niet wat ik voor haar moet kopen.
Uit het raam pissen...Beetje mikkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je moet plassen, maar gewoon geen zin hebt om op te staan?
Ayca is nu te verlegen om te reageren hihiquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:48 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ach pff..Fuck die meisje op msn...Ik heb een geweldig meid zoals jou nog..Ik heb haar helemaal niet nodig
Dat heb ik nuquote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je moet plassen, maar gewoon geen zin hebt om op te staan?
Geen pisflesjes bij je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:49 schreef GenusButeo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |