Ligt eraan hoe je haar benadert.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:31 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat ik je meer zie kankeren dan aardig doen.
Ik klaag niet, ik zeg enkel dat ik t niet met m eens was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga dan hier niet lopen klagen en lees over mijn posts heen als het je persoonlijk zo raakt.
Waarom lijkt t zo op stof?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Het was een fiets voor en achterlicht, zo'n LED lamp, tegen elkaar aan.
Ah okquote:
Sorry, ik dacht heel dubbelzinnigquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze komt nooit, maar ik vraag het weleens. Ado ook geloof ik
Ik ben ook een keer uitgenodigd. Is dat nog geldig?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook, maar JB is altijd zo netjes dat ze het vast niet zo zal bedoelen.quote:
kom je tekort? en ja, wat mij betreft wel, Ado drogeren?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer uitgenodigd. Is dat nog geldig?
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleidquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, maar JB is altijd zo netjes dat ze het vast niet zo zal bedoelen.
Misschien wel als je onder hypnose bent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:39 schreef Dqod het volgende:
Alleen door vragen kom ik ook niet trouwens
Ja, al een paar maanden he. En is goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom je tekort? en ja, wat mij betreft wel, Ado drogeren?
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_uquote:En sinds wanneer ben jij nou weer een meisje?
Goed welquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleid. Hoe is het met Ado? Ik zie hem en jou hier nog maar zelden
. Wat ik overigens wel begrijp.
Heb je een elektrische tandenborstel? Zo ja, dan wil ik mijzelf uitnodigen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsen
Het staat je goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_u
Aha.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al een paar maanden he. En is goed.
[..]
Eigenlijk ontstaan doordat ik een post van Salatrel verkeerd begreep. Maar geen zin om terug te zetten u_u
Ik ben zo spannend als jij wilt.. Verschillende gradaties dus.. Kom je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is mij echt te spannend, maar ik voel me gevleid. Hoe is het met Ado? Ik zie hem en jou hier nog maar zelden
. Wat ik overigens wel begrijp.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, als ik sex zeg, bedoel ik tandenpoetsen
Hihi dat kost ook 2 klikjes...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al een paar maanden he. En is goed.
[..]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Aha.
En je kan ook sex hebben zonder een relatie toch, dus je hoeft niet droog te staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |