Want, daar krijg je warme gevoelens van of wat ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil tussen jou en SD in zitten
Wat dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Duvel het volgende:
* Duvel is vandaag naar een andere auto wezen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[edit] Is die soepkip weer sneller
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Leeuwarden, bij 2cv en mij is de kans dat de auto onderweg kapot gaat veel groter, dus op safe spelen. En half november?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En waar gaan we? Eindhoven? En wanneer?
Pffff. Mogen we dan allemaal bij jou blijven pitten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leeuwarden, bij 2cv en mij is de kans dat de auto onderweg kapot gaat veel groter, dus op safe spelen. En half november?
Nee, ik weet hoe het er aan toe ging in de bioscoop toen Sandra en ik net wat hadden, en ik wil de kinderen in de buurt niet hetzlefde trauma op laten lopen als de kinderen die in 2003 naar Harry Potter gingenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want, daar krijg je warme gevoelens van of wat ??
ik heb anders geen kijkers gehad vandaagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Duvel het volgende:
Geen probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Pffff. Mogen we dan allemaal bij jou blijven pitten?
Ow, maar ik ga daadwerkelijk voor de film.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik weet hoe het er aan toe ging in de bioscoop toen Sandra en ik net wat hadden, en ik wil de kinderen in de buurt niet hetzlefde trauma op laten lopen als de kinderen die in 2003 naar Harry Potter gingen
We zijn gewoon rond gaan kijken naar een nieuwe, saaie burgerbak. De Ford Focus die we wilden rijden stond ingebouwd, maar wel proefritten gemaakt in een Kia Rio uit 2005 en een Mazda 323F uit 2002.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:49 schreef Duvel het volgende:
\quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, maar ik ga daadwerkelijk voor de film.
Ik heb serieus overwogen ff bij de Skoda en Dacia dealers te buurten vandaagquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
We zijn gewoon rond gaan kijken naar een nieuwe, saaie burgerbak. De Ford Focus die we wilden rijden stond ingebouwd, maar wel proefritten gemaakt in een Kia Rio uit 2005 en een Mazda 323F uit 2002.
Ja, wat let je?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb serieus overwogen ff bij de Skoda en Dacia dealers te buurten vandaag
Met de looks van vandaag neemt geen autoverkoper me serieus als ik om een nieuwe auto kom, het zijnallemaal Peus he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, wat let je?
Overigens reed en zat de Mazda beter dan de Kia.
Wat zijn allemaal Peus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de looks van vandaag neemt geen autoverkoper me serieus als ik om een nieuwe auto kom, het zijnallemaal Peus he?![]()
Nieuw is ons te duur. De Kia was trouwens bijna twee keer zo duur als de Mazda.quote:Maar eens een keer een nieuwe auto kopen is zeker een optie, zowel de Dacia Logan als de Skoda Fabia van de hidige generateis bevallen me goed
Verkopersquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat zijn allemaal Peus?
[..]
Nieuw is ons te duur. De Kia was trouwens bijna twee keer zo duur als de Mazda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |