abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87416816
Nee, Duits kenteken, wegenbelasting is 330 euro / jaar.. :D :D _O_ / 12 = 27,50 / maand. All risk verzekerd voor 60 euro / maand.. _O_
pi_87417214
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:53 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Voor de E36 318is coupe van m'n broertje he, maar het gaat het toch niet worden denk ik. Door de inbraak laatst is er toch veel schade. De accu loopt nu constant leeg, waarschijnlijk is er iets mis met het deurmechanisme wat constant kortsluiting veroorzaakt. Alle zekeringen vervangen hielp even, na 5 sec. waren ze weer doorgebrand. Ook een koplamp is doorgebrand. Beetje kut dus, vooral om nu te achterhalen waar het probleem zich nou precies bevindt. Dachten eerst dat het misschien met de bekabeling te maken had want daar was ook veel losgetrokken en alarm doorgeknipt, maar volgens mij blijft er bij de deur iets tikken. Hierdoor loopt de accu na een paar uur alweer leeg :(
[..]

:( maar jij dubbele wegenbelasting denk ik? 100 per maand, ik 50, dus jij betaalt eigenlijk 300 en ik 550. Ik kan wel janken :'(
Wat willen jullie uiteindelijk doen met de e36 dan?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_87417273
Ik wil der ook nog wel bij Z3, 1.9 :)
"We are the music makers and we are the dreamers of the dreams"
pi_87417878
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat willen jullie uiteindelijk doen met de e36 dan?
Rijden?

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 13:55 schreef Oksel het volgende:
Nee, Duits kenteken, wegenbelasting is 330 euro / jaar.. :D :D _O_ / 12 = 27,50 / maand. All risk verzekerd voor 60 euro / maand.. _O_
That's it, im moving to germany.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:07 schreef minispilie het volgende:
Ik wil der ook nog wel bij Z3, 1.9 :)
Z3 roadster uit 1996-2002 neem ik aan?
Facts don't care about your feelings
pi_87417939
Mag je ook tenminste nog eens je bak maxen zonder dat je een dikke print krijgt.. :)
pi_87417948
Mn 118d doet keurig 220 op de teller.. :P
pi_87418003
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Z3 roadster uit 1996-2002 neem ik aan?
2001 ;)
"We are the music makers and we are the dreamers of the dreams"
pi_87418048
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:25 schreef Oksel het volgende:
Mn 118d doet keurig 220 op de teller.. :P
Mijn 318ci ook hoor, maar mijn ogen staan gefocust op camera's langs de weg en volvo's die verdacht dicht achter me blijven.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:27 schreef minispilie het volgende:

[..]

2001 ;)
Ja, dat zit tussen 1996 en 2002.
Facts don't care about your feelings
pi_87418112
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:25 schreef Oksel het volgende:
Mn 118d doet keurig 220 op de teller.. :P
Jij hebt een 2.0l 4-cylinder met 143pk.
Ik heb een 3.0l 6-cylinder met 235pk.

Jij: top = 210km/h, 0-100 = 8,9sek
Ik: top = 216km/h, 0-100 = 8,1sek

Mijn god, wat doe je met mijn ego, heb ik daarvoor 100pk en 2 cylinders meer. ;(

Hoewel, ik kreeg hem voor de 10.000 ook op "slechts" 220/222km/h, op de teller loopt ie nu soms wel 230km/h, dus iets verbetering is er wél ingekomen.

Zelf heb ik ook een tijdlang in een BMW 118d gestuurd, en moet zeggen dat het een geweldige auto is om te rijden, en het verbruik wat je daarbij hebt is fenomenaal. ^O^
pi_87418223
Haha ja, maar als jij iemand aanrijdt dan merk je het niet eens.
Facts don't care about your feelings
pi_87418324
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:33 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ja, maar als jij iemand aanrijdt dan merk je het niet eens.
Laten we het zo zeggen, ik heb eens dagenlang moeten nadenken hoe een bepaalde schade aan mijn auto is gekomen totdat ik doorhad wat er gebeurd was. |:(
pi_87418432
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:35 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Laten we het zo zeggen, ik heb eens dagenlang moeten nadenken hoe een bepaalde schade aan mijn auto is gekomen totdat ik doorhad wat er gebeurd was. |:(
Je vond toch geen melktandjes tussen je nieren he? >:)
Facts don't care about your feelings
pi_87418660
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:39 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je vond toch geen melktandjes tussen je nieren he? >:)
Nee, maar wel enkele diepe krassen op rand van de wielkasten (die staan bij het M-pakket iets verder naar buiten). En ik maar denken waar die vandaan kwamen, totdat ik bedacht dat ik niet tegen een stoepje was gereden, maar die weerstand dan toch van een ander "object" aan de andere kant van de wagen kwam. }:|
pi_87418676
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:30 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Jij hebt een 2.0l 4-cylinder met 143pk 122pk.
Ik heb een 3.0l 6-cylinder met 235pk.

Jij: top = 210km/h (officieel niet, maar haal 210 op de GPS), 0-100 = 8,9sek 10sek.
Ik: top = 216km/h, 0-100 = 8,1sek

Mijn god, wat doe je met mijn ego, heb ik daarvoor 100pk en 2 cylinders meer. ;(

Hoewel, ik kreeg hem voor de 10.000 ook op "slechts" 220/222km/h, op de teller loopt ie nu soms wel 230km/h, dus iets verbetering is er wél ingekomen.

Zelf heb ik ook een tijdlang in een BMW 118d gestuurd, en moet zeggen dat het een geweldige auto is om te rijden, en het verbruik wat je daarbij hebt is fenomenaal. ^O^
118d rijdt heerlijk, lekker sportief, en keihard door de bocht.. :) Dat ding krijg je niet schuin. Nouja, behalve 1 keer dan, godverdomme ik schrok :P Maar vooral zuinig. Met mijn rijgedrag toch nog 6.0 / 100km.. _O-
pi_87418707
Vorig weekend nog een CLS gereden trouwens, dat is ook wel erg prima rijden.
pi_87418888
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:46 schreef Oksel het volgende:
Vorig weekend nog een CLS gereden trouwens, dat is ook wel erg prima rijden.
Eensch, CLS heb ik vorig jaar ook nog eens mogen sturen, vergeleken met de S-klasse is die een stuk sportiever (S-klasse heb je niet zo'n contact met de weg mee), maar is toch ook bij hoge snelheden (250km/h) nog zeer comfortabel. Ligt er denk ik ook aan omdat die wagen erg laag ligt, en daardoor minder wind vangt.

Ik heb toen de CLS 320 CDI gereden, welke jij?

edit: je hebt nog een pre-facelift 118d zie ik?
pi_87422388
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:46 schreef Oksel het volgende:
Vorig weekend nog een CLS gereden trouwens, dat is ook wel erg prima rijden.
Leuk. CSL lijkt me trouwens ook leuk. Zelfde letters, maar meer BMW-gerelateerd.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:34:54 #69
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87424919
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:28 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Mijn 318ci ook hoor, maar mijn ogen staan gefocust op camera's langs de weg en volvo's die verdacht dicht achter me blijven.
Het zijn niet alleen Volvo's hè ;).
Mijn 320d maxed out bij 215 op de teller ;(.

Vanmiddag trouwens op aanraden van veel mensen op BMWportal even de EGR-klep gereinigd, had toch een middagje vrij en zin in wat simpele ontspanning. Geen moeilijk werk, uurtje klungelen en hij zit er weer in :).

Van:


Naar:


Dat scheelt nogal :). Ben benieuwd of ik er al rijdend iets van ga merken.
Ook leuk: de schoonheid van m'n handen is omgekeerd evenredig aan die van de EGR-klep :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87425141
Prachtig.. maar waar dient dat ding voor dan?
Facts don't care about your feelings
pi_87425211
Uitlaatgas Recirculatie.

Dat is een klep waarmee je (vieze hete) uitlaat gassen weer terug je motor in worden geduwd..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 11 oktober 2010 @ 17:45:23 #72
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87425289
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Prachtig.. maar waar dient dat ding voor dan?
Dat ding recirculeert uitlaatgassen.

quote:
Het principe van EGR is dat een gedeelte van de uitlaatgassen uit de motor teruggeleid wordt in de verbrandingskamer(s). Daar deze gemengd worden met de inkomende lucht, zal het zuurstofgehalte (en dus ook de lambdawaarde) van het verbrandingsmengsel dalen. Zo wordt er meer inert gas in de verbrandingskamer gelaten.

[...]

Bij benzinemotoren, gebruikt in de automobielsector, wordt de uitlaatgasrecirculatie geregeld door de EGR-klep. Deze klep bevindt zich tussen het uitlaatspruitstuk en het inlaatspruitstuk. De klep wordt bediend door drukverschillen in het inlaatspruitstuk. De mechanische bediening is zodanig afgeregeld dat de klep enkel geopend wordt bij deellast. EGR is een belangrijk onderdeel bij de emissieregeling van voertuigen. Een groot nadeel is het vermogensverlies en een versnelde inwendige vervuiling van de motor.

Bij dieselmotoren is een bijwerking van het EGR systeem dat er meer roet uitgestoten wordt. Minder NOx leidt tot meer roet en omgekeerd. Voor elke motor moet een optimum gevonden worden door deze af te stellen. Bij gebruik van een roetfilter zijn de grotere emissies van roet door het gebruik van EGR niet meer zo belangrijk, aangezien het roet toch wordt afgevangen. Zo krijgt men lage NOx emissies en hoeft er geen geld in NOx behandeling geïnvesteerd te worden. Het inlaatsysteem kan op den duur zwaar vervuild raken met roetaanslag.

Bij hogedruk- EGR worden de uitlaatgassen van voor de turbo teruggevoerd naar na de compressor. Het voordeel is dat de hoeveelheid EGR relatief snel aangepast kan worden aan de hoogdynamische motortoestand. Dit principe is standaard voor dieselmotoren van de Euro III generatie en later.
Door het schoon te maken wordt voorkomen dat er een hoop prut teruggeblazen wordt de motor in. Daarnaast is er meer ruimte voor de luchtstroom, waardoor minder sprake is van vermogenverlies. :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87425450
Oke cool :P Schokbrekers (achter) vervangen, is dat een moeilijke klus?
Facts don't care about your feelings
pi_87426247
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen Volvo's hè ;).
Mijn 320d maxed out bij 215 op de teller ;(.

Vanmiddag trouwens op aanraden van veel mensen op BMWportal even de EGR-klep gereinigd, had toch een middagje vrij en zin in wat simpele ontspanning. Geen moeilijk werk, uurtje klungelen en hij zit er weer in :).

Van:
[ afbeelding ]

Naar:
[ afbeelding ]

Dat scheelt nogal :). Ben benieuwd of ik er al rijdend iets van ga merken.
Ook leuk: de schoonheid van m'n handen is omgekeerd evenredig aan die van de EGR-klep :P
Jij was dat toch die laatst vroeg of het moeilijk was? Ik had hier wat foto's geplaatst. De onderste 2 schroeven van je EGR, hoe heb je die los gekregen?
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:16:18 #75
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87426365
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jij was dat toch die laatst vroeg of het moeilijk was? Ik had hier wat foto's geplaatst. De onderste 2 schroeven van je EGR, hoe heb je die los gekregen?
Jep :).

Gewoon, net zoals de bovenste twee :P. Daar kun je alleen wat makkelijker bij, voor de onderste twee moet je een verlengstukje hebben. Zorg ook dat je de grote slang die eraan zit alvast losgekoppeld hebt. Die kun je dan een beetje aan de kant duwen, zodat je ruimte hebt om te manoeuvreren met je gereedschap.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:26:44 #76
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_87426711
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke cool :P Schokbrekers (achter) vervangen, is dat een moeilijke klus?
Geen idee, ik moet de veerpoten achter bij mij ook nog vervangen :')
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_87428331
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:16 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Jep :).

Gewoon, net zoals de bovenste twee :P. Daar kun je alleen wat makkelijker bij, voor de onderste twee moet je een verlengstukje hebben. Zorg ook dat je de grote slang die eraan zit alvast losgekoppeld hebt. Die kun je dan een beetje aan de kant duwen, zodat je ruimte hebt om te manoeuvreren met je gereedschap.
Slang was al los, maar met geen mogelijkheid kom ik bij de onderste schroefjes.
Misschien nog bij de linker wel, maar de ander kom ik echt niet bij.

Misschien dat je bij een 320d meer ruimte hebt als bij de 320td?
pi_87430325
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:26 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Geen idee, ik moet de veerpoten achter bij mij ook nog vervangen :')
Wat moet jij niet vervangen :')

Ik kan niet vinden welk lampen in E30 moeten, is dat H1?

[ Bericht 5% gewijzigd door YoshiBignose op 11-10-2010 19:58:29 ]
Facts don't care about your feelings
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:10:03 #79
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_87431308
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat moet jij niet vervangen :')

Ik kan niet vinden welk lampen in E30 moeten, is dat H1?
M'n koplampen, m'n blower en dat was't een beetje :')
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:14 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87432232
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:08 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Slang was al los, maar met geen mogelijkheid kom ik bij de onderste schroefjes.
Misschien nog bij de linker wel, maar de ander kom ik echt niet bij.

Misschien dat je bij een 320d meer ruimte hebt als bij de 320td?
De schroeven zijn precies hetzelfde... is je gereedschap misschien niet lang genoeg (geen flauwe grappen maken nu :'))? Schiet anders morgen bij daglicht eens een fotootje met de kappen eraf, vergelijk ik 't wel even.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87439682
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat moet jij niet vervangen :')

Ik kan niet vinden welk lampen in E30 moeten, is dat H1?
E30 slikt H1.
pi_87439704
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef Mikkie het volgende:

[..]

De schroeven zijn precies hetzelfde... is je gereedschap misschien niet lang genoeg (geen flauwe grappen maken nu :'))? Schiet anders morgen bij daglicht eens een fotootje met de kappen eraf, vergelijk ik 't wel even.
Schroeven zijn wel hetzelfde, maar er is geen ruimte om er bij te komen.
pi_87439747
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

E30 slikt H1.
Dank.
Facts don't care about your feelings
pi_87439769
Foto's uit vorige topic.



pi_87439787
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dank.
http://www.lighting.phili(...)car_lighting&lang=nl
pi_87439818
* xaban06 verkoopt xenon lampjes + setjes, vandaar de ervaring met lampjes :p
pi_87441049
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:57 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Haha, ik ook 150 km met m'n drietje. Mijn dashboard lichtte juist niet op, alles bleef donker. Gelukkig waren er af en toe lantaarnpalen maar had geen idee hoe hard ik ging :')
[..]

Bedankt :)
OK. We zijn op vakantie met de E34, eerst van Schiedam naar Berlijn gereden, daarna van Berlijn naar Krakow in Polen. Bergje-af wind mee op de GPS 202 gehaald *O*

Het blijft een geweldige auto!

Morgen van Krakow naar Praag, daarna van Praag naar Neurenberg en dan weer naar huis. Fahrvergnuegen!
Mu!
pi_87441839
Oke leuk, maar waarom quote je mij dan? 202 niet slecht voor die arme 4 cilinder in zo'n zware bak. :)
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:01:36 #89
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87444865
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Schroeven zijn wel hetzelfde, maar er is geen ruimte om er bij te komen.
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:47 schreef xaban06 het volgende:
Foto's uit vorige topic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is precies hetzelfde als bij mij. Mits je het goede gereedschap hebt, is het prima te doen. De bovenste kun je eventueel gewoon met een steeksleutel doen, maar daarmee red je de onderste schroeven inderdaad nooit :). Ik heb daarvoor zo'n setje met allemaal bitjes en opzetstukjes (dopsleutels zijn dat geloof ik?) gebruikt. Met een verlengstuk kom je er prima bij. Als je dat hebt, moet het lukken.

Zoiets zeg maar. Je hebt de ratel, het originele handvat en onderin zie je nog zo'n verlengstuk liggen. Als je die gebruikt en je schroeft die dikke rubber slang van tevoren los heb je werkruimte genoeg :).
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87448111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Oke cool :P Schokbrekers (achter) vervangen, is dat een moeilijke klus?
E30? simpel klusje :)

3 boutjes/moertjes :+
pi_87448406
E21 ook? :P
Facts don't care about your feelings
pi_87448741
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:47 schreef YoshiBignose het volgende:
E21 ook? :P
Durf ik niks over te zeggen... heb ik nog nooit aan gewerkt ;(

kom eens langs :)
pi_87449940
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:51 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eensch, CLS heb ik vorig jaar ook nog eens mogen sturen, vergeleken met de S-klasse is die een stuk sportiever (S-klasse heb je niet zo'n contact met de weg mee), maar is toch ook bij hoge snelheden (250km/h) nog zeer comfortabel. Ligt er denk ik ook aan omdat die wagen erg laag ligt, en daardoor minder wind vangt.

Ik heb toen de CLS 320 CDI gereden, welke jij?

edit: je hebt nog een pre-facelift 118d zie ik?
Ja, ik ook. Maar ik gok binnenkort dat de nieuwe CLS voor de deur staat.. :)

En ik heb inderdaad een "oude" 118d :)
pi_87449991
Ik ga toch eens achter die 3 serie aanbellen.. :+
pi_87450067
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 09:59 schreef rival het volgende:

[..]

Durf ik niks over te zeggen... heb ik nog nooit aan gewerkt ;(

kom eens langs :)
Wat is je adres :P Ik was laatst nog bij Boyds wat speakertjes op halen. Hij vond de E21 erg mooi en was zelf een BMW E30 touring in een 2002 touring aan het zetten ofzo :P Ken je hem?
Facts don't care about your feelings
pi_87451230
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat is je adres :P Ik was laatst nog bij Boyds wat speakertjes op halen. Hij vond de E21 erg mooi en was zelf een BMW E30 touring in een 2002 touring aan het zetten ofzo :P Ken je hem?
Boyds in Purmerend? ja die ken ik wel.. meestal issie wel aan een oude bmw aan het werk voor zichzelf inderdaad :)

mijn loodsje is in ZO beemster maar ben 80% van de tijd in het werk in Amsterdam op de garage :)
pi_87451733
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:57 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik heb een 318i. Simple as that. de 2.7eta's zijn toch ook niet 327e, maar 325e? Of de 318IS wat een 1.9 16v werd, of de 323i wat een 2.5 is? Type aanduiding is TYPE aanduiding, wat bij 'toeval' de cilinderinhoud suggereert. Dus ik heb een 318i 2.5 24v. En netjes 192PK niet meer denk ik ;)
[..]

Dat zijn gewoom echt die motoren, maar dan wat geknepen etc (soms ook marketingtechnisch). Het is niet "toeval" dat dat de cylinderinhoud is.


Iig, ik zal zo eens proberen mijn kentekenbewijs op te halen

P.s. 240 op de teller :d

[ Bericht 13% gewijzigd door Maharbal op 12-10-2010 11:58:48 ]
pi_87452692
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dat zijn gewoom echt die motoren, maar dan wat geknepen etc (soms ook marketingtechnisch). Het is niet "toeval" dat dat de cylinderinhoud is.
laat maar, die jongen weet het wel hoor :)
pi_87454650
Ik rij een 318i, een 318i it is. Simpel. Niks anders.
Daar ben ik wel koppig in. Dus als ik een Corvette motor in een BMW duw dan heb ik een BMW 357i? :') _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:35:20 #100
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_87454977
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik rij een 318i, een 318i it is. Simpel. Niks anders.
Daar ben ik wel koppig in. Dus als ik een Corvette motor in een BMW duw dan heb ik een BMW 357i? :') _O-
Nee, dan heb je een 318i met een aangepaste motor. Nu heb je een 318i met een aangepaste motor. En dat moet je, wanneer het relevant is, dus wel vermelden. Roepen dat je een 318i met 200pk hebt is niet helemaal eerlijk, en dat snap je zelf best wel ;).

[ Bericht 8% gewijzigd door Mikkie op 12-10-2010 13:42:18 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_87455431
...

[ Bericht 99% gewijzigd door rival op 12-10-2010 13:59:46 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:57:53 #102
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87455728
Die 3 serie die ik te koop zag staan, was dus een 5 serie.. :+ Maar zag alleen de voorkant, en de motorkap met dat profiel heeft de nieuwe 3 serie ook, zodoende.

Maargoed, 10.500 euro voor een 520 Li (2.2 liter).. heeft wel veel gelopen, 213dkm.

http://link.marktplaats.nl/368014728

Leuk bakkie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')