Je hebt me doorquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ik maar steeds denken dat je openminded was, je haalt je verhaaltjes daar gewoon vandaan
JAquote:
Hey WD. Hoef je niet te werken?quote:
Sja... Ik wil wel meer dan alleen ober zijn!quote:
Nog eisen stellen ook.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja... Ik wil wel meer dan alleen ober zijn!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Sja... Ik wil wel meer dan alleen ober zijn!
quote:
Jawel hoor. Alleen jullie met z'n 4en gaat me gewoon te fuuur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bobby
Jij kan niet zoveel hebben he
nee ik reageer niet meerquote:
Kusje op je boze snoetjequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Laat maar weer, ik ga wel naar een minnares toe, maken jullie hier een feestje
Mooi.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:12 schreef Adolecens het volgende:
Laat maar weer, ik ga wel naar een minnares toe, maken jullie hier een feestje
Dqod gaat morgen m'n haar vlechten.quote:
Jij fapt ook met links? Held.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn jullie allemaal je je linkerhand aan te raden. Mijn god zeg.
Welke mannen. Niet in deze SC.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Adolecens het volgende:
Zomg! De mannen zijn nu zo jaloers op mij...
je gaat anders uit de dag komen, dan je erin gingquote:
Niet zo lullig tegen MiVer.quote:
Ik gebruik liever rechtsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn jullie allemaal je je linkerhand aan te raden. Mijn god zeg.
Uiteraard.. En je nagels lakkenquote:
Dan ga jij nu op mijn stoel zitten, denk dat je je dan ook pleziertquote:
Ik ben rechtshandig, en dan kan ik de muis niet meer bewegen.quote:
Visuals dus Bobby.. Visuals, heel handigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben rechtshandig, en dan kan ik de muis niet meer bewegen.
Ja, ik heb ook visuals, alleen hebben ze dan een play en fastforward knop waar je met de muis bij kan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Visuals dus Bobby.. Visuals, heel handig
Zeikzakquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:15 schreef Skylark. het volgende:
Mijn hoofd zit gevuld met visualsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook visuals, alleen hebben ze dan een play en fastforward knop waar je met de muis bij kan.
Gaan we voor of na de film neuken dan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeikzak
Ik ga op de bank zitten en kijken of ik nog een film op ga zetten ofzo
Tijdensquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gaan we voor of na de film neuken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
My Friend's Hot Girlfriend #14quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeikzak
Ik ga op de bank zitten en kijken of ik nog een film op ga zetten ofzo
Doei he!quote:
Sms je vrienden.quote:
Ehm, nee. Maar ik wil best ja zeggen als dat helpt bij het mental image van sommige mensen op dit moment.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:27 schreef Dqod het volgende:
Beetje mij (en Luur??) opgeilen eerst en dan weggaan.. TOZZZZZ
Nee, liegen is niet netjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sms je vrienden.
[..]
Ehm, nee. Maar ik wil best ja zeggen als dat helpt bij het mental image van sommige mensen op dit moment.
1 werken en de rest niet in tilburg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |