Niksquote:
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NiksJa het dineren eventueel 10 tot 15 euro geloof ik, maar het bijwonen kost niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?
De laatste keer dat Bef op tv was ging het niet zo goedToen was ik niet op tvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja sorry, ik noemde je nog koekertquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar iedereen wil daar wel bij zijn toch? Geen wachtlijst?
De laatste keer dat Bef op tv was ging het niet zo goedIk heb geen idee gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff zoeken!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Wilt u een live-uitzending Pauw & Witteman bijwonen? Bel dan voor het maken van een reservering op werkdagen tijdens kantooruren met VARA Publieksservice 0900 0123 (10 cpm). Of vul het onderstaande formulier in. De VARA neemt dan contact met u op voor het maken van een afspraak.
Zeg dat je PvdA stemt, dat helpt in die contreien.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:21 schreef Bravebart het volgende:
Ik meld me gewoon aan voor 4, kijken we wel wat er gebeurt
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg dat je PvdA stemt, dat helpt in die contreien.
Heel vet gast!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]!
Hartelijk dank, uw aanvraag voor het bijwonen van een opname/uitzending/arrangement is verzonden. De VARA neemt binnenkort contact met u op om een datum te boeken.
Jupsquote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hadden we die antwoorden maar gejat toen ze voor onze neus lagen
Pauperzonequote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JupsNaar Minus Night in de Pauperzone, 22 oktober ofzo
Maandag en woensdag. Dan moet ik trainen. En op donderdag verzorg ik mijn paard.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:25 schreef Bravebart het volgende:
Welke dagen kan jij niet Björky, mochten ze voor een datum bellen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pauperzone
Vertel me eens wat PUBroddels!
Is Lis op vakantie?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maandag en woensdag. Dan moet ik trainen. En op donderdag verzorg ik mijn paard.
Alsin T_C?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee gast, ik volg dat ook allemaal niet meerOja, koekert is dood en TripleP is het nieuwe koekiemonstah
duhquote:
Hehehehehehe.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee die zit vast in het supportershome van Sparta.
Issie nog steedsquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoi
Waar is MarkM? Die vent is zo'n prutser.
Nope, zit wel op de hku, heb je een adresje voor me?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:37 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.
Wat doe jij nou, al op kamers?
Ben je ook echt ziek, of moet je aan school werken?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik moet om 11 uur nog ee nkee rbellen of het niet beter gaat dus dan word ik den kik ontslagen want hij kan niet op me bouwen
Nouja ik voel me echt niet lekker maar dat is de reden niet, reden is idd school. En ik vind het aan de ene kant niet erg denk ik maar aan de andere kant.. Ja ik heb ook geld nodig.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ben je ook echt ziek, of moet je aan school werken?
Als het die 2e is dan zou ik sowieso al ontslag hebben genomen.
godverdomme werk meequote:
Ik zit hier wakker te worden jij mutsjquote:
Ik probeer hier de status van de PUB SC omhoog te hogen meng.quote:
Te verlagen? Ja lukt prima zo te zienquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:47 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik probeer hier de status van de PUB SC omhoog te hogen meng.
Dat is dus de status van de PUB SC verhogen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Te verlagen? Ja lukt prima zo te zien
Okquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dat is dus de status van de PUB SC verhogen.
Ja nu heeft het geen zin meer want dan kunnen wij bikkelen.quote:
quote:
Minder kleren aan doen.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik ga dood morgen als ik naar Delft moet5 keer overstappen, 4.5 uur onderweg
_
Omdat de NS de winterdienstregeling gaat testenquote:
Hè gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil uit eten op mijn verjaardag! Nouja de dag erna.
Ja maar willen mijn ouders vast niet.quote:
Idd, dan is alles weer goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar willen mijn ouders vast niet.Terwijl ik eigenlijk wel vind dat ik het verdiend heb. Tenzij we naar Berlijn gaan natuurlijk.
Ja wow ik wil dat echt.quote:
Ik moet nog ruim 1 week met mijn huidige financiën, er moet nog minimaal een tank benzine af...quote:
Eeuhhhh... eurootje of 150quote:
Ik maandag een hele bioscoopzaal vol. Met Fiets.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
IK HEB TWEE MENSEN VAN FOK! GEZIEN VANAVOND
Aiiii...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mimi ik moet nog een cadeau voor mijn vader, voor mijn zus, ik moet morgen en woensdag naar Rotterdam, zaterdag mijn verjaardag vieren dus drank kopen ennehhhhh dus overleven. En dat van 15 euro.
OMGquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maandag een hele bioscoopzaal vol. Met Fiets.
Ja tog.quote:
ja dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aiiii...
Ik moet tegenwoordig iedere dag naar Veendam, 70km per dag... Dus daar zit tegenwoordig centjes in
Je weet de weg naar m'n mailbox en Flickrquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je een grotere versie van de onderstej? Supersupermooie foto's trouwens, een paar vn de betere die ik van je heb gezien.
Originalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die onderste is alsnog klein op flickr.
Mijn dank, fijn om te merken dat er progressie in het werk zit.quote:
quote:
Largequote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank, fijn om te merken dat er progressie in het werk zit.
Ja klopt, originele kan je niet downloadenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Large
(1024 x 315) is de grootste bij mij.
[..]lolly kopen!
Nee maar ik vind concertfoto's meestal saai maar door de setting en de doeken enzo bwohhh
Nee dat zeg ik, PM eens alsjeblieft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja klopt, originele kan je niet downloaden
Ja zag er mooi uit
Je krijgt maandag wel een M&M van mequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was even vergeten dat ik ook nog naar ADE ga.Dat wordt geld lenen.
Ik heb al een macbook gast, lator!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef xyzyx het volgende:
Bart laptop kopen? Hele goeie hij heeft alleen halve harde schijf op gegeten
Ik ga er morgen 1 kopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb al een macbook gast, lator!
Hihi liev!quote:
o.quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:02 schreef robr0 het volgende:
vaffankoelllllllllllllllllllllllllllllllllll
ja fokkin yvonne speelt altijd met dildo ofzo kan me niet eens wachtwoord sturen als ik mail stuurquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:04 schreef robr0 het volgende:
[..]
ja fokkin yvonne speelt altijd met dildo ofzo kan me niet eens wachtwoord sturen als ik mail stuur
Dan ga je maar niet mee naar P&Wquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef TripleP het volgende:
Misschien dat ik gewoon van donderdag tot zondag ook weg blijf.
Is het deze week dan al?quote:
Dat is goedkoop! Doen man!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:34 schreef Hyman het volgende:
[TK] fleshlight mannen sextoy
Lekker fris man!
Nomnomnom, pak koek!quote:
Het valt me nu pas opquote:
Oei, en nu? Geen roadtrip?quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:21 schreef TripleP het volgende:
Dat iemand me een uur van te voren afbelde omdat ze moe was en zo mijn helemaal roadtripschema in de war brengt. Een beetje denken dat het een weddenschap tussen mijn moeder en mij is, als ze mij zo goed kende als ze zegt zou ze meteen weten dat dat niet de fucking reden is.
Jawel, maar ik kan vanavond dus weer thuis slapen. Terwijl ik hier helemaal niet wil zijn.quote:
Wie weet!quote:
Ja, dat is kut.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan vanavond dus weer thuis slapen. Terwijl ik hier helemaal niet wil zijn.
Oldschool1quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
En nog een bazennummer om het af te leren
quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:22 schreef TripleP het volgende:
Mijn moeder vraagt of ik NOOIT drugs wil smokkelen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:45 schreef Hyman het volgende:
En nog een bazennummer om het af te leren
Nigga stole my bike!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:37 schreef TripleP het volgende:
In Wognum had een Somaliër de fiets van mijn 8-jarige neefje gestolen
Klootzak, ik zit in de trein x(quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ] Mijn telefoon wallpaper is baaß
Iel, vieze alto!quote:
Hoi.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme klootzakken die als Grammernazi's mijn MSN naam zitten te verbeteren
Hihih, Mexicaantje is een ontkennende alto!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben geen alto, ik ben gewoon mezelf. En ik moet gebeld worden door iemand maar ze belt niet en ik wil slapen.
Boehoe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef TripleP het volgende:
Jezelf zijn is een relatief leeg begrip aangezien iedereen beinvloed wordt door een vorm van cultuur.
Noorquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb mijn kaartjes voor die première van morgen doorgestuurd aan de vriendin met wie ik zou gaan omdat ik eigenlijk geen tijd heb. En ik had er vet veel zin in. Kankerpresentatie.
Wat een onzin uitspraakquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef TripleP het volgende:
Jezelf zijn is een relatief leeg begrip aangezien iedereen beinvloed wordt door een vorm van cultuur.
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.quote:
En hoe is het op het werk?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.
Oh niets tegen jou trouwens ik heb het gewoon even compleeeet gehad. En ik heb geen geld voor ADEdus ik ga maar geld lenen ofzo.
Het is al goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.
Oh niets tegen jou trouwens ik heb het gewoon even compleeeet gehad. En ik heb geen geld voor ADEdus ik ga maar geld lenen ofzo.
ADE?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is al goedAls je er bij ADE maar bij bent
Mja het is gelukkig op vrijdag dus treinen is dan gratis. En ik ga wel op water leven ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is al goedAls je er bij ADE maar bij bent
Pillenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja het is gelukkig op vrijdag dus treinen is dan gratis. En ik ga wel op water leven ofzo.OF PILLUHHH maar dar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.
Je hebt alles ergens opgevangen, heur.quote:
Fuck it.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je hebt alles ergens opgevangen, heur.
Over het algemeen trekken mensen op met 'dezelfde' soort mensen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef TripleP het volgende:
Ja het boeit me ook geen fuck, het is een constatering.
Mooi voorbeeld van "jezelf zijn", alto's in groepjes.
So? Iedereen interpreteert en verwerkt een bepaald gegeven op zijn eigen manier, dus het is onzin om te zeggen dat jezelf zijn niet kan of bestaat.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je hebt alles ergens opgevangen, heur.
I knowquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:19 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Over het algemeen trekken mensen op met 'dezelfde' soort mensen.
Ik heb het meer over uiting van jezelf qua muziek/kledingstijlquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
So? Iedereen interpreteert en verwerkt een bepaald gegeven op zijn eigen manier, dus het is onzin om te zeggen dat jezelf zijn niet kan of bestaat.
Goed kijkenquote:
Jij bedoelt uniek zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:28 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik heb het meer over uiting van jezelf qua muziek/kledingstijl
Zoals ik.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bedoelt uniek zijnJe kan prima jezelf zijn terwijl je mainstream zooi luistert
Mhh half wat ik bedoelquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij bedoelt uniek zijnJe kan prima jezelf zijn terwijl je mainstream zooi luistert
Mij hoef je niks uit te leggen hoorquote:
Bart, de allesweter.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mij hoef je niks uit te leggen hoor
Sinds men elkaar al lang kent en het al lange tijd goed klikt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:47 schreef Schieganger het volgende:
Verkering van vier weken is schijnbaar al een relatie. Sinds wanneer is dat?
Dat hij het maakt boeit me niet, als hij het maar niet in praktijk brengt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:46 schreef Schieganger het volgende:
Tom Morello heeft seks met je oor gemaakt en het boeit je niet.
WAT EEN SOLOOP MIJN KNIEËN
Tom Morello, heer en meester van de gitaar
Dat gepitch is wel fucking lelijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:46 schreef Schieganger het volgende:
Brucequote:Op zondag 10 oktober 2010 23:46 schreef Schieganger het volgende:
Hee, helder licht. Je hoeft geen verkering te hebben om een relatie met elkaar te hebben.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:47 schreef Schieganger het volgende:
Verkering van vier weken is schijnbaar al een relatie. Sinds wanneer is dat?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 08:32 schreef TripleP het volgende:
Dit is de 3e maandag dat ik een college mis.
Herp de Derpderp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |