Dat was het.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie hoelang het interview duurder met Wouter en Tony? ik heb straks 33 minuten en 44sec gezien.
Ik dacht hetzelfde. Het is echt een enorm talent.quote:
Ik wil je graag zeggen: dat kan ie veel en veel beter.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Bos moet net als Rosemöller een paar mooie interview-programma's gaan maken.
Dat kan ie vast prima.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Bos moet net als Rosemöller een paar mooie interview-programma's gaan maken.
Dat kan ie vast prima.
Als ie dan die vrije Papa-dag daar eens voor zou gaan gebruiken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Ringo het volgende:
Ik wil je graag zeggen: dat kan ie veel en veel beter.
Al doet ie 't in zijn vrije weekend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie dan die vrije Papa-dag daar eens voor zou gaan gebruiken?
Het zou allemaal zo mooi kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:55 schreef Type-R het volgende:
Stel je voor dat Wouter 8 jaar het land had geregeerd ipv van Balkie
Dat was denk ik heel prima gegaan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:55 schreef Type-R het volgende:
Stel je voor dat Wouter 8 jaar het land had geregeerd ipv van Balkie
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:57 schreef Ringo het volgende:
Durf alsjeblieft uit de schaduw van de PvdA te stappen. Meneer Bos.
Dan zou die ook zijn afgemaakt...hoge bomen vangen veel windquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:59 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het zou allemaal zo mooi kunnen zijn
Dat het zonde zou zijn als zo iemand zich zou committeren aan de opvattingen van één partij – laat staan de PvdA. Totale onafhankelijkheid, die wens ik hem toe.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Cohen steekt toch wel erg schril af bij Bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |