Dan een htc.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een product gehad met de 'I' ervoor. Waarom zou ik dat nu wel doen? Trekt me totaal niet, al die Ipod, Ipad en Iphone shit. En sowieso ook niet handig, aangezien je Itunes enzo moet hebben.
Oh sorry dan :$ ik dacht dat je ooit zei dat je nog een 3310 hadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha nee? Wel een kankertelefoon, maar het was toen ik 'm kocht de hipste van de hipste.
waaromquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen grap. En er zit geen radio op.
Waarom dat fysieke toetsenbord dan gek?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Salatrel het volgende:
er komt trouwens een blackberry aan met touchscreen en fysiek toetsenbord
Een HTC vind ik echt een mannentelefoon.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan een htc.
Je gaat toch geen mobiel kopen met een toetsenbord eraan; dat is echt zoo 1985
vraag het aan meneer berryquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom dat fysieke toetsenbord dan gek?
Goedkoop, hoef er neit zuinig op te zijn, ik care niet als ik hem verlies, hij kan alles aan gaat zelfs niet kapot als er een kudde Juicyhils overheen lopen, hij is heel snel en blijft miljoen uur standby.quote:
Je hebt vast ook een htc in knalroze met diamantjes.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een HTC vind ik echt een mannentelefoon.
Ik wil nooit van mijn leven meer touchscreen. Gewoon toetsen.
ze zijn er ook in rozequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een HTC vind ik echt een mannentelefoon.
Sorry, maar ik vind deze foto vies.quote:
Wel ooit een 3210 gehad. Sowieso waren dat de beste telefoons ooit, tochquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh sorry dan :$ ik dacht dat je ooit zei dat je nog een 3310 had
quote:
ik mis brand awareness in dit verhaalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goedkoop, hoef er neit zuinig op te zijn, ik care niet als ik hem verlies, hij kan alles aan gaat zelfs niet kapot als er een kudde Juicyhils overheen lopen, hij is heel snel en blijft miljoen uur standby.
android 2.2 heeft flash 10.1 ondersteuningquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Een mobiel met gewoon flash zou echt chill zijn
Geen idee, toen was ik nog niet geboren. :$quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wel ooit een 3210 gehad. Sowieso waren dat de beste telefoons ooit, toch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind deze foto vies.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil nooit van mijn leven meer touchscreen. Gewoon toetsen.
Altijd weer die sneerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen idee, toen was ik nog niet geboren. :$
Die zit op HTC's toch?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
android 2.2 heeft flash 10.1 ondersteuning
Ik ga het even terugkoppelen naar m'n assistent en ik laat je het antwoord weten.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik mis brand awareness in dit verhaal
Navigatiequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil echt nooit meer een mobiel zonder internet![]()
Zo handig navigatie enz..
Ik wil voorlopig geen mobiel met internetquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef MouzurX het volgende:
Ik wil echt nooit meer een mobiel zonder internet![]()
Zo handig navigatie enz..
Haha, alleen omdat ik van je houquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd weer die sneer. Maar geeft niet, ik regel zonder moeite nog 18 jaar als het moet. Mij hoor je niet klagen
.
blufquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Altijd weer die sneer. Maar geeft niet, ik regel zonder moeite nog 18 jaar als het moet. Mij hoor je niet klagen
.
Haha deze pakistaanse prins is een grappenmaker,quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, alleen omdat ik van je houEn dat geloof ik graag, er zijn genoeg milfhunters van m'n leeftijd. [ afbeelding ]
zijn armen zijn te lang?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN!
Harde hosselaar.
mijn idool(L)quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN!
Harde hosselaar.
Pakistanenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha deze pakistaanse prins is een grappenmaker,.
Zo dicht zijn velen nog nooit bij een chick geweest. Respecta voor deze kid.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN!
Harde hosselaar.
Jij kent me natuurlijk zo goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Allure is net een Bibi, allemaal praatjes maar eigenlijk wil ze gewoon een jongentje
zn bril is van armani hoowr dat geld heb je nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
DEZE MAN!
Harde hosselaar.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo dicht zijn velen nog nooit bij een chick geweest. Respecta voor deze kid.
waarom haten op pakiesquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pakistanenvolgens mij heb je dan echt geen game bij chimi's.
Ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zo dicht zijn velen nog nooit bij een chick geweest. Respecta voor deze kid.
[..]
Jij kent me natuurlijk zo goed.
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pakistanenvolgens mij heb je dan echt geen game bij chimi's.
weet niet manquote:
Lach maar om de waarheidquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik moest hardop lachen.
jongentjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Allure is net een Bibi, allemaal praatjes maar eigenlijk wil ze gewoon een jongentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |