quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja best leuk.
O.a. Joey Suki en Hardwell waren er als dj (hoeveel zouden die eig krijgen voor zo'n gig?) dus de muziek was echt![]()
*zet opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
Take me to the place I love. Take me all the way.
Kunnen ze toch naar Tilburg toekomenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 werken en de rest niet in tilburg.
O daar niet zoveel.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kunnen ze toch naar Tilburg toekomen?
Ohquote:
Wat?quote:
Studievereninging is er niet voor mij.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef Skylark. het volgende:
Mouzur, waarom word je niet ergens actief. Studie/studentensport/studentenvereniging. Want je hebt duidelijk de wil om meer activiteiten te ondernemen en je leert veel mensen kennen.
Omdat ze geld willen verdienen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat?Die anderen moeten ook werken enz dus kunnen niet terug naar tilburg.
Waarom gaat godver iedereen werken? Dan ben je al 5 dagen van 8 tot 6 in de weer met stage .. ga je daarnaast ook nog eens je zaterdag/zondag verkloten
Er is vast wel iets. Make-a-move, MAK, whatever.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Studievereninging is er niet voor mij.
Studentenvereniging... niet echt enorm goede ervaringen mee.. eerst 1-2 weken ontgroening en dan een half jaar elke maandag woensdag vrijdag en zondag op moeten komen dagen no ty.
Studentensport zou kunnen.
Ja wel een goed idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is vast wel iets. Make-a-move, MAK, whatever.
quote:
Hmm daar is een hele leuke remix van maar youtube is helemaal overspoelt met kut video's/remixen van dit lied.quote:
Nu wel jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh het is hier gezellig.
* Bakje thee slurpt.
Als je van kruidenthee houdt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu wel ja
Schenk je mij ook ff wat in?
Lekker ja.. Dat gaat er wel inquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je van kruidenthee houdt?![]()
Ik weet eigenlijk de smaak niet precies.
Oke, wat dacht je van ... shoarmataart?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker ja.. Dat gaat er wel in
Maarre.. Kaart jij eens een willekeurig onderwerp aan?
quote:
Dat dus Bobbyquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat dacht je van ... shoarmataart?
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan eten?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dat dus Bobby
Goed onderwerp.. Ik ga t maken
Wat heb je in huis?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb honger, wat zal ik eens gaan eten?
Chai is met Mozy bezig.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 23:38 schreef Skylark. het volgende:
Take me to the place I love. Take me all the way.
Ze zei dat je een onderwerp moest aankaarten. Niet aansnijden.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, wat dacht je van ... shoarmataart?
Geen shoarmataart.quote:
Om nom nom nom.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zei dat je een onderwerp moest aankaarten. Niet aansnijden.
Ik ga nu even in een hoekje liggen huilenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen shoarmataart.![]()
Pasta (spaghetti en penne)
Boterhammen.
Spekjes.
Asperges.
Rookworst.
Mayonaise.
Eieren.
Roomboter.
Margarine.
Chilisaus.
Biologische yoghurt.
Rijst.
Uien (rood en normaal)
Runderbouillonblokjes.
Sesamolie.
Ketjap.
Sojasaus.
Macaroni.
Soesjes.
Muffin's.
Chocoladekoekjes (puur).
En vast nog meer.
shoarmaquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen shoarmataart.![]()
Pasta (spaghetti en penne)
Boterhammen.
Spekjes.
Asperges.
Rookworst.
Mayonaise.
Eieren.
Roomboter.
Margarine.
Chilisaus.
Biologische yoghurt.
Rijst.
Uien (rood en normaal)
Runderbouillonblokjes.
Sesamolie.
Ketjap.
Sojasaus.
Macaroni.
Soesjes.
Muffin's.
Chocoladekoekjes (puur).
En vast nog meer.
Alles bij elkaar is niet lekker, hoor.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga nu even in een hoekje liggen huilen
Vuile sadist jij..
Dat is MIJN taak
Dit ben ik als ik eetquote:
Zelfs geen patatkwartier voor jou, mijn beste.quote:
In plaats van dat je me ff troost en macaroni komt brengenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles bij elkaar is niet lekker, hoor.
Eet eens met je mond dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |