quote:
Dus twee keer worst vanavond, dat is niet goed voor je hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie toch weer snel..
Ik heb een plankje gemaakt met wat worst en kaas, maar grotendeels komkommer! NU the voice aanzetten
Het was weer een toffe aflevering en weer 2.7 miljoen kijkersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:40 schreef PatriQue89 het volgende:
wat gaan jullie toch weer snel..
Ik heb een plankje gemaakt met wat worst en kaas, maar grotendeels komkommer! NU the voice aanzetten
The Bossquote:
twee keer worst? Mis ik een slechte grap?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus twee keer worst vanavond, dat is niet goed voor je hoor!
quote:
Ik nam aan dat je vanavond wel een scharreltje had geregeldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
twee keer worst? Mis ik een slechte grap?
P.S, Ik wil jouw worst!!
\\windows 8? niet ie 8?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
Ik heb standaard op mijn laptop dat ik een browser kan kiezen, er staat ook windows 8 bij, was dat er al dan?![]()
En waarom zit 7 er dan bij mij op![]()
Maar FF staat er ook bij
Nee, maar ik zit toch nu met je te flirten, dat ik je wil!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik nam aan dat je vanavond wel een scharreltje had geregeld!
quote:
Ja dat bedoel ikquote:
ah k.die kun je dan gewoon kiezen.ligt er gewoon welke browser je zelf t lekkerst vindt werkenquote:
quote:
Ja hij was goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Jeetje, ik ben verliefd op Billy!! De eerste jongen gister in the voice of holland, achter de piano, this ain't gonna work van alain clark deed!
O ik ben zo niet bij met dat soort zakenquote:
Chrome en Iron hebben dezelfde kuthedenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar Bella heeft het niet over de browser van Symphonic
Ja dat ga ik nog wel uitproberenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.die kun je dan gewoon kiezen.ligt er gewoon welke browser je zelf t lekkerst vindt werken
Joan.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |