Nee ben pas net thuisquote:
Van de beste moet je het leren toch?quote:
Heb je in een onmogelijke stand in je bed gelegen of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:40 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ik weet niet wat ik heb gedaan, maar mn rug is naar de klote, mn linker knie, ben super moe. Dat terwijl ik vandaag nauwelijks mn bed uit ben geweest
Ik slaap ook altijd klote in andere bedden als mijn eigen; maakt eigenlijk weinig uit waar en wat voor bed; mijn eigen bed ligt gewoon beterquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:44 schreef PeuRac het volgende:
Niet in mn eigen bed, dat scheelt, en misschien de beurzen van de afgelopen 2 weken. Al had ik wel goed geslapen, vanmiddag viel ik ook gewoon in slaap op de bank
T gezelschap was niks mis mee, kon heerlijk t kussen knuffelenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik slaap ook altijd klote in andere bedden als mijn eigen; maakt eigenlijk weinig uit waar en wat voor bed; mijn eigen bed ligt gewoon beter![]()
Overigens maakt het juiste gezelschap vaak wel een hoop goed
Ik krijg daar altijd pijn in mijn nek van.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T gezelschap was niks mis mee, kon heerlijk t kussen knuffelen
mijn geboortedag, wat doe je?!?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:54 schreef Anne het volgende:
Oke. 27 november in Leeuwarden.
Wie gaan er mee?
- 2cv
- Alex
- Anne
- Sounddragon
bijna net zo lekker als een Alfaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat een Mazda het kwalitatief op zijn slofjes wint van een Focus. Al schijnt zo'n Focus dan weer wel erg goed te sturen
nee die focusquote:
quote:
Welk merk je ook koopt, je rijdt in een Bosch.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er nog een automerk dat geen techniek deelt? En dan bedoel ik de grote fabrikanten, niet de specials...
Friezen.quote:
De Mazda is, dénk ik, kwalitatief beter/betrouwbaarder als de Ford, maar de Focus staat bekend om zijn goede rijeigenschappenquote:
Ik had zoiets begrepen ja. Ik denk dat ze allebei niet slecht zijn, alleen is de Focus die we op het oog hadden, erg duur.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Mazda is, dénk ik, kwalitatief beter/betrouwbaarder als de Ford, maar de Focus staat bekend om zijn goede rijeigenschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |