quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef Tamashii het volgende:
Hoe vraag ik er een aan?Iets met kerst.
quote:
quote:Kheb die sneeuw van deze site gehaaldOp donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb me de rot gezocht naar dat sneeuweffect, waar zit dat nou?
quote:O die site, het werkt alleen niet met animaties. Ik dacht dat er een plugin voor animationshop was. Effe verder zoeken.Op donderdag 21 oktober 2010 22:50 schreef Briggy het volgende:
Kheb die sneeuw van deze site gehaald
quote:Ik ben waarschijnlijk een ongelofelijk zeur.....
quote:Ik ben ook even aan het prutsen geweest.Op vrijdag 22 oktober 2010 01:57 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een ongelofelijk zeur.....
Maar bij nader inzien vind ik het plaatje toch het mooist met alleen de vallende sneeuw en de kerstboom, zouden de pakjes misschien weer weg kunnen?
Ik ben een ongelofelijk perfectionist..... maar ondanks dat de maker ervan wel ongelofelijk dankbaar.
quote:Briggy wint.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
Leuke creaties tot nu toe... Beetje vroeg misschien nog, maar komt langzaam op gang!
Tijd voor een wedstrijd
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
kan er van mijn avatar een halloweenversie gemaakt worden
quote:
quote:Graag gedaan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 16:21 schreef D. het volgende:
Iemand die zo vriendelijk zou willen zijn mijn UI een mijter (en wellicht een staf) aan te meten?
quote:HalloweenOp woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef Ewelina het volgende:
Is er iets met mijn ava mogelijk op sint- en kerstgebied?
Halloween mag ook
quote:Gemodificeerd in wat?Op woensdag 27 oktober 2010 18:24 schreef Zeroku het volgende:
Kan mijn panda even gemodificeerd worden?
quote:In een panda met een kerstmuts aub
quote:Cool, dank je wel! Vooral de Halloweenversies zijn erg mooiOp woensdag 27 oktober 2010 18:48 schreef Briggy het volgende:
[..]
Halloween
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Sint
[ afbeelding ]
Kerst
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |