bobby trapt daar in geen honderd jaar inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet helemaal dat dat gaat werken
I'd love toquote:
ohquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het zijn haar woorden. u_uquote:
Niet met ado erbij. Ook niet met Dqod btw.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
bobby trapt daar in geen honderd jaar in
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer wel
Alleen las ik net dat ze er de ballen niet voor heeft..
Ado ook nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:53 schreef MiVer het volgende:
[..]
bobby trapt daar in geen honderd jaar in
Wat op zich wel goed is, anders had je haar er weer niet bij gewildquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dqod, jij en Allure_ dan weer wel
Alleen las ik net dat ze er de ballen niet voor heeft..
hangt wel altijd het sex monster uitquote:
Ik had het meer over Allure_quote:
Wacht even.. Hoe bedoel je "jou kan ik niet goed inschatten" ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik had het meer over Allure_
Jou kan ik niet goed inschatten, sowieso misschien omdat je niet met een vent in bed wil liggen
Dat zeg ik, je wil niet met een vent in bed liggen, dus mijn gedachtegangen zijn die kant ook nooit opgegaan en daardoor ook geen mental image van het moment of van het idee of je er uberhaupt de ballen voor zou (willen) hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht even.. Hoe bedoel je "jou kan ik niet goed inschatten" ?
Hoi Sky
zijn manifest elders laat ook steeds spoor naquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu je t zegt, hij heeft wel verdacht veel SEX in zn AT staan...
?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
zijn manifest elders laat ook steeds spoor na
Maar je had t over JB en Luur..quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je wil niet met een vent in bed liggen, dus mijn gedachtegangen zijn die kant ook nooit opgegaan en daardoor ook geen mental image van het moment of van het idee of je er uberhaupt de ballen voor zou (willen) hebben
Ik, JB, Luur, jijquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je had t over JB en Luur..
Daar heb ik wel de ballen voor
Ik vind hem niet echt tussen het eerder verschenen werk op die site passen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
Het zou wel een mooi verhaal vormen voor op erotischeverhaaltjes.nl.
Ga je dan krabben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar je had t over JB en Luur..
Daar heb ik wel de ballen voor
Ado die de drankjes verzorgt voor ons drieen ofzo?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar steeds denken dat je openminded was, je haalt je verhaaltjes daar gewoon vandaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
ohquote:
Die kans zit er dik inquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ga je dan krabben?
[..]
Ado die de drankjes verzorgt voor ons drieen ofzo?
Ik bedoel het niet zo liefje, zal ik zo even op mn knieën gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |