Ze krijgen hier sinds kort CarniBest, en dat moet ik ze echt apart van elkaar geven (Nelis is bejaard natuurlijk dus die eet langzaam), anders eet Sjefke alles opquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier vanavond allebei een stukje vis, en een meter van elkaar opeten onderwijl naar elkaar grommend![]()
Ben benieuwd hoe ze die kleine vinden van de week
kans van je leven manquote:
Ja heel goedquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook zo lachen
Hij heeft wel al mn telefoon-oplader doorgeknaagdEn hij wil mn laptop-snoer ook doen
Hij is gewoon errug ondeugend
En jong natuurlijk, hij speelt met alles, ik kan niks laten slingeren of hij gaat er de kamer mee rond
![]()
Hoe is het met jouw duo nu?
Ja daar moet ik van de week mee op gaan letten ivm kittenvoerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze krijgen hier sinds kort CarniBest, en dat moet ik ze echt apart van elkaar geven (Nelis is bejaard natuurlijk dus die eet langzaam), anders eet Sjefke alles op
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja heel goed
Lara is heel blij met haar drie pootjes en Hugo doet of hij hier al jaren woont
En wel grappig, met uitlaten gedraagt Lara zich nu als een reu
Ze tilt haar poot (die ze niet meer heeft) op als Hugo ergens geplast heeft.
Als ze solo plast doet ze het wel als een teefje..
Ach gosh nee, alhoewel kitten nageltjes wel aardig scherp zijnquote:
doe ut danquote:
quote:
Yepquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ah leuk
8 weken dan zo een beetje toch?
quote:
nou als ik alleen was zou ik het wel wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |