dat is kebabquote:
ah nee ik bedoelde dus Döner denk ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Van die plakjes die ook in de Döner gaan zeg maar?
DönerBazenvoer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
Symph heeft gelijk, kebab is wat anders als een döner
ja Döner is die dunne reepjes toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is kebab
Ga maar eens naar een goede shoarma zaak en bestel kebab, dan zul je zien dat ik gelijk heb.
Doner kebab is net zoiets als shoarma
Dat is aan spiezen toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
En sis kebab is weer wat anders, dus Sym heeft gelijk.
Jaquote:
Welk spulquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Myraela het volgende:
Jonguh, kom niet met dat spul aan als ik aan kebab denk.
Doner is het goede spul. En ook het spul dat goddelijk lekker is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is kebab
Ga maar eens naar een goede shoarma zaak en bestel kebab, dan zul je zien dat ik gelijk heb.
Doner kebab is net zoiets als shoarma
Döner is niet met friet man doenormaaaaalquote:
have fun bosquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer weer naar beneden te gaan, eens kijken hoe lang het ik vol blijf houden..
Succesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
Ik probeer weer naar beneden te gaan, eens kijken hoe lang het ik vol blijf houden..
Kut Nederlanders moeten het ook gewoon goed uit spreken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Rauzer het volgende:
Als ik een Doner-zaak inloop en een broodje kebab bestel krijg ik altijd meteen naar m'n hoofd dat het doner is, en geen kebab. Ze begrijpen echter wel wat ik bedoel!
En als je een Kebabzaak in loopt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:31 schreef Rauzer het volgende:
Als ik een Doner-zaak inloop en een broodje kebab bestel krijg ik altijd meteen naar m'n hoofd dat het doner is, en geen kebab. Ze begrijpen echter wel wat ik bedoel!
idd volgens mij is kebab ws gewoon iets van een soort van gegrilde vleesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat artikel kun je wegpleuren, want dat klopt niet
Doner Kebab is een soort shoarmaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
idd volgens mij is kebab ws gewoon iets van een soort van gegrilde vlees
en die shis en Döner enzo geven dan aan wat voor soort.
dan zou kebab dus gegrild kunne betekenen?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doner Kebab is een soort shoarma
Kebab is gekruid gehakt
Sis Kebab is kalsvlees aan een spies
Al een poosje, vind het een hel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Wat is er gebeurd met google trouwens.
De afbeeldingen weergave is een drama geworden
Is toch allang.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Symphonic het volgende:
Wat is er gebeurd met google trouwens.
De afbeeldingen weergave is een drama geworden
En broodje Döner is wat anders dan Döner kebab?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doner Kebab is een soort shoarma
Kebab is gekruid gehakt
Sis Kebab is kalsvlees aan een spies
volgens mij is dat hetzelfdequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En broodje Döner is wat anders dan Döner kebab?
volgens mij kan kebab ook lams zijn enzo, maar moet t dus wel gekruid en gegrild zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
Op mijn bestelformulier van de Shoarmatent staat bij kebab gegrild gekruid rundergehakt
Jouw browser suckt. Ik ben weer terug naar Firefoxquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor ik mijn browser update had ik dit nog niet
quote:
kan ook lamsgehakt zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij kan kebab ook lams zijn enzo, maar moet t dus wel gekruid en gegrild zijn
Ik ga ook terug, Chrome is zo fokking kut niet normaal.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw browser suckt. Ik ben weer terug naar Firefox
Dit inderdaad, ik krijg vies honger ineensquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Zullen we stoppen over kebab? Ik leef op een kopje soep. Ik heb trek in vleesch.
En dit, ik heb het ook niet lang uitgehoudenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ach hier hebben ze net broodjes shoarma besteldquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Myraela het volgende:
Zullen we stoppen over kebab? Ik leef op een kopje soep. Ik heb trek in vleesch.
Ik heb firefox nog even geprobeerd vorige week, en ik blijf toch bij Iron.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook terug, Chrome is zo fokking kut niet normaal.
Hierzie, nog bijval ookquote:En dit, ik heb het ook niet lang uitgehouden!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |