quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Twee lades uitgemest, uitgesopt en heringericht, en de afwas staat uit te druipen
![]()
Pannen gaan van kast verplaatsen, en de borden ook, hopelijk vanavond mn keuken af-opgeruimd
Je bent lekker bezigquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Twee lades uitgemest, uitgesopt en heringericht, en de afwas staat uit te druipen
![]()
Pannen gaan van kast verplaatsen, en de borden ook, hopelijk vanavond mn keuken af-opgeruimd
productief avondjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:Twee lades uitgemest, uitgesopt en heringericht, en de afwas staat uit te druipen
![]()
Goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent lekker bezig
Hoe gaat het met Nelis en Sjefke?
Whehehehehequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, hoewel...
Ik zat gisteren op de bank en hoorde (
) mijn prullenbak open en dichtgaan
![]()
En even later kwam Sjefke voorbij gerend met de verpakking van de kipfilet
ga ik in jou bed slapen en jij achter mijn laptopquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kut, ik heb een bed, maar ik wil nog niet slapen
Ja, je hebt me geïnspireerdquote:
ik wil ook nog niet slapen en die rest zeg ik maar nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kut, ik heb een bed, maar ik wil nog niet slapen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, hoewel...
![]()
je zoekt nog een mokkel voor de nachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wil ook nog niet slapen en die rest zeg ik maar niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, hoewel...
![]()
heb je hem volgende week zaterdag al?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier vanavond allebei een stukje vis, en een meter van elkaar opeten onderwijl naar elkaar grommend![]()
Ben benieuwd hoe ze die kleine vinden van de week
nee, zus van vriendin die naar huis zou moeten.maar ze zitten nu nog ff wat te eten. en is niet helemaal nuchter enzo.dus eerst ff wat laten bijkomen voor ze naar huis gaatquote:
nou zal of oorlog worden of heel erg beschermendquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier vanavond allebei een stukje vis, en een meter van elkaar opeten onderwijl naar elkaar grommend![]()
Ik sta nog overeind hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn er al een aantal die we niet meer kunnen verstaan
of je neemt er vannacht in je kamerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
nee, zus van vriendin die naar huis zou moeten.maar ze zitten nu nog ff wat te eten. en is niet helemaal nuchter enzo.dus eerst ff wat laten bijkomen voor ze naar huis gaat
idd,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Volgende week om deze tijd zijn er al een aantal die we niet meer kunnen verstaan
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Ja, ik moest ook zo lachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehehe
Ach, toen ons eerste hondje hier kwam, kwam ze binnen, en ze binnen 3,7 seconden een karbonaadje uit de vuilniszak gevist
Ja hij komt woensdagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb je hem volgende week zaterdag al?
gomi goes trio_O_quote:
Ze krijgen hier sinds kort CarniBest, en dat moet ik ze echt apart van elkaar geven (Nelis is bejaard natuurlijk dus die eet langzaam), anders eet Sjefke alles opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
kans van je leven manquote:
Ja heel goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook zo lachen
Hij heeft wel al mn telefoon-oplader doorgeknaagdEn hij wil mn laptop-snoer ook doen
Hij is gewoon errug ondeugend
En jong natuurlijk, hij speelt met alles, ik kan niks laten slingeren of hij gaat er de kamer mee rond
![]()
Hoe is het met jouw duo nu?
Ja daar moet ik van de week mee op gaan letten ivm kittenvoerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze krijgen hier sinds kort CarniBest, en dat moet ik ze echt apart van elkaar geven (Nelis is bejaard natuurlijk dus die eet langzaam), anders eet Sjefke alles op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja heel goed
Lara is heel blij met haar drie pootjes en Hugo doet of hij hier al jaren woont
En wel grappig, met uitlaten gedraagt Lara zich nu als een reu
Ze tilt haar poot (die ze niet meer heeft) op als Hugo ergens geplast heeft.
Als ze solo plast doet ze het wel als een teefje..
Ach gosh nee, alhoewel kitten nageltjes wel aardig scherp zijnquote:
doe ut danquote:
quote:
Yepquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah leuk
8 weken dan zo een beetje toch?
quote:
nou als ik alleen was zou ik het wel wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
De rechtse is de mijnequote:
wij hoeven geen getuige te zijn van jouw voorhuidmassagetechniekenquote:
Leuk hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:20 schreef gomi het volgende:
[..]
leuk. heel ms neem ik er volgend jaar ook weer 1 bij.
heel ms
quote:
We waren gisteravond toch ook getuige van jouw toetsenbordmassagetechniekenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef crv het volgende:
[..]
wij hoeven geen getuige te zijn van jouw voorhuidmassagetechnieken
one big joke and you all fell for itquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren gisteravond toch ook getuige van jouw toetsenbordmassagetechnieken
Hallo iedereen
De Belgische niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
Vinden jullie Benidorm Basterds ook zo tenenkrommend slecht?
wat is benidorm bastardsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb er nog nooit naar gekeken en was het ook niet van planquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
geen idee, ik weiger het te kijkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Rauzer het volgende:
ik wil eerst beetkje kijken hoe die oudste van me t doet tbh.quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken en was het ook niet van plan
doe ik al maandenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:21 schreef Rauzer het volgende:
Hoezo kijk jij ineens Nederlandse tv crv?
Vandaar de naam Zorroquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat een poepie en wat is hij zwart
quote:
[..]
GMTAquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, ik weiger het te kijken
Zorroquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Vandaar de naam Zorro![]()
Ja lekker onbeholpen daar nog![]()
Wat ik ook zo mooi vind is als ze zijdelings springen als ze willen stoeien
quote:
[..]
Jullie vinden het niet cool dat jullie generatiegenoten voor candid camera gebruikt worden?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, ik weiger het te kijken
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We waren gisteravond toch ook getuige van jouw toetsenbordmassagetechnieken
Hallo iedereen
Ik heb 1 voorstukje gezien en was er klaar meequote:
Ha ha, zo 2 x gelachenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden het niet cool dat jullie generatiegenoten voor candid camera gebruikt worden?
gaat het over 45 jarigen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden het niet cool dat jullie generatiegenoten voor candid camera gebruikt worden?
Altijd een vriendelijk woord, die jongenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
O nee maar die kleine krijgt natuurlijk nog kittenvoer en die 2 die ik al heb eten brokjes voor adultsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Kal, geef je je katten ook CarniBest dan? (omdat je zei dat je daar ook op moet letten?)
Wat raar dat je dan Benidorm Basterds niet kent, je wordt er mee doodgegooid, alleen met de reclames al.quote:
ow maar heb als ik alleen ben de tv zelden aan, tenzij er wat interessants is of ik een film wil zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat raar dat je dan Benidorm Basterds niet kent, je wordt er mee doodgegooid, alleen met de reclames al.
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidormquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee maar die kleine krijgt natuurlijk nog kittenvoer en die 2 die ik al heb eten brokjes voor adults
en dat is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidorm![]()
Blowtje roken en dan vuurtje vragen aan een jong stel ofzo
En die hebben de hele dag hongerquote:
nee in nl gewoon toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidorm![]()
Blowtje roken en dan vuurtje vragen aan een jong stel ofzo
quote:
Nee dat zeggen we tochquote:
O kan ook, ik kijk het niet hequote:
Jawel onsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiermis ik ook niet echt veel, is het wel.
neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vibo ging dieper dan hij gewend isquote:
als je te lang blijft ms een treinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vibo ging dieper dan hij gewend is
Zonnestraaltjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
O zou best kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zag een stukje toevallig
en leek me amsterdam ofzo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vibo ging dieper dan hij gewend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |