Iel, vieze alto!quote:
Hoi.quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdomme klootzakken die als Grammernazi's mijn MSN naam zitten te verbeteren
Hihih, Mexicaantje is een ontkennende alto!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben geen alto, ik ben gewoon mezelf. En ik moet gebeld worden door iemand maar ze belt niet en ik wil slapen.
Boehoe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef TripleP het volgende:
Jezelf zijn is een relatief leeg begrip aangezien iedereen beinvloed wordt door een vorm van cultuur.
Noorquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb mijn kaartjes voor die première van morgen doorgestuurd aan de vriendin met wie ik zou gaan omdat ik eigenlijk geen tijd heb. En ik had er vet veel zin in. Kankerpresentatie.
Wat een onzin uitspraakquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:01 schreef TripleP het volgende:
Jezelf zijn is een relatief leeg begrip aangezien iedereen beinvloed wordt door een vorm van cultuur.
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.quote:
En hoe is het op het werk?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.
Oh niets tegen jou trouwens ik heb het gewoon even compleeeet gehad. En ik heb geen geld voor ADEdus ik ga maar geld lenen ofzo.
Het is al goedquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JA GODVER ik kan het ook niet helpen.
Oh niets tegen jou trouwens ik heb het gewoon even compleeeet gehad. En ik heb geen geld voor ADEdus ik ga maar geld lenen ofzo.
ADE?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is al goedAls je er bij ADE maar bij bent
Mja het is gelukkig op vrijdag dus treinen is dan gratis. En ik ga wel op water leven ofzo.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is al goedAls je er bij ADE maar bij bent
Pillenquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja het is gelukkig op vrijdag dus treinen is dan gratis. En ik ga wel op water leven ofzo.OF PILLUHHH maar dar heb ik niet zo'n zin in eigenlijk.
Je hebt alles ergens opgevangen, heur.quote:
Fuck it.quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:15 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je hebt alles ergens opgevangen, heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |