met je pik zeker.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wilde haar zou hard troosten toen ze aan het huilen was
O ja? Ik had zin om op haar lieve gezichtje in te slaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:41 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wilde haar zou hard troosten toen ze aan het huilen was
Niet zo zeuren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
A-noniem, trololo enzo, willen jullie ook andere mensen de kans geven om te posten en niet de hele tijd onnodige dingen posten. Okay dankjewel.
is dit serieus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
A-noniem, trololo enzo, willen jullie ook andere mensen de kans geven om te posten en niet de hele tijd onnodige dingen posten. Okay dankjewel.
Haagse Sjonnie van take me outquote:Op zondag 10 oktober 2010 05:10 schreef ukga het volgende:
ze hadden beter haagse sjonnie meekunnen laten doen. dan kun je tenminste nog iets leuks verwachte :p
elke week op donderdag zitten we naar een paar mislukte adolecente die in een bungalo vakantie viere, te kijke. poe poe, heftig.
Ach dit topic met een pracht-OP gaat echt niet zomaar dicht hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
Je weet maar nooit met die nieuwe regels, als ik het topic zo nietszeggend uit de hand laat escaleren gaat hij dadelijk op slot.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef Splutje het volgende:
Matsoe Matsoe compenseert voor de rest
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Roos:
Persoonlijk vind ik het wel een chick,
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
![]()
Hoe bevalt je blindengeleidehond?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Ondanks dat ze niks toevoegen aan de serie, zou ik Bibi en Elize hard geven
Tevens goede op [ afbeelding ]
Elize is echt alleen zichtbaar in de interviewsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef Lesley-91 het volgende:
Ik heb 6 afleveringen gekeken en toen ik de OP las dacht ik, Elize? Wie is dat?. Ik ben stom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |