gaat het over 45 jarigen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden het niet cool dat jullie generatiegenoten voor candid camera gebruikt worden?
Altijd een vriendelijk woord, die jongenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden het niet cool dat jullie generatiegenoten voor candid camera gebruikt worden?
O nee maar die kleine krijgt natuurlijk nog kittenvoer en die 2 die ik al heb eten brokjes voor adultsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Kal, geef je je katten ook CarniBest dan? (omdat je zei dat je daar ook op moet letten?)
Wat raar dat je dan Benidorm Basterds niet kent, je wordt er mee doodgegooid, alleen met de reclames al.quote:
ow maar heb als ik alleen ben de tv zelden aan, tenzij er wat interessants is of ik een film wil zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat raar dat je dan Benidorm Basterds niet kent, je wordt er mee doodgegooid, alleen met de reclames al.
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidormquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:27 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee maar die kleine krijgt natuurlijk nog kittenvoer en die 2 die ik al heb eten brokjes voor adults
en dat is leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidorm![]()
Blowtje roken en dan vuurtje vragen aan een jong stel ofzo
En die hebben de hele dag hongerquote:
nee in nl gewoon toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee bejaarden die candid camera grappen uithalen met jongeren in Benidorm![]()
Blowtje roken en dan vuurtje vragen aan een jong stel ofzo
quote:
Nee dat zeggen we tochquote:
O kan ook, ik kijk het niet hequote:
Jawel onsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiermis ik ook niet echt veel, is het wel.
neequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vibo ging dieper dan hij gewend isquote:
als je te lang blijft ms een treinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vibo ging dieper dan hij gewend is
Zonnestraaltjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
O zou best kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zag een stukje toevallig
en leek me amsterdam ofzo
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Die vibo ging dieper dan hij gewend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |