ik ken er 1 die nog wel smooth is opzichquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt he. Maar wonen er serieus pakistanies in Nederland dan?
[..]
Nee.
aiiquote:
bazoomiepicsquote:
kwestie van anglequote:
Hmm, ik ken er volgens mij echt 0 persoonlijk. Wel Irak en die shizzle, maar paki's niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik ken er 1 die nog wel smooth is opzich
racistquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ik ken er volgens mij echt 0 persoonlijk. Wel Irak en die shizzle, maar paki's niet.
Ik heb vanavond een piekfijn feessie van me nichtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik ga me vanavond bezatten aan de prosecco met aardbeienlikeur
Piekfijn en kamperfeesie .. dat komt niet echt overeen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een piekfijn feessie van me nicht![]()
. Kamperfeessie snapje toch
Waarom niet? Met die mensen is niks mis hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Piekfijn en kamperfeesie .. dat komt niet echt overeen.
16 jar =\quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
Oh en ik ga, omdat jullie er altijd over praten, naar een toko van 16-jarigen. http://www.deleerenlampe.nl/ olé olé olé.
Nice.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een piekfijn feessie van me nicht![]()
. Kamperfeessie snapje toch
TEENAGE PARTYquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:16 schreef reetveter het volgende:
Oh en ik ga, omdat jullie er altijd over praten, naar een toko van 16-jarigen. http://www.deleerenlampe.nl/ olé olé olé.
Party Squeerquote:
John Dahlback (SE) CANCELLEDquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef MouzurX het volgende:
Nou 5 tickets voor smash & bateria besteld![]()
Nu nog ff geld ontvangen van anderen en dan 11 tickets voor http://www.amsterdam-danc(...)ryan-marciano-invite bestellen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef MouzurX het volgende:
Eh wtf dat feest staat op partyflock voor minimumleeftijd 21?
Ik voel je. bleek ook zo te zijn bij dirty dutch. Gelukkig hadden we nog geen kaarten gekocht.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:53 schreef MouzurX het volgende:
Eh wtf dat feest staat op partyflock voor minimumleeftijd 21?
Gelukkig ook nog niks gekocht...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik voel je. bleek ook zo te zijn bij dirty dutch. Gelukkig hadden we nog geen kaarten gekocht.
gelukkig neitquote:
Valt niks te mailen hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog niks gekocht...
Heb ff een email gestuurd of dat dan idd zo is; in de tussentijd maar al ff kijken of er niet ook andere feesten zijn die leuk zijn.
.quote:
je weet hetquote:
quote:
partyflock neem ik nou niet direct als waarheid aan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Valt niks te mailen hoorAls het zo is dan is het zo.
quote:
bij mij stond het ook op zoeen posterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
partyflock neem ik nou niet direct als waarheid aan.
jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |