Duidelijk; de Mazda dusquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:29 schreef Duvel het volgende:
Ik had nog nooit in een Kia gereden. En ik vind niet dat je het dan rommel kunt noemen. Ik vond het trouwens wel meevallen met de rommel, al lag de 323F als een huis op de weg vergeleken met de springerige Rio, en de stoelen in de 323F zaten een stuk beter. De Rio had wel climate control.
ehm?quote:
Ik denk dat een Mazda het kwalitatief op zijn slofjes wint van een Focus. Al schijnt zo'n Focus dan weer wel erg goed te sturenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, beide niet en alsnog in de focus proefrijden.
Ja, dat dacht ik ook, daarom wilde ik wel een proefrit. Maar hij stond ingebouwd, dus dat ging niet. Dan zou ik eerst een afspraak moeten maken en zo. De Mazda maakt wel veel herrie: 3700 toeren bij 120...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat een Mazda het kwalitatief op zijn slofjes wint van een Focus. Al schijnt zo'n Focus dan weer wel erg goed te sturen
Radio aanquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, daarom wilde ik wel een proefrit. Maar hij stond ingebouwd, dus dat ging niet. Dan zou ik eerst een afspraak moeten maken en zo. De Mazda maakt wel veel herrie: 3700 toeren bij 120...
'hier'. . . Ow... wachtquote:
Ik ben voor de Duvel niet bangquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'hier'. . . Ow... wacht
Sorry XM
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'hier'. . . Ow... wacht
Sorry XM
Is het ook, maar ik heb ook wel eens trage kwartjes, daarbij liep ik midden op een weiland op mijn foon te klooien, en dan klik je niet FF op wat knoppies voor researchquote:
Ik moet altijd eerst zoeken naar de kwartjes, heb ze niet zomaar liggen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik heb ook wel eens trage kwartjes, daarbij liep ik midden op een weiland op mijn foon te klooien, en dan klik je niet FF op wat knoppies voor research
Post 95... Jij zocht ook kwartjes?quote:
Ik heb er nog wel een paarquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 19:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik moet altijd eerst zoeken naar de kwartjes, heb ze niet zomaar liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |