quote:Uitzending 8 oktober 2010, Nederland 1, 21.30 uur
Bart (46) en Christa Beydals (44) vormen samen een gouden duo. Nadat ze hun assurantiekantoor, ondanks de slechte economische tijden, voor een mooi bedrag weten te verkopen, kunnen ze met een schone lei beginnen.
Samen vertrekken ze naar Frankrijk om daar hun – of eigenlijk Christa’s - droom te verwezenlijken: het runnen van een hotel met restaurant. Het stel voorziet geen problemen, want Christa is een geboren gastvrouw en Bart maakt de beste Boeuf Bourguignon ter wereld. Eenmaal aangekomen in hun nieuwe woonplaats La Bourboule worden ze hartelijk ingewerkt en ontvangen door de oude eigenaren van hotel. Na een week zullen zij vertrekken en is het zwemmen of verzuipen...
Dat wel. Verbijsterend gewoon, dus eerst had vond ik het wel flapdrollen en eigen schuld, dikke bult. Maar ze waren wel heel aandoenlijk en uiteindelijk gunde ik het ze zeer zeker dat het goed kwamquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 09:25 schreef Fred_B het volgende:
Weer zo'n stel dat zo onvoorbereid op pad ging.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 01:10 schreef Greetings het volgende:
Hij staat nog steeds niet op uitzending gemist
Welk programma?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
hebben jullie gisteravond dat stel gezien dat eerst naar Het Paaseiland zou gaan ,even later in Santiago de Chili belande en uiteindelijk naar een kustplaats in Chili vertrokken om daar een bed&breakfast te beginnen?
best interessant relaas van een spaanstalige met een groningse blonde.
Dat is een heel ander programma.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef rubje het volgende:
hebben jullie gisteravond dat stel gezien dat eerst naar Het Paaseiland zou gaan ,even later in Santiago de Chili belande en uiteindelijk naar een kustplaats in Chili vertrokken om daar een bed&breakfast te beginnen?
best interessant relaas van een spaanstalige met een groningse blonde.
nu welquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:10 schreef Greetings het volgende:
Hij staat nog steeds niet op uitzending gemist
Dat viel mij ook op.quote:
TROS kent alleen maar sterretjes uit Volendam. Eigenlijk zou Dexter daar eens op afmoeten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op.
Kennen ze die serie niet bij de TROS ofzo?
quote:Gouden televierring gala-ding?Op zondag 24 oktober 2010 04:51 schreef Greetings het volgende:
Waarom was er geen eergisteren? Ze zouden toch om de 2 weken zijn?
En nog een kleine huishoudelijke mededeling:quote:Uitzending 5 november 2010, Nederland 1, 21.30 uur
‘Als ik succesvol ben als wethouder van Zwolle, kan ik ook een camping runnen’ moet Gerard van Dooremolen (57) hebben gedacht toen hij samen met zijn vrouw Hillie (57) naar het Duitse Zwarte Woud vertrok. Dat zij daar een heuse achterstandscamping inclusief vooroorlogs sanitairgebouw zouden aantreffen, hadden ze niet ingecalculeerd.
Voor een kleine 300.000 euro is het stel eigenaar van 4 hectare campinggrond, een binnenzwembad, bar, restaurant en woonhuis. Een nukkig en ongemotiveerd beheerderechtpaar is jammer genoeg ook bij de prijs inbegrepen. Hoog tijd voor de vijftigers om schoon schip te maken en van start te gaan met het opknappen en herinrichten van de campinggrond. Maar dat een campingbaas minder voor elkaar krijgt dan een wethouder, blijkt al snel.
De Duitse aannemers komen hun afspraken niet na, de bank is verre van happig op het verstrekken van een lening en ook de oude beheerders liggen dwars. Tot overmaat van ramp komen alle werkzaamheden door de ijzig koude winter volledig stil te liggen. Gerard en Hillie zetten alles op alles om de opening van hun droomcamping tóch mogelijk te maken.
quote:Met ingang van 13 november wordt Ik Vertrek wekelijks uitgezonden op de zaterdagavond in plaats van de vrijdagavond!
Beter dan wat je meestal ziet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef rubbereend het volgende:
Maar ze hadden volgens mij best goed gedaan
quote:
Dit inderdaad, ongelooflijk, ook af en toe het taalgebruik van die man...quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef Euridice het volgende:
Iemand die 10 jaar wethouder is geweest en zich bezig heeft gehouden met beleidszaken, verdeling van subsidiegelden van het rijk, zo ontieglijk suf en dom zo´n project zien aangaan als een camping restarten zonder eigen geld...
wat een farce, niet alleen voor hem, maar ook voor ons, zo wordt dus nederland bestuurt, strooi maar rond met geld over onderwerpen waar je niet of nauwelijks verstand van hebt. Tjonge, dat toiletgebouw was wel erg duur, jesusgrissus, dat zal een wethouder zijn, die beslist over een uitgave van miljoenen over een of andere uitbreiding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |