Ja nu heeft het geen zin meer want dan kunnen wij bikkelen.quote:
quote:
Minder kleren aan doen.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:00 schreef Bravebart het volgende:
Godverdomme, ik ga dood morgen als ik naar Delft moet5 keer overstappen, 4.5 uur onderweg
_
Omdat de NS de winterdienstregeling gaat testenquote:
Hè gezellig!quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil uit eten op mijn verjaardag! Nouja de dag erna.
Ja maar willen mijn ouders vast niet.quote:
Idd, dan is alles weer goed.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar willen mijn ouders vast niet.Terwijl ik eigenlijk wel vind dat ik het verdiend heb. Tenzij we naar Berlijn gaan natuurlijk.
Ja wow ik wil dat echt.quote:
Ik moet nog ruim 1 week met mijn huidige financiën, er moet nog minimaal een tank benzine af...quote:
Eeuhhhh... eurootje of 150quote:
Ik maandag een hele bioscoopzaal vol. Met Fiets.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
IK HEB TWEE MENSEN VAN FOK! GEZIEN VANAVOND
Aiiii...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mimi ik moet nog een cadeau voor mijn vader, voor mijn zus, ik moet morgen en woensdag naar Rotterdam, zaterdag mijn verjaardag vieren dus drank kopen ennehhhhh dus overleven. En dat van 15 euro.
OMGquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maandag een hele bioscoopzaal vol. Met Fiets.
Ja tog.quote:
ja dat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aiiii...
Ik moet tegenwoordig iedere dag naar Veendam, 70km per dag... Dus daar zit tegenwoordig centjes in
Je weet de weg naar m'n mailbox en Flickrquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Heb je een grotere versie van de onderstej? Supersupermooie foto's trouwens, een paar vn de betere die ik van je heb gezien.
Originalquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die onderste is alsnog klein op flickr.
Mijn dank, fijn om te merken dat er progressie in het werk zit.quote:
quote:
Largequote:
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank, fijn om te merken dat er progressie in het werk zit.
Ja klopt, originele kan je niet downloadenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
[..]
Large
(1024 x 315) is de grootste bij mij.
[..]lolly kopen!
Nee maar ik vind concertfoto's meestal saai maar door de setting en de doeken enzo bwohhh
Nee dat zeg ik, PM eens alsjeblieft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja klopt, originele kan je niet downloaden
Ja zag er mooi uit
Je krijgt maandag wel een M&M van mequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was even vergeten dat ik ook nog naar ADE ga.Dat wordt geld lenen.
Ik heb al een macbook gast, lator!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef xyzyx het volgende:
Bart laptop kopen? Hele goeie hij heeft alleen halve harde schijf op gegeten
Ik ga er morgen 1 kopenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb al een macbook gast, lator!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |