Ja op latere leeftijd uit de kast, gebeurt vaker hoorquote:
nou en? mensen kunnen jou ook uitlachen om je kopquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Die vriend van Lonny![]()
Typisch leren pakje, village people, homo
een van 60 bij 60 pixelsquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
met wat voor soort avatar maak ik hier de blits>??
Kun je of normaal meeposten of weg gaan? ...bedanktquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef Oorlogsheld het volgende:
met wat voor soort avatar maak ik hier de blits>??
Daarvoor ben ik een clownquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:05 schreef habbeflats het volgende:
[..]
nou en? mensen kunnen jou ook uitlachen om je kop
inderdaad, whiskey glas in je hand. beetje genieten van een muf theater midden op de oceaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
als ik mn ogen dicht doe waan ik me op een cruiseschip
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werptquote:
Vraag een ava aan in het daarvoor bestemde topic. zoeken.fok.nl als je wilt weten waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werpt
Opdonderen uit dit topic als je niks toevoegt, en dat doe je niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
wat voor afbeelding? Ik zat te denken aan een slingeraap die zichzelf in een ravijn werpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |