Ik heb hem eigenlijk nog geen echt punt horen maken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, het is een non-issue.
Wat zei ie dan :xquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Paul Witteman, hoe hij tegen Linschoten praatte net voor de Zapservice,____!
Natuurlijk is dat zo, in ieder geval in de meerderheid van de gevallen. Dat weet iedereen, maar mag niemand zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef Dos37 het volgende:
Leeftijdsbepaling wat maakt dat nou uit, vraag is of het een buitenlander was?
Hij liet zich weer eens van deze kant zien?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:41 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Paul Witteman, hoe hij tegen Linschoten praatte net voor de Zapservice,____!
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij liet zich weer eens van deze kant zien?
tja. wat wil je ermeequote:Op maandag 11 oktober 2010 23:37 schreef Lkw het volgende:
Tjonge, hier op de markt communiceert men nog beschaafder dan Vogelaar doet. Wat een dom viswijf.
Had Ella die dan ooit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:36 schreef Christiaan het volgende:
Ella zegt: "Als je puur op kwaliteit kijkt en wie je het beste vindt en nergens anders naar kies je automatisch voor de man". Ze heeft niet echt sterke argumenten.
Een pH van -2 lijkt me. Ella is nog zuurder dan accuzuur, ik verbaas me dat het studiopersoneel geen voorzorgsmaatregelen had genomen...quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:37 schreef Breekfast het volgende:
Vogelaar val dood![]()
Eerst zeiken dat er te weinig vrouwen in zitten en dan ook nog over huidskleur beginnen
Vogelaar heeft dan ook elke mediatraining 'vakkundig' afgewezen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:51 schreef Paul het volgende:
Ik kan niet meer serieus luisteren naar Vogelaar na Rutger
Een kleine portie gezond verstand was al genoeg geweest om dat beter doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Vogelaar heeft dan ook elke mediatraining 'vakkundig' afgewezen...
Maar dat is het hele probleem: Vogelaar gelooft alleen in haar eigen idealen, die van anderen zijn zeer ondergeschikt...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een kleine portie gezond verstand was al genoeg geweest om dat beter doen.
Vind ik ook, tof wijf vertelde er gisteren ook overquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:14 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind dat hele gebeuren omtrent Tanja Nijmeijer verdomde interessant.
Hoezo vooral?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond die nieuwe fractievoorzitter van het CDA en vooral de Frans-Colombiaanse politica Íngrid Betancourt . Zij werd zes jaar lang vastgehouden door de Colombiaanse guarillabeweging FARC.
Vrouw met een uiterst interessant verhaal, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Hoezo vooral?
Ik dacht dat Wouter Bos trouwens ook zou komen en aansluitend het gesprek van hem met Tony Blair.
Ah, dat is donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |