Dat jij het nou niet kan hebben dat ik je afentoe eens op je kankergedrag aanspreek is niet mijn probleem.quote:
een trui met een knoop , ofzo.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit van een foto die ik met mn mobiel heb gemaaktwie herkent wat het is
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet kan hebben dat ik je afentoe eens op je kankergedrag aanspreek is niet mijn probleem.
Is sok wd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet kan hebben dat ik je afentoe eens op je kankergedrag aanspreek is niet mijn probleem.
Ik ben niet chill omdatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:29 schreef Sok. het volgende:
[..]Ja, daar gaat het mij om.
Wordt k door meerderen wel gedaan, en die zijn wel chill.
Hoezo weer eens? Normaal gesproken gebeurt dat maar 1 keer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een trui met een knoop , ofzo.
Ik ben weer eens dood
Ja, weet ik veel wie jij bent.quote:
jordeeehquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wie jij bent.
Ik weet dat Allure en wd elkaar niet zo liggen, dus kun je best wd zijnen je hebt een wd-ui en ik weet niet wie jij bent. O, dat zei ik al.
Maffiaspel hier op fokquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo weer eens? Normaal gesproken gebeurt dat maar 1 keer.
Ik vind Allure wel aardig, daarom nodig ik haar weleens uit voor sexquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat ik je meer zie kankeren dan aardig doen.
Aha, das een jongu, niet wd.quote:
Misschien ontgaat het je, maar ik kanker nooit als eerste. Altijd een reactie op.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wacht.. wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind Allure wel aardig, daarom nodig ik haar weleens uit voor sex
[..]
Aha, das een jongu, niet wd.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:24 schreef Dqod het volgende:
Ik laat t beoordelen maar ff links liggen.. Wel zo verstandig..
Ik beoordeel alleen mensen die ik ook echt daadwerkelijk ken
Want je moet per se reageren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Misschien ontgaat het je, maar ik kanker nooit als eerste. Altijd een reactie op.
Oh, geen idee. Ben er nooit in het weekend. Volgens mij is er dan nooit zoveel aan feesten?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:33 schreef MouzurX het volgende:
Allure nog leuke feesten de komende weken op zaterdag in breda ofzo?
Hmm ik heb trouwens morgen nog niks te doen ff rondbellen
Zijn dat nou schaapjes of lemmingsquote:
Ga dan hier niet lopen klagen en lees over mijn posts heen als het je persoonlijk zo raakt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Want je moet per se reageren.
Zoals k al zei IK zie je vaak kankeren. Ik lees amper wie er op wie kankert en waarom, t boeit me vrij weinig.
Ligt eraan hoe je haar benadert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik klaag niet, ik zeg enkel dat ik t niet met m eens was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga dan hier niet lopen klagen en lees over mijn posts heen als het je persoonlijk zo raakt.
Waarom lijkt t zo op stof?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Het was een fiets voor en achterlicht, zo'n LED lamp, tegen elkaar aan.
Ah okquote:
Sorry, ik dacht heel dubbelzinnigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze komt nooit, maar ik vraag het weleens. Ado ook geloof ik
Ik ben ook een keer uitgenodigd. Is dat nog geldig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, maar JB is altijd zo netjes dat ze het vast niet zo zal bedoelen.quote:
kom je tekort? en ja, wat mij betreft wel, Ado drogeren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uitgenodigd. Is dat nog geldig?
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar JB is altijd zo netjes dat ze het vast niet zo zal bedoelen.
Misschien wel als je onder hypnose bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef Dqod het volgende:
Alleen door vragen kom ik ook niet trouwens
Ja, al een paar maanden he. En is goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom je tekort? en ja, wat mij betreft wel, Ado drogeren?
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_uquote:En sinds wanneer ben jij nou weer een meisje?
Goed welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleid. Hoe is het met Ado? Ik zie hem en jou hier nog maar zelden
. Wat ik overigens wel begrijp.
Heb je een elektrische tandenborstel? Zo ja, dan wil ik mijzelf uitnodigen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsen
Het staat je goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_u
Aha.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al een paar maanden he. En is goed.
[..]
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_u
Ik ben zo spannend als jij wilt.. Verschillende gradaties dus.. Kom je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleid. Hoe is het met Ado? Ik zie hem en jou hier nog maar zelden
. Wat ik overigens wel begrijp.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsen
Hihi dat kost ook 2 klikjes...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al een paar maanden he. En is goed.
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
En je kan ook sex hebben zonder een relatie toch, dus je hoeft niet droog te staan
ik kan een hoop hebben, maar ik laat me typisch niet vastbindenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben zo spannend als jij wilt.. Verschillende gradaties dus.. Kom je?
Ja, plus je wachtwoord invoeren. Ik ben lui.quote:
Goh Ado. Ik hier?quote:
Ik bind graag mensen vastquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik kan een hoop hebben, maar ik laat me typisch niet vastbinden
moet niet veel gekker worden
jij wilt ook uitgenodigd worden door ado?quote:
en dingen als slaan pik ik ook nietquote:
Ik word graag vastgebondenquote:
Ik sla niet.. Ik krab en bijt mensen alleen kapot.. Als ze daar into zijn that isquote:
Dat klinkt grof meisje!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik sla niet.. Ik krab en bijt mensen alleen kapot.. Als ze daar into zijn that is
Ado & Bobby en jij en ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word graag vastgebonden
Match made in heaven
Kom je ook als Bobby komt?
er is veel verborgen leed in het landquote:
Het is maar internet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:44 schreef Potloodvis het volgende:
Sorry voor mijn ongepaste reactie daarstraks, All. Hier één kusje.
[ afbeelding ]
Kan ik ook weer met een gerust hart gaan slapen.
It's all in the name of lovequote:
Hahah nou ik ben uitgenodigd om seks te hebben met JB en dan gaan we Adolecens drogeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:48 schreef Adolecens het volgende:
Wie wil er allemaal waarvoor uitgenodigd worden
watquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahah nou ik ben uitgenodigd om seks te hebben met JB en dan gaan we Adolecens drogeren.
He wacht...
bobby trapt daar in geen honderd jaar inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat dat gaat werken
I'd love toquote:
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden. u_uquote:
Niet met ado erbij. Ook niet met Dqod btw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
bobby trapt daar in geen honderd jaar in
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer wel
Alleen las ik net dat ze er de ballen niet voor heeft..
Ado ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
bobby trapt daar in geen honderd jaar in
Wat op zich wel goed is, anders had je haar er weer niet bij gewildquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer wel
Alleen las ik net dat ze er de ballen niet voor heeft..
hangt wel altijd het sex monster uitquote:
Ik had het meer over Allure_quote:
Wacht even.. Hoe bedoel je "jou kan ik niet goed inschatten" ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had het meer over Allure_
Jou kan ik niet goed inschatten, sowieso misschien omdat je niet met een vent in bed wil liggen
Dat zeg ik, je wil niet met een vent in bed liggen, dus mijn gedachtegangen zijn die kant ook nooit opgegaan en daardoor ook geen mental image van het moment of van het idee of je er uberhaupt de ballen voor zou (willen) hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht even.. Hoe bedoel je "jou kan ik niet goed inschatten" ?
Hoi Sky
zijn manifest elders laat ook steeds spoor naquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu je t zegt, hij heeft wel verdacht veel SEX in zn AT staan...
?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
zijn manifest elders laat ook steeds spoor na
Maar je had t over JB en Luur..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je wil niet met een vent in bed liggen, dus mijn gedachtegangen zijn die kant ook nooit opgegaan en daardoor ook geen mental image van het moment of van het idee of je er uberhaupt de ballen voor zou (willen) hebben
Ik, JB, Luur, jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je had t over JB en Luur..
Daar heb ik wel de ballen voor
Ik vind hem niet echt tussen het eerder verschenen werk op die site passen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
Het zou wel een mooi verhaal vormen voor op erotischeverhaaltjes.nl.
Ga je dan krabben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je had t over JB en Luur..
Daar heb ik wel de ballen voor
Ado die de drankjes verzorgt voor ons drieen ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar steeds denken dat je openminded was, je haalt je verhaaltjes daar gewoon vandaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
ohquote:
Die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je dan krabben?
[..]
Ado die de drankjes verzorgt voor ons drieen ofzo?
Ik bedoel het niet zo liefje, zal ik zo even op mn knieën gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |