Ik snap nog steeds niet wat hij in haar ziet, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel eerder gebleken dit seizoen, het zou vreemd zijn geweest als ze blij had gedacht "Aaaah, wat lief, een leugen van mijn vriend om een leven te redden"
Ze is nu al leuker dan die 2 bij elkaar. Cameron was een zeiksnol, Thirteen ook. Wat dat betreft is het jammer dat Amber dood moest.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van de nieuwe dokter moet vinden. Vind haar in ieder geval nog niet zo leuk als Cameron en Thirteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Explains a lot, tnx!quote:Op woensdag 10 november 2010 02:54 schreef Stefan het volgende:
Earlier in the episode, House was quizzing Martha on situations in which she would lie and grandma giving her or getting a tea cosy as a gift and saying she liked it was one of them. That was the only situation in which she said she'd lie.
Re: Grandma's tea cosy?
--------------------------------------------------------------------------------
And to add to that:
Taub is wondering if she is lying about remembering him because it would smooth over the situation with him, if one of the others mentioned it to her. He knows she'd be willing to lie on a personal level to make things easier.
Ik vond haar outfits weinig aantrekkelijk, maar ze zal de komende afleveringen nog wel eens iets anders aantrekken. Overigens interessant hoe de vrouwen in House (Cuddy voorop) altijd op hoge hakken lopen, schoppen ze die uit als ze ergens heen moeten rennen?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:46 schreef Stefan het volgende:
Die kont is echt lekker ja, Cameron en 13 zijn scharminkels.
Hij is ook echt zwaar opgemaakt als je die twee foto's naast elkaar ziet.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik vond haar outfits weinig aantrekkelijk, maar ze zal de komende afleveringen nog wel eens iets anders aantrekken. Overigens interessant hoe de vrouwen in House (Cuddy voorop) altijd op hoge hakken lopen, schoppen ze die uit als ze ergens heen moeten rennen?
Verder heb ik het idee dat Hugh Laurie's achterhoofd bewust nauwelijks in beeld komt, aangezien hij nephaar/haarimplantaten heeft.
[ afbeelding ]
Die kapitein was, voor mij, onverstaanbaar, de dokter en andere gasten waren stukken beter verstaanbaar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:39 schreef Rianne84 het volgende:
Grappig met dat Nederlands, kon alleen geen Nederlands ontdekken op dat schip
Ik zou zeggen, optimaliseren van kijkcijfers => hogere (advertentie) inkomstenquote:Op zondag 14 november 2010 17:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Waarom nephaar bij House? Gemilimeterd in het vorige seizoen was toch ook cute 'n sexy? Liever kaal dan nep bij een man hoor.![]()
En wat zei ze?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef OMG het volgende:
Die nieuwe griet is dus wel nuttig, maar ik vind haar nog steeds niks.
Wel een leuke aflevering overigens, met die Nederlandse webcam chick. "Klink ik ook zo?" vroeg ik meteen aan m'n vrouw.
.
Dat ik totaal niet zo klink.quote:
Gelukkig maarquote:
Je moet ook niet verwachten dat Hollanders uit de VOC-tijd hetzelfde Nederlands spraken als wij.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat zei ze?![]()
Ik heb het beginnetje nog een keer gekeken maar haalde er echt weinig Nederlands uit. Klonk meer deens of zo. Wel geinig verder.
Nee, maar dit klonk wel heel erg vreemd, het enige woordje dat ik verstond was 'waarschuwing' en dat klonk meer Vlaamsquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat Hollanders uit de VOC-tijd hetzelfde Nederlands spraken als wij.
Ik vraag me af of de schrijvers er ook zo ver over nagedacht te hebben, maar het is vaak makkelijker oude teksten te lezen dan te verstaan. Vergelijk het met Afrikaans: dat kan vrijwel iedere Nederlander op normaal tempo lezen, maar een gemiddelde Afrikaner die in voor zijn doen normaal tempo spreekt is niet te volgen. Afrikaans is een extra mooi voorbeeld omdat het waarschijnlijk meer lijkt op het Nederlands uit die periode dan wat wij nu spreken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee, maar dit klonk wel heel erg vreemd, het enige woordje dat ik verstond was 'waarschuwing' en dat klonk meer Vlaams. En waarom kan een of andere camgirl dan wel VOC-Nederlands lezen? Of zou dat dan weer vertaald zijn naar modern Nederlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |