Ik rij een 118, met een 2.0 liter motor. You do the math.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
waarom doe je zo hinderlijk? waar is het voor nodig?![]()
een 318 is een 4 cilinder.... heb jij dat?dus lul niet zo slap
veel plezier met turQquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik rij een 118, met een 2.0 liter motor. You do the math.
Ik heb een 323i met een 2.5 liter motor..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik rij een 118, met een 2.0 liter motor. You do the math.
het blok krijgt minder lucht binnen... heeft minder vermogen... de typeaanduiding die ze nu geven komt ongeveer overeen met het vermogen dat de "323" geeft...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb een 323i met een 2.5 liter motor..![]()
Ik noem het toch ook geen 325i? Nee, 323i.
Dat kan bijna niet kloppen, moet wel een addertje bij zitten. Sowieso is de advertentieprijs een stuk hoger dan wat jij noemt, maar als je vergelijkt op Autoscout dan is de goedkoopste rond de 14k... er moet gewoon wel iets stuk zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:57 schreef Oksel het volgende:
Die 3 serie die ik te koop zag staan, was dus een 5 serie..Maar zag alleen de voorkant, en de motorkap met dat profiel heeft de nieuwe 3 serie ook, zodoende.
Maargoed, 10.500 euro voor een 520 Li (2.2 liter).. heeft wel veel gelopen, 213dkm.
http://link.marktplaats.nl/368014728
Leuk bakkie.
325iLight of 323i, dont matter.. 318i 24v it isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
het blok krijgt minder lucht binnen... heeft minder vermogen... de typeaanduiding die ze nu geven komt ongeveer overeen met het vermogen dat de "323" geeft...
anders krijg je een 325light bv ofzo....
maar oke, jij hebt een 318!
Even de opties opsommen, let vooral op de dikgedrukte:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:57 schreef Oksel het volgende:
Die 3 serie die ik te koop zag staan, was dus een 5 serie..Maar zag alleen de voorkant, en de motorkap met dat profiel heeft de nieuwe 3 serie ook, zodoende.
Maargoed, 10.500 euro voor een 520 Li (2.2 liter).. heeft wel veel gelopen, 213dkm.
http://link.marktplaats.nl/368014728
Leuk bakkie.
Pfff, dat mensen dat nog vermelden.quote:* Veiligheid
* ABS
* Alarmsysteem
* Centr. deurvergrendeling afst.bed.
* Cruise control
* Dubbele Airbag
* Gordijnairbags
* Startonderbreker
* Stuurbekrachtiging
* Traction control
* Zij-airbags
* Interieur
* Boordcomputer
* Buitentemp. meter
* Elektr. ramen voor + achter
* Elektr. buitenspiegels
* Geregelde airco
* Parkeersensoren
* Radio/CD
* Regensensor
* Stuur in hoogte verstelbaar
*
* Exterieur
* Bumpers in carrosseriekleur
* Lichtmetalen velgen
* Metallic lak
* Mistlampen
Hij gaf al aan dat de prijs op MP hoger is. En volgens hem een prima bak. 1,5 jaar geleden gekocht bij de dealer. Dealeronderhouden. Zag er iig zeer strak uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet kloppen, moet wel een addertje bij zitten. Sowieso is de advertentieprijs een stuk hoger dan wat jij noemt, maar als je vergelijkt op Autoscout dan is de goedkoopste rond de 14k... er moet gewoon wel iets stuk zijn.
Al begin ik bijna te twijfelen om te gaan kijken en misschien te kopen voor de handel.
Dat doet MP standaard, duh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Even de opties opsommen, let vooral op de dikgedrukte:
[..]
Pfff, dat mensen dat nog vermelden.
Je bent zelf gaan kijken maar afgehaakt omdat...?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat de prijs op MP hoger is. En volgens hem een prima bak. 1,5 jaar geleden gekocht bij de dealer. Dealeronderhouden. Zag er iig zeer strak uit.
Nee, die stuurbekrachtiging dan. Als dat in zo'n auto al niet zou zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Even de opties opsommen, let vooral op de dikgedrukte:
[..]
Pfff, dat mensen dat nog vermelden.
Ik liep er toevallig langs. En ik hoef geen 5. En als ik al een nieuwe BMW zou kopen, koop ik hem wel in Duitsland.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent zelf gaan kijken maar afgehaakt omdat...?
[..]
Van die twee, de eerste set. De tweede ziet er wat 'onvolwassener' uit, vind ik, al ben ik van beide niet echt een fan maar je vraagt immers een oordeel tussen die tweequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:41 schreef Oksel het volgende:
Heren, ik wil een 2e setje velgen met zomerbanden.
Welke?
http://link.marktplaats.nl/384823773
Of
http://link.marktplaats.nl/371691838
Wat vinden jullie?
Deze CLS reedt ik dus pas:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zou ook de 1e set nemen, die oogt het rustigst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |