Sniper en Roos kunnen mij ook gestolen worden hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, ze voegen allemaal wat toe behalve Elize.
joey, tony, barbie & jokertje. dat zijn er toch echt 4.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Verhaal.
Oftewel, 3/8 voegen daadwerkelijk wat amusementswaarde toe aan de serie. Gemiste kans. Het had veel leuker kunnen zijn.
xxx
Dat wel, maar de laatste twee afleveringen waren wel minder dan de eerstequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik vind trouwens elke aflevering gewoon nog leuk om te kijken!
Matsoe Matsoe voor president!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef Splutje het volgende:
Matsoe Matsoe compenseert voor de rest
Bij de eerste was het nog nieuw enzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:15 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de laatste twee afleveringen waren wel minder dan de eerste
Precies.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef Splutje het volgende:
Matsoe Matsoe compenseert voor de rest
quote:
Oja, thanks.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:13 schreef Merkie het volgende:
Je bedoelt 4/8 (Barbie, Sterretje, Joker, Matsoe Matsoe) ipv 3/8 volgens mij.
Wat is je visie over de waarschijnlijke komst van een wintersport editie, met dezelfde cast ?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]. Ik maak een mooi topic voor jouw KLB, gooi je hem weg. Als je moede je een Kinder chocolade-ei geeft geef je die toch ook niet aan een zwerver op straat.
[..]
Oja, thanks.
Verder kijk ik het natuurlijk wel, maar ik vind het gewoon jammer.
Ik heb ff dit topic samengevatquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
Elize:
Elize? Zit die ook in de serie? Kankersaai wijf. Waarom hebben ze die in GODSNAAM meegenomen. Stome hoer.
Ik kon er niet echt een klacht in ontdekken maar het was ook weer een te leuk topic om te sluiten. Overigens ben ik het wel met je eens. Na de eerste aflevering is het eigenlijk een aflopende zaak, er gebeurt geen klote meer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]. Ik maak een mooi topic voor jouw KLB, gooi je hem weg. Als je moede je een Kinder chocolade-ei geeft geef je die toch ook niet aan een zwerver op straat.
[..]
Oja, thanks.
Verder kijk ik het natuurlijk wel, maar ik vind het gewoon jammer.
Jokertje, Sterretje en Matsoe Matsoe feestend om 3 uur 's middags in de Apres Ski Bar, luid meezingend met Anton Aus Tirol terwijl Barbie de groene piste afbloopert en Roos en Sniper die alleen maar liggen te schurken tegen elkaar aan voor het haardvuur. Bibi en Elize staan om 2 uur 's middags op, gaan dan even een pistetje doen waarna ze op een terrasje een rosétje gaan drinken en skipakken gaan beoordelen. No thanksquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is je visie over de waarschijnlijke komst van een wintersport editie, met dezelfde cast ?!
Of Matsoe Matsoe in z'n eentje op wintersportquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jokertje, Sterretje en Matsoe Matsoe feestend om 3 uur 's middags in de Apres Ski Bar, luid meezingend met Anton Aus Tirol terwijl Barbie de groene piste afbloopert en Roos en Sniper die alleen maar liggen te schurken tegen elkaar aan voor het haardvuur. Bibi en Elize staan om 2 uur 's middags op, gaan dan even een pistetje doen waarna ze op een terrasje een rosétje gaan drinken en skipakken gaan beoordelen. No thanks. Geef mij maar nieuwe mensen.
Klinkt wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jokertje, Sterretje en Matsoe Matsoe feestend om 3 uur 's middags in de Apres Ski Bar, luid meezingend met Anton Aus Tirol terwijl Barbie de groene piste afbloopert en Roos en Sniper die alleen maar liggen te schurken tegen elkaar aan voor het haardvuur. Bibi en Elize staan om 2 uur 's middags op, gaan dan even een pistetje doen waarna ze op een terrasje een rosétje gaan drinken en skipakken gaan beoordelen. No thanks. Geef mij maar nieuwe mensen.
Eens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:20 schreef ukga het volgende:
Terecht topic dit. Het programma werd gepresenteerd in de sfee rvan; ACHT GEFLIPTE DIE-HARD hagenezen die HELEMAAL LOS gaan, feesten, zuipen, neuken, en dingen doen wat een normaal mens niet kan bedenken.
Het is gewoon een doorsnee vakantie met een paar gasten uit de Omgeving den haag waarvan er eens tuk of 4 het programma wat opleuken. Echt veel boeiends is er niet gebeurt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef A-noniem het volgende:
Matsoe Matsoe:
is onwijs dom & totaal oninteressant.
Matsoe Matsoe:
Matsoe Matsoe maakt die hele serie man.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef A-noniem het volgende:
Matsoe Matsoe:
Ik denk dat we het maar moeten houden bij de review in de OP, en niet de jouwe.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:23 schreef A-noniem het volgende:
Matsoe Matsoe:
Bibi:
is een zeikwijf dat gewoon thuis had moeten blijven.
Sterretje:
is iemand die vooral grappig gevonden wordt door zichzelf.
Barbie:
is dom, maar vermakelijk.
Jokertje:
is ondanks zijn irritante manier van praten en doen wel een fatsoenlijke jongen.
Elize:
is wel leuk maar totaal niet geschikt voor dit programma.
Sniper:
is een arrogante eikel die niks waarmaakt van zijn grote uitspraken.
Roos:
is een lelijk kankerwijf met een veel te grote bek.
oftewel, ik snap totaal niet waarom ik deze serie volg.
Matsoe Matsoe:
Matsoe Matsoe:
dat is juist het probleem. als de serie daar vanaf moet hangen... stop er dan maar meteen mee!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe maakt die hele serie man.
Hij maakt de hele dag tuinen. Daar word je moe vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:29 schreef A-noniem het volgende:
[..]
dat is juist het probleem. als de serie daar vanaf moet hangen... stop er dan maar meteen mee!
alleen al hoe die jongen praat maakt me moe. het klinkt alsof hij net pas heeft leren spreken, en daarbij ook nog hevig verkouden is. zo traag en door de neus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |