JE MOEDER?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
Wtf, nooit geweten dat ik zo'n simpel mens op Hyves heb.
[..]
Nee, zo'n meisje wat paar weken in het ziekenhuis heeft gelegen nadat ze door een auto is aangereden. Volgens mij is haar denkvermogen aangetast.quote:
Gadverdamme, jij hebt gevoelens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
Niet flauw bedoelt overigens. Ik vind het wel zielig.
hahahaquote:
Een oud project genoot van mij heeft wel eens toen hij de laatste trein miste in plaats van een vriend op te bellen de hele nacht doorgebracht op het universiteitsterrein, de bewaking steeds ontlopend.quote:
Wie doet zoiets nouquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een oud project genoot van mij heeft wel eens toen hij de laatste trein miste in plaats van een vriend op te bellen de hele nacht doorgebracht op het universiteitsterrein, de bewaking steeds ontlopend.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb een real life liefdesverhaal voor je, maar dan moet je wel eventjes meewerken.
Ik voel dat je interesse hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]het verhaal moet nog plaatsvinden?
Misselijke opmerking.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik ben te oud voor je.
quote:
haha je bent zo grappig:$quote:
Heb je al een man crush op mequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]!
[..]
haha je bent zo grappig:$
Je zit wel in mijn top 3 posters waar ik het vaakst om moet lachen. Apprecieer dit complimentquote:
Precies wat ik dachtquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie doet zoiets noumaar wel een vermakelijk verhaal
Picsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:44 schreef reetveter het volgende:
`Gister besloten weer voor het eerst in 2 jaar naar een discotheek op zaterdag te gaan. Werd ik vanochtend wakker met een mega puist auf meinem voorhoofd
.
McF, heeft die maat van je die 12-jarige al gepakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:00 schreef McFearless het volgende:
[..]
Gadverdamme, jij hebt gevoelens.
Ja ik ook nog op mijn wangquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pics
Ik met 1tje op de zijkant van m'n kin maar ik heb er meteen al mn kennis op losgelaten
Kankerleuk voor jequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:53 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben nu al zo kankergoed in FIFA 11.
Stiekem staan schuren met een kraterface die goed gecamoufleerd wasquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik ook nog op mijn wang. Zo van wtf, normaal heb ik dit nooit
.
dat is racistischquote:
kom naar me toe broquote:
Is dat C?quote:
quote:
Je hebt directe invloed op mijn persoonlijke omgeving, voelt machtig hè?quote:Pauly D zegt (19:06):
http://dl.dropbox.com/u/2624438/1286580351625.jpg
xxx zegt (19:06):
hahahahaha
wehehehhee
xxx zegt (19:07):
waarom ga ik stuk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb ook nog wat BB's van een paar spange chimi's als je wil chuck
je moet ze verdienenquote:
Ik heb me wel bewezen lijkt me tochquote:
Waar is de traan onder je ogen vriendje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me wel bewezen lijkt me toch
Ik heb er 3 vriendjequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar is de traan onder je ogen vriendje?
DEZE MAN. ECHTE FOKKERquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
Misschien loop ik achter maar wat betekent BB's?
Ik neem het mee naar achterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb me wel bewezen lijkt me toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |