Je somt precies op waarom hij zo'n baas isquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:29 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat is juist het probleem. als de serie daar vanaf moet hangen... stop er dan maar meteen mee!
alleen al hoe die jongen praat maakt me moe. het klinkt alsof hij net pas heeft leren spreken, en daarbij ook nog hevig verkouden is. zo traag en door de neus
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:29 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat is juist het probleem. als de serie daar vanaf moet hangen... stop er dan maar meteen mee!
alleen al hoe die jongen praat maakt me moe. het klinkt alsof hij net pas heeft leren spreken, en daarbij ook nog hevig verkouden is. zo traag en door de neus
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe maakt die hele serie man.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:28 schreef trolololo het volgende:
Matsoe matsoe is echt een baas want hij maakt tuinen en hij is een echte vakman
quote:
Conclussie: Matsoe Matsoe is opper baas van oh oh cherso en A-noniem is een klapjostiquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef A-noniem het volgende:
Matsoe Matsoe:
is onwijs dom & totaal oninteressant.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Conclussie: Matsoe Matsoe is opper baas van oh oh cherso en A-noniem is een klapjosti
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef A-noniem het volgende:
Matsoe Matsoe:
is onwijs dom & totaal oninteressant.
dat heb ik hem anders niet zien doen in chersonissos. slecht excuus dus.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij maakt de hele dag tuinen. Daar word je moe van.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat heb ik hem anders niet zien doen in chersonissos. slecht excuus dus.
Hoe denk je dat die tuin bij de villa zo mooi is. He he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:34 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat heb ik hem anders niet zien doen in chersonissos. slecht excuus dus.
quote:
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jij zou Elize echt wel doen als je de kans kreeg.
vast niet, trolquote:
Vind je het gek, je bent 14 ofzo jongentjequote:
vincent en roos. daarom liggen ze ook zolang in bed. ze werken zo hard iedere dag in die tuinquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die tuin bij de villa zo mooi is. He he?
Troosten = batsenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wilde haar zou hard troosten toen ze aan het huilen was
met je pik zeker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
O ja? Ik had zin om op haar lieve gezichtje in te slaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
A-noniem, trololo enzo, willen jullie ook andere mensen de kans geven om te posten en niet de hele tijd onnodige dingen posten. Okay dankjewel.
is dit serieus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
A-noniem, trololo enzo, willen jullie ook andere mensen de kans geven om te posten en niet de hele tijd onnodige dingen posten. Okay dankjewel.
Haagse Sjonnie van take me outquote:Op zondag 10 oktober 2010 05:10 schreef ukga het volgende:
ze hadden beter haagse sjonnie meekunnen laten doen. dan kun je tenminste nog iets leuks verwachte :p
elke week op donderdag zitten we naar een paar mislukte adolecente die in een bungalo vakantie viere, te kijke. poe poe, heftig.
Ach dit topic met een pracht-OP gaat echt niet zomaar dicht hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
Je weet maar nooit met die nieuwe regels, als ik het topic zo nietszeggend uit de hand laat escaleren gaat hij dadelijk op slot.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef Splutje het volgende:
Matsoe Matsoe compenseert voor de rest
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Roos:
Persoonlijk vind ik het wel een chick,
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
![]()
Hoe bevalt je blindengeleidehond?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondanks dat ze niks toevoegen aan de serie, zou ik Bibi en Elize hard geven
Tevens goede op [ afbeelding ]
Elize is echt alleen zichtbaar in de interviewsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Lesley-91 het volgende:
Ik heb 6 afleveringen gekeken en toen ik de OP las dacht ik, Elize? Wie is dat?. Ik ben stom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |