Wel eens in de VS geweest? De gemiddelde Nederlander spreekt beter Engels dan een groot deel van de Amerikanen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helemaal eens met de laatste zin! Ik snap sws niet dat daar niet meer aandacht aan besteed wordt. Als je ook dj's of andere presentatoren af en toe hoort.... Er zijn er maar weinig die een enigszins goede uitspraak hebben.
Gebruiktequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef .aeon het volgende:
Zei Jeroen nou dat hij ook wel eens cocaïne gebruikt?
Dat dacht ik ook meteen jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef Louis22 het volgende:
Zegt Pauwtje even tussen neus en lippen door. En niemand die opkijkt. In Amerika was het dag-dag carrière. Leve Nederland
Dat is toch prima? Een journalist moet afstand hebben t.o.v. de geïnterviewde..anders wordt het Oude jongens krentenbrood.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
P&W die steeds maar U tegen Wouter blijven zeggen terwijl hij je en jij tegen hen terug zegt.
Dat is gewoon tactiek, om afstand te bewaren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
P&W die steeds maar U tegen Wouter blijven zeggen terwijl hij je en jij tegen hen terug zegt.
Dat was het.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie hoelang het interview duurder met Wouter en Tony? ik heb straks 33 minuten en 44sec gezien.
Ik dacht hetzelfde. Het is echt een enorm talent.quote:
Ik wil je graag zeggen: dat kan ie veel en veel beter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Bos moet net als Rosemöller een paar mooie interview-programma's gaan maken.
Dat kan ie vast prima.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Bos moet net als Rosemöller een paar mooie interview-programma's gaan maken.
Dat kan ie vast prima.
Als ie dan die vrije Papa-dag daar eens voor zou gaan gebruiken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ik wil je graag zeggen: dat kan ie veel en veel beter.
Al doet ie 't in zijn vrije weekend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie dan die vrije Papa-dag daar eens voor zou gaan gebruiken?
Het zou allemaal zo mooi kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:55 schreef Type-R het volgende:
Stel je voor dat Wouter 8 jaar het land had geregeerd ipv van Balkie
Dat was denk ik heel prima gegaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:55 schreef Type-R het volgende:
Stel je voor dat Wouter 8 jaar het land had geregeerd ipv van Balkie
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Ringo het volgende:
Durf alsjeblieft uit de schaduw van de PvdA te stappen. Meneer Bos.
Dan zou die ook zijn afgemaakt...hoge bomen vangen veel windquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het zou allemaal zo mooi kunnen zijn
Dat het zonde zou zijn als zo iemand zich zou committeren aan de opvattingen van één partij – laat staan de PvdA. Totale onafhankelijkheid, die wens ik hem toe.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Cohen steekt toch wel erg schril af bij Bos.
Akkoord. Maar het verhaalt dat hij vertelt is wel heel erg pvda, en niet omdat hij zich moet conformeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat het zonde zou zijn als zo iemand zich zou committeren aan de opvattingen van één partij – laat staan de PvdA. Totale onafhankelijkheid, die wens ik hem toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |