Okay, ik ga hem toch maken. Sinds een tijdje is het programma Oh Oh Cherso op TV, 8 Hagenezen in villa Kreta leuk je kent het wel.
Opzich natuurlijk een super concept, wat al bleek uit de voorganger Jersey Shore in Amerika. Leuke serie. Dit had zo mooi uit kunnen pakken in Nederland, door schaamteloos kopiëren, maar toch vind ik dat er iets is fout gegaan.
De casting.
Godverdomme zeg, wat een kuthagenezen. Ik ga ze even stuk voor stuk reviewen.
Matsoe Matsoe:Natuurlijk een opperkoningbaas met z'n zegjes, z'n lachje, z'n domheid. Talentje, goed gezien door de regie van OOC.
Bibi:Lekkere chick, maar zit voortdurend te janken om d'r vriendje. Waarom lieten ze iemand zoals haar meedoen? Als je al mensen met relaties mee laat doen, kies dan een goed stuk vuile slet die vreemdgaat. Sensatie, please. Bibi? Saaaaaaaaaaaaaaaai.
Sterretje:Een beetje een onetrickpony met z'n zwembadgegooi, maar probeert er wel wat van te maken, heeft een persoonlijkheid en wil wel. Absoluut niet saai en mag gewoon in de serie blijven wat mij betreft.
Barbie:Wanhopige slet zoekende voor liefde, lomp, onhandig, drinkt teveel, oftewel; uitstekend gecast. Draagt wat bij aan de serie.
Jokertje:
Prima gecast, leuke positieve kerel die ondanks z'n spraakgebrek (hoewel ik hem prima versta) verfrissend werkt door z'n heldere blik op de wereld. Is een typetje, leuk.
Elize:Elize? Zit die ook in de serie? Kankersaai wijf. Waarom hebben ze die in GODSNAAM meegenomen. Stome hoer.
Sniper:
. IJdele klootzak die zichzelf heel goed vindt, maar weinig voorstelt. Veel praatjes over chicks snipen, maar het enige waar hij z'n 12mm in stopt is Roos. Voor de rest ligt hij alleen maar in bed. Leuk man, voor de kijkers.
Roos:Persoonlijk vind ik het wel een chick, maar ze heeft echt een kankerpersoonlijkheid. Blijft ook de hele dag in bed liggen. Partyspirit van 0,0. Weg met dat wijf.
Oftewel, 4/8 voegen daadwerkelijk wat amusementswaarde toe aan de serie. Gemiste kans

. Het had veel leuker kunnen zijn.
xxx