quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja best leuk.
O.a. Joey Suki en Hardwell waren er als dj (hoeveel zouden die eig krijgen voor zo'n gig?) dus de muziek was echt![]()
*zet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
Take me to the place I love. Take me all the way.
Kunnen ze toch naar Tilburg toekomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 werken en de rest niet in tilburg.
O daar niet zoveel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kunnen ze toch naar Tilburg toekomen?
Ohquote:
Wat?quote:
Studievereninging is er niet voor mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Mouzur, waarom word je niet ergens actief. Studie/studentensport/studentenvereniging. Want je hebt duidelijk de wil om meer activiteiten te ondernemen en je leert veel mensen kennen.
Omdat ze geld willen verdienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat?Die anderen moeten ook werken enz dus kunnen niet terug naar tilburg.
Waarom gaat godver iedereen werken? Dan ben je al 5 dagen van 8 tot 6 in de weer met stage .. ga je daarnaast ook nog eens je zaterdag/zondag verkloten
Er is vast wel iets. Make-a-move, MAK, whatever.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Studievereninging is er niet voor mij.
Studentenvereniging... niet echt enorm goede ervaringen mee.. eerst 1-2 weken ontgroening en dan een half jaar elke maandag woensdag vrijdag en zondag op moeten komen dagen no ty.
Studentensport zou kunnen.
Ja wel een goed idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is vast wel iets. Make-a-move, MAK, whatever.
quote:
Hmm daar is een hele leuke remix van maar youtube is helemaal overspoelt met kut video's/remixen van dit lied.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |