Hier zijn Taylor Swift en Katy Perry alternatief.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Grappig dat wat alternatief genoemd wordt, maar eigenlijk helemaal niet alternatief is, hier weer wel alternatief is.
Heb op nummer 40 ook nog eens Apollo staan zie ik. Zijn albums die meer de new-wave richting in gingen hebben mijn lijst net niet gehaald.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hè, weer dat Volg-knopje misgeklikt
En je hebt er nu maar 9 albums in staan, plus dat je bij een top 10 maar één album per artiest erin mag hebben staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
1. De Staat - Wait For Evolution
2. Muse - The Resistance
3. C-mon & Kypski - Where The Wild Things Are
4. Muse - Origin Of Symmetry
5. The National - Boxer
6. C-mon & Kypski - We Are Square
7. White Lies - To Lose My Life
8. Mando Diao - Give Me Fire
9. Mando Diao - Bring 'Em In
Owacht, high violet is van 2010 heh...
Edit: Dan maar boxer op 5 en Hot Chip mot eruit![]()
zucht, dan post ik hem zo wel overnieuw, tot over een uurtjequote:Op zondag 10 oktober 2010 15:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
En je hebt er nu maar 9 albums in staan, plus dat je bij een top 10 maar één album per artiest erin mag hebben staan.
Volgens mij is hij goed, maar ik ga er niet over. ; Ik zie geen problemen meer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
1. De Staat - Wait For Evolution
2. Muse - The Resistance
3. C-mon & Kypski - Where The Wild Things Are
4. The National - Boxer
5. White Lies - To Lose My Life
6. Mando Diao - Give Me Fire
7. Turn Up The Bass 01
8. Elbow - The Seldom Seen Kid
9. Jeff Buckley - Grace
10. Trentemøller - The Last Resort
Zo dan?
Dat laatste wel over het algemeen, tussen de nummer 34 en 37 zit weinig verschil. Sowieso wordt bij mij de lijst bepaald door het moment.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef Modus het volgende:
Maar als je nou een top 100 maakt he, vind je dan echt nr 34 fractioneel beter dan nr 37? En nr 18 heel veel beter dan 76?
Ja, al kan dat een uur later weer andersom zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:08 schreef Modus het volgende:
Maar als je nou een top 100 maakt he, vind je dan echt nr 34 fractioneel beter dan nr 37? En nr 18 heel veel beter dan 76?
Dat. Maar als je hier een Top 10 plaatst, krijgt je nummer 10 net zoveel punten als je nummer 91 in een Top 100, dus qua telling ben je veel beter vertegenwoordigd met een lange lijst.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat laatste wel over het algemeen, tussen de nummer 34 en 37 zit weinig verschil. Sowieso wordt bij mij de lijst bepaald door het moment.
Je bent natuurlijk beter vertegenwoordigd met een langere lijst, want dan heb je meer titelsquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat. Maar als je hier een Top 10 plaatst, krijgt je nummer 10 net zoveel punten als je nummer 91 in een Top 100, dus qua telling ben je veel beter vertegenwoordigd met een lange lijst.
Dankje.quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:21 schreef Tweeks het volgende:
[..]
Eens, het is echt lastig. Achteraf heb je steeds van 'kut, die moest er ook in'
Toplijst trouwens! Veel herkenning!
sterker nog, dat heb je al gedaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het staat nu iig in de OP en als ik iets inlever zal het een Top 100 worden.
Ik bedoel wanneer er een toernooi is waar ik mijn steentje aan wil bijdragen.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:47 schreef krioro het volgende:
Ja, leuk! Hopen dat ik hier tijd voor kan maken.
Bedankt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:12 schreef Norrage het volgende:
yes! De jaarlijkse Os_ lijst
De jazz-inspiratielijst!En Koln concert hoog, ook nooit verkeerd
maaruh, die brad mehldau....is 2010...ik dacht al, ik ken hem niet...en Brad Mehldau is een held...maar komt dus omdat ie te nieuw is
Leuk, maar niet toegestaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 16:51 schreef MofoF1 het volgende:
Lijstje!![]()
053. (064) Blondie – Parallel Lines (1978)
057. (064) Blondie – Parallel Lines (1978)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:02 schreef brother52 het volgende:
Binnenkort maar eens aan een shortlist beginnen.
Vervang gewoon 1 van beide door Plastic Lettersquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:56 schreef MofoF1 het volgende:
Oei... Gooi ik er vanavond een verbetering in!
Ja, mag als je dat het makkelijkst vindt. Ook wel ok album eigenlijk... Kan 'm op 57 ook gewoon schrappen, en dan alles door laten lopen tot 98 en daar Metallica – Metallica (The Black Album) (1991) er in gooien... (mijn shortlist ging tot 107, haha)quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Vervang gewoon 1 van beide door Plastic Letters
Het is jouw lijst... Plastic Letters vind ik zelf een geweldig albumquote:Op maandag 11 oktober 2010 17:57 schreef MofoF1 het volgende:
Ja, mag als je dat het makkelijkst vindt. Ook wel ok album eigenlijk... Kan 'm op 57 ook gewoon schrappen, en dan alles door laten lopen tot 98 en daar Metallica – Metallica (The Black Album) (1991) er in gooien... (mijn shortlist ging tot 107, haha)
Ja, Metallica. Moet ik de nieuwe lijst opnieuw posten, of gaat dat zo wel goed?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is jouw lijst... Plastic Letters vind ik zelf een geweldig album![]()
Metallica dus doen?
Waar is calexico in je lijst?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:19 schreef calexico27 het volgende:
Zo, dat was mijn top 100. Kostte me wat moeite om het er zo in te krijgen, maar ik hoop dat het goed is zo.
Vond ik ooit erg goed. Ik zou weer wat albums van ze moeten luisteren om het evt. een plaats kunnen geven in mijn top 100, heb het al een tijd niet beluisterd.quote:
Sex met Dannyquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef ranja het volgende:
Wat moeten we doen om net als de boekenlijst ook in de forumindex te komen?
Ik gooi de vraag ff achter de schermen neer voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:32 schreef ranja het volgende:
Wat moeten we doen om net als de boekenlijst ook in de forumindex te komen?
Veel onbekend voor mij in jouw lijst.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef niesl2 het volgende:
In mijn enthousiasme had ik 3 platen uit 2010 in de lijst gezet (en ook 3 platen die ik eigenlijk toch wel erg goed vind vergeten, geluk bij een ongeluk), dus bij deze mijn aangepast lijst, nu (hopelijk) helemaal correct:
lijst
Dat is inderdaad een opvallende keuze. Zelf ben ik een groot liefhebber van de soundtrack van de eerste Lord of the Rings film. Maar ik heb nogal moeite om die soundtrack te plaatsen binnen mijn top 100. Want het is maar de vraag of die soundtrack mij net zo goed zou bevallen wanneer ik de film niet had gezien. Concerning Hobbits blijft voor mij in ieder geval een heerlijk stukje muziekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:00 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Waarom een soundtrack Jurrasic Park op nr2.
Film had indruk op je gemaakt.
Ik snap wel wat N00bie in dat andere topic bedoelde...... Interessante mix van muziekjes!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:12 schreef Modus het volgende:
Nah dat viel niet mee. Hoezo momentopname.. Alleen 1 en 2 staan wel redelijk vastgeroest denk ik.
8 Dead Can Dance - Within the realm of a dying sun
10 The Human League - Dare!
19 Queensrÿche - Operation mindcrime
23 Helloween - Keeper of the seven keys, Part 1
24 Talk Talk - Laughing stock
29 Pink Floyd - Wish you were here
33 Kraftwerk - The man-machine
35 Dream Theater - Train of thought
39 Henryk Górecki - Symphony No. 3
43 Het Goede Doel - België
45 Japan - Tin drum
47 UK - Danger money
48 Flotsam & Jetsam - Doomsday for the deceiver
Rachael Yamagataquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 04:57 schreef Norrage het volgende:
Ken alleen wel een paar titels niet zoals die van Rachael Yamagata, William Fitzsimmons en Scott Matthews..De moeite waard?
Ik herken ook dingenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:46 schreef TJLinden het volgende:
[..]
I know, I know. Je bent dan ook een man van goede smaak.
Daar noem je even drie hele gave artiesten die zeer zeker de moeite waard zijn!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 04:57 schreef Norrage het volgende:
Ken alleen wel een paar titels niet zoals die van Rachael Yamagata, William Fitzsimmons en Scott Matthews..De moeite waard?
Dat album (Autumn Fallin') is voor mij echte één van de perfecte 'herfst-albums' die ik rond deze tijd van het jaar helemaal stuk draai.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:18 schreef Beregd het volgende:
Ah, een lijst van TJLinden
En Jaymay staat er gewoon inIk wist zelfs niet dat ze een album had, veel van die nummers van dat album heb ik al gek gedraaid voor het uitkwam.
Ik heb ook wel opgelet dat het albums zijn waar ik dus liefst alle en anders bijna alle nummers erg goed van vind. Laatste tijd kom ik die niet zoveel meer tegen, alhoewel ik ook niet overdreven veel mij onbekende muziekjes beluister.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:15 schreef cafca het volgende:
Ik snap wel wat N00bie in dat andere topic bedoelde...... Interessante mix van muziekjes!
51 lijsten nu en ik mis nog wel wat vaste lijstjesmensen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel lijstjes hebben we al?Volgens mij gaat het wel goed!
Ik zit al 2 weken op die van jou te wachten! schiet eens op!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:57 schreef Felagund het volgende:
Mijn lijstje is bijna af (al twee weken), dus hopelijk kan ik hem dit weekend posten.
Ik ben nog steeds aan het twijfelenquote:
Vrouwenquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:58 schreef friekin_ het volgende:
Ik wil die van mij alweer in de prullenbak gooien
Heerlijk, weegschaal zijn.
Ik schrok vorig jaar van m'n eigen lijst, volgens mij iets van 35 van 2000 of later.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooie lijst! Dus Norrage zal wel weer beginnen dat het een beetje oud is allemaal.
Ja, onderschatte plaat. Matige productie, zeer sterke nummers.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:18 schreef cafca het volgende:
Mooie lijst Houdini!
Debuut van the Waterboys erin, opvallende keuze.
Nou nou, begin ik al zo'n reputatie te hebben hier?quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooie lijst! Dus Norrage zal wel weer beginnen dat het een beetje oud is allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |