![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BMW 525i Executive Automaat![]()
Verhaal van een forum:
quote:
Je wilt een paar weken op vakantie naar Scandinavië om daar wat rond te trekken, enig nadeel, je hebt geen auto die er geschikt voor is. Je kijkt wat rond op Marktplaats, in eerste instantie naar Volvo`s, belt en mailt wat rond, maar na ongeveer 2 maanden zoeken heb je nog geen serieuze kandidaten gevonden waarin je 100% vertrouwen hebt, totdat je deze 5-serie van 19 maart 1992 per toeval tegenkomt.
Kort gezegd is dit de reden waarom ik nu eigenaar ben van deze BMW 5-serie. In `t vooronder hangt een 2494 cm3 metende 6 cilinder in lijn, goed voor 192 trappelende paarden. Ruim voldoende om deze 1488 kg wegende semi-limo in beweging te brengen, daar ben ik inmiddels wel achter !
Het rijden in deze 5-serie is echt heerlijk comfortabel, iets dat ik niet van een sportief merk als BMW had verwacht. Hij zoeft en deint echt heerlijk over de weg, mede veroorzaakt door de ballonbanden i.c.m. de 15 inch velgen. De soepel lopende 6 cilinder zorgt voor een heerlijke sound op de achtergrond, daarvoor doe ik graag even m`n raampje open om vervolgens `t gas net even iets dieper in te trappen. Erg verslavend kan ik je zeggen ! Verder remt, stuurt, schakelt en zit ie gewoon zoals ie hoort te zijn, alles voelt nog bijzonder strak en netjes aan!
Enkele comfortverhogende opties:
* 5-traps automaat met sportstand,
* Airco met links en rechts gescheiden temeratuurregeling,
* Cruise controle,
* Dubbele boordcomputer,
* Elektrische ramen en spiegels,
* Middenarmsteunen voor en achter,
* Zonnerollo voor de achterruit.
Er zijn nog een aantal kleine zaken waar even naar gekeken moet worden. De centrale vergrendeling werkt niet helemaal perfect, de alarm installatie werkt (naar mijn weten) nog niet, `t dashboardkasje wil niet goed open, de rugleuning van de bestuurdersstoel is gescheurd, de rechtermistlamp moet vervangen worden (glas kapot), interieurlampje plus een stadslicht kapot en er is een kapje uit de achterbumper gejat. Binnenkort wil ik alle vloeistoffen en filters vervangen plus `m een verse apk-keuring geven zodat ie er weer even tegen kan. Misschien dat ik nog een ander setje lichtmetaal (uiteraard origineel BMW, maatje 15 of 16 inch) eronder wil hebben, maar verder heb ik eigenlijk niks te wensen. Alhoewel, een schuifdak zou ook wel heel relaxt zijn .
Komende week ga ik hem sowieso even helemaal schoonmaken van binnen en buiten (Meguiars 5-stappen plan, hij is 6 jaar lang door de wasstraat gehaald ). Ook ff kijken of ik een aantal zaken kan oplossen/maken, en verder gewoon genieten van deze wagen! De Ford Puma gaat waarschijnlijk de deur uit want aan 2 auto`s heb ik niks en dat wordt gewoon veel te duur!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:
quote:
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden