abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87481774
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed wat hij hierboven wilde zeggen én ik vind het veel te gemakkelijk. Korte uitroepen die de kern van de discussie uit de weg gaan. Want uiteindelijk gaat het erom of je jezelf kunt veroordelen als je iets doet wat niet door de beugel kan. Desnoods naderhand, nadat de crisis geweken is. Ik vind dat een interessante kwestie.

Het oorspronkelijke standpunt van Shadylane - dat je niet over iemand oordeelt, puur omdat jij zelf in vergelijkbare omstandigheden misschien wel hetzelfde zou doen - vind ik eerlijk gezegd nogal mallotig. Strikt genomen zou dat betekenen dat een moordenaar zich van een oordeel dient te onthouden over een ander die moordt, puur omdat hij zelf wel eens iemand een kopje kleiner heeft gemaakt. Ik zie daar de noodzaak niet van in.
Je begrijpt Ringo niet. Dat maakt iedereen wel eens mee. ;).
Als je het echt interessant vindt dan kun je beter over dit onderwerp een apart topic openen.

Zou het dan wel morgen doen trouwens want je laatste stuk slaat in mijn ogen nergens op.
Je bedoelt misschien dat je ergens de grens moet trekken tussen oorlogsmisdadigers en overlevers. Daar zit al een flinke kloof in dus die vergelijking gaat wat mij betreft niet op. Slachtoffer is slachtoffer en ze zat in een extreme situatie en haar verklaring vind ik erg aannemelijk. Groepsgedrag is in mijn ogen een veel interessanter onderwerp.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:25:48 #202
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_87481884
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Je begrijpt Ringo niet. Dat maakt iedereen wel eens mee. ;).
Als je het echt interessant vindt dan kun je beter over dit onderwerp een apart topic openen.

Zou het dan wel morgen doen trouwens want je laatste stuk slaat in mijn ogen nergens op.
Je bedoelt misschien dat je ergens de grens moet trekken tussen oorlogsmisdadigers en overlevers. Daar zit al een flinke kloof in dus die vergelijking gaat wat mij betreft niet op. Slachtoffer is slachtoffer en ze zat in een extreme situatie en haar verklaring vind ik erg aannemelijk. Groepsgedrag is in mijn ogen een veel interessanter onderwerp.
Klopt, het laatste stuk van mijn post was erg vaag. Zie mijn edit, die is wat helderder. Vermoed ik.

Ik heb trouwens het idee dat jij op jouw beurt mij weer niet helemaal begrijpt, maar dat terzijde. Morgen weer een dag idd :)
Stop the world, I want to get out.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:34:02 #203
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_87482154
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Los van de inhoud en de vragen die werden gesteld; maar wat is er mis met twee interviews in een programma van vijftig minuten?
P&W is een praatprogramma, geen interviewprogramma...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:35:32 #204
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87482212
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

P&W is een praatprogramma, geen interviewprogramma...
Ah ja, natuurlijk, dat is iets compleet anders. :?.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87482268
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:25 schreef Lkw het volgende:

[..]

Klopt, het laatste stuk van mijn post was erg vaag. Zie mijn edit, die is wat helderder. Vermoed ik.

Ik heb trouwens het idee dat jij op jouw beurt mij weer niet helemaal begrijpt, maar dat terzijde. Morgen weer een dag idd :)
Kan best hoor maar denk er toch over na. Een groep mensen in een extreme situatie. Groepsgedrag is echt een leuk onderwerp. Daar zijn wel wat aardige boeken over geschreven ook.

Wens je alvast een lekker slapen, ik lees je edit nog ga ook zo.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:40:07 #206
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_87482370
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Kan best hoor maar denk er toch over na. Een groep mensen in een extreme situatie. Groepsgedrag is echt een leuk onderwerp. Daar zijn wel wat aardige boeken over geschreven ook.

Wens je alvast een lekker slapen, ik lees je edit nog ga ook zo.
Klopt dat groepsgedrag in het algemeen en zeker onder extreme omstandigheden een interessant onderwerp is. Ook een schrikbarend onderwerp. Ik ga er maar niet over dromen ;)

Dank & jij ook slaap lekker!
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:45:12 #207
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_87482539
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ah ja, natuurlijk, dat is iets compleet anders. :?.
Ik vermoed dat hij bedoelt dat er tijdens andere uitzendingen soms ook een discussie ontstaat tussen gasten onderling. Of sowieso, dat gasten niet per se om de beurt aan het woord komen, maar ook tijdens andermans 'praatbeurt' door P&W bij een onderwerp worden betrokken. Waardoor het geheel wat levendiger wordt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:49:22 #208
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87482666
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij bedoelt dat er tijdens andere uitzendingen soms ook een discussie ontstaat tussen gasten onderling. Of sowieso, dat gasten niet per se om de beurt aan het woord komen, maar ook tijdens andermans 'praatbeurt' door P&W bij een onderwerp worden betrokken. Waardoor het geheel wat levendiger wordt.
Dat is zo. Maar dan past zo'n uitzending als deze er best een keertje tussen. Televisiekijkers zijn ook wel erg verwend geraakt. Duurt een item langer dan tien minuten, dan begint het gegaap en gezap al.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:58:37 #209
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87482930
En maak vooral geen posts op FOK! die langer dan 2 regels zijn, want dan wordt er al om samenvattingen geroepen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:59:20 #210
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_87482946
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar dan past zo'n uitzending als deze er best een keertje tussen. Televisiekijkers zijn ook wel erg verwend geraakt. Duurt een item langer dan tien minuten, dan begint het gegaap en gezap al.
Als een gast interessant genoeg is, kan een aanpak als vanavond prima ja. Wanneer je iemand als Betancourt te gast hebt, zet je die idd niet tussen vijf andere gasten en achter schalen borrelnootjes aan een hoekje van de tafel neer.
pi_87499134
God, wat zijn die twee toch tenenkrommend slecht in de Engelse uitspraak...
Witteman is wat ouder, die neem ik 't minder kwalijk, maar Pauw is 'n jonge vent... kom op zeg !!!
Kunnen ze nu ècht niet een weekendje bij de Nonnen in het schone Brabantse land om een beetje bij te spijkeren?
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_87500416
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:10 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Witteman is wat ouder, die neem ik 't minder kwalijk, maar Pauw is 'n jonge vent... kom op zeg !!!
Kunnen ze nu ècht niet een weekendje bij de Nonnen in het schone Brabantse land om een beetje bij te spijkeren?
Witteman was bij tijd en wijle erg knullig ja.

"You had a very boring life." Gelukkig begreep ze wat hij bedoelde.

En zijn afsluiting was helemaal sneuig: "You wrote a mugnfucent book. We liked it very muts."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_87500466
quote:
In Frankrijk kunnen ze niet eens Engels, dus het viel nog mee van Peacock en Whiteman, dacht dat mens waarschijnlijk zelf.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:47:35 #214
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_87500486
quote:
Zo jong is Pauw echt niet meer, heur. 50 jaartjes alweer.
pi_87500830
quote:
Helemaal eens met de laatste zin! Ik snap sws niet dat daar niet meer aandacht aan besteed wordt. Als je ook dj's of andere presentatoren af en toe hoort.... Er zijn er maar weinig die een enigszins goede uitspraak hebben.
pi_87500837
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:45 schreef marcodej het volgende:

[..]

Witteman was bij tijd en wijle erg knullig ja.

"You had a very boring life." Gelukkig begreep ze wat hij bedoelde.

En zijn afsluiting was helemaal sneuig: "You wrote a mugnfucent book. We liked it very muts."
ook dat "THE PEOPLE DIDN'T LIKE YOU" kwam er nogal lomp en tactloos uit
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:57:52 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87500912
Ach, dat gezanik over de Nederlandse uitspraak altijd. Mensen zouden zichzelf eens moeten horen als ze Engels spreken.
pi_87500955
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef Ringo het volgende:
Ach, dat gezanik over de Nederlandse uitspraak altijd. Mensen zouden zichzelf eens moeten horen als ze Engels spreken.
Ik ben dan ook geen journalist en al helemaal niet iemand die pretendeert een interessant TV-interview te kunnen houden in het Engels.
pi_87500981
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef Ringo het volgende:
:'). Ik presenteer geen tv-programma.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:02:57 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87501112
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:58 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen journalist en al helemaal niet iemand die pretendeert een interessant TV-interview te kunnen houden in het Engels.
Ah, jij bent de eerste die zijn handen in onschuld wast!
De heren zijn uitstekende interviewers in het Nederlands. Af en toe komt daar een interview in het Engels tussendoor. Qua zinsbouw, woordenschat en taalbegrip brengen ze het er in die taal heel redelijk vanaf. Ik snap niet zo goed wat er dan nog te zeuren valt.

Nogmaals, veel Nederlanders denken dat hun eigen uitspraak heel goed is en grinniken graag om die van de ander. Totdat ze zichzelf eens op tape zouden kunnen beluisteren. Dan piepen ze wel anders.
pi_87502118
Ik hoop dat het vanavond iets beter is . Qua begasting en dergelijke :Y
pi_87502676
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ah, jij bent de eerste die zijn handen in onschuld wast!
De heren zijn uitstekende interviewers in het Nederlands. Af en toe komt daar een interview in het Engels tussendoor. Qua zinsbouw, woordenschat en taalbegrip brengen ze het er in die taal heel redelijk vanaf. Ik snap niet zo goed wat er dan nog te zeuren valt.
"Heel redelijk" is niet goed genoeg. We hebben het hier over het beste bekeken interviewprogramma van Nederland, niet over een of ander dierenprogramma van TV Flevoland.

quote:
Nogmaals, veel Nederlanders denken dat hun eigen uitspraak heel goed is en grinniken graag om die van de ander. Totdat ze zichzelf eens op tape zouden kunnen beluisteren. Dan piepen ze wel anders.
Zie vorige post over dat ik geen TV-presentator ben.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:45:51 #223
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87502751
Ik zou zeggen: hier ligt een taak voor jou!
pi_87503093
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:45 schreef Ringo het volgende:
Ik zou zeggen: hier ligt een taak voor jou!
Nee, want ik wil het ook niet worden.

Jij geeft ook nooit kritiek op een schilder die jouw huis schildert en slecht werk heeft geleverd?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:00:05 #225
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87503169
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:57 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Nee, want ik wil het ook niet worden.

Jij geeft ook nooit kritiek op een schilder die jouw huis schildert en slecht werk heeft geleverd?
Nogmaals, ik begrijk de kritiek niet zo goed. Een beetje Hollandse polder in de uitspraak. Nou en? Zjie vaas olzoo tokkien wiez a clear ekzent ien heur vooiz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')