abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:35:29 #101
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87353499
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:34 schreef RedBitch het volgende:
Jee man, sorry, hoor, maar zoiets is een moeders-probleem!
Misschien ben ik hier ouderwets en (en mijn meiden met mij), maar zoiets wordt met vaders niet besproken.
Ik wist van de eerste keer van mijn oudste( nu 19), mijn man had geen benul en dat hoefde ook niet.
Inmiddels is de oudste sinds 2 weken mama van een wolk van een dochter, maar nog steeds wordt alles met mij besproken.
Papa blijft daar sowieso van buiten, wat nodig is mag hij weten en de rest is bijzaak.
De jongste (nu 13) heeft sinds een 5 weken een vriendje en mams mag alles weten en paps is maar een zeur.
Wtf? :')

Moeders weet het mooi te vertellen, maar heeft klaarblijkelijk een complete nobody als man en vader van haar kinderen. Apart verhaal dit :D
Intelligent, but fucked up.
pi_87353524
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:35 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Wtf? :')

Moeders weet het mooi te vertellen, maar heeft klaarblijkelijk een complete nobody als man en vader van haar kinderen. Apart verhaal dit :D
Ja, en het werkt idd allemaal ook erg goed als die 'oudste' zich dus schijnbaar alsnog op haar 18e zwanger heeft laten ketsen en nu 2 weekjes mama is _O-
pi_87353986
quote:
Misschien ben ik hier ouderwets en (en mijn meiden met mij), maar zoiets wordt met vaders niet besproken.
Ik wist van de eerste keer van mijn oudste( nu 19), mijn man had geen benul en dat hoefde ook niet.
Inmiddels is de oudste sinds 2 weken mama van een wolk van een dochter, maar nog steeds wordt alles met mij besproken.
Papa blijft daar sowieso van buiten, wat nodig is mag hij weten en de rest is bijzaak.
De jongste (nu 13) heeft sinds een 5 weken een vriendje en mams mag alles weten en paps is maar een zeur.
OMG wat faal jij hard als moeder én echtgenote als dit waar is :') Lekker meeroddelen met je kinders en niet voorkomen dat ze op hun 19e volgeyoghurt worden en een dweil als echtgenoot en dat prima vinden.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:59:40 #104
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_87354081
Wat een heerlijk verhaal dit :9~
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 13:21:16 #105
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_87354615
quote:
Daar is niks ouderwets aan, het is gewoon volslagen debiel.
Blaft je man ook? Heeft ie heel misschien vier poten en een kwispelende staart?
Ik snap echt niet hoe je zo'n deerniswekkend beeld van je eigen echtgenoot kunt schetsen.

Je bent dus een intrigante die met een dumbass is getrouwd.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_87354692
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Ik snap echt niet hoe je zo'n deerniswekkend beeld van je eigen echtgenoot kunt schetsen.

Idd, jezus zeg :') dat mensen trots zijn op het feit dat ze hun man (en evengoed ouder van die 2 kinderen) voor een groot deel overal buiten houden :N
pi_87354728
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 13:21 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Plus:

geboortedatum: 19-02-1978
32 - 19 = 13.

Zit in de familie blijkbaar.
Of gewoon een matige troll
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87355149
Haha ik kan mij niet voorstellen dat dit topic serieus is maar als het wel serieus is, laat ze toch gaan jij was ook ooit 16 en haar kinderen zullen ook wel 16 worden.
pi_87355421
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
Lang avondeten zeg? Ik krijg een beetje het idee dat het allemaal nep is :P.
Dat was al duidelijk in het eerste topic
pi_87355682
Dus omdat het avondeten lang duurde, zal het wel nep zijn? :')
Niet iedereen rent meteen naar de comp om FOK! een update te geven.
pi_87355767
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus omdat het avondeten lang duurde, zal het wel nep zijn? :')
Niet iedereen rent meteen naar de comp om FOK! een update te geven.
Staat los van het eten.

Je kunt het vrij snel inschatten op de manier waarop hij reageert.

De naam van je dochter en vriend noem je al helemaal niet natuurlijk.
pi_87355888
"Emilie (zo heet mijn dochter)"

:')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:55:53 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87356654
het stelletje kleuters, ga eens ergens anders spelen :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87356771
Dit zou een goeie troll zijn ^O^
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_87356928
Ik vind dat TS het best goed opgelost heeft, ben benieuwd hoe het gesprek over grenzen in het huis gaat.
pi_87357635
Pics van je dochter graag!!
-weg, zie banmeldtopic-
pi_87357733
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:06 schreef Prenzlauer het volgende:
Kijk, daarom moet je zoons hebben, die kan je tenminste high fiven als ze sex hebben gehad :D
Ik kijk nu al uit van de verhalen van mijn zoontje *O*

Maar ik heb ook een dochter... :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87357828
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik kijk nu al uit van de verhalen van mijn zoontje *O*
Misschien heb ik iets gemist, maar is dat een normaal vader-zoon ding?
quote:
Maar ik heb ook een dochter... :{
Ik ook, en ik hoop dat ze een hoop geweldige, vrijwillige en veilige seks gaat hebben, binnen of buiten een huwelijk of relatie en het aantal partners mag ze ook fijn zelf uit gaan maken.

Als je op haar 14e pas gaat nagelbijten heb je de boot al gemist denk ik, goed voorlichten en veel openheid en hopen dat het kwartje valt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87357945
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

[..]
Euh... weet ik niet. Als ik met een mooie meid thuiskom, geeft mijn vader me wel een compliment, en de vraag of ik haar al geneukt heb :D Zo ja, niceeeeee ^O^

quote:
Ik ook, en ik hoop dat ze een hoop geweldige, vrijwillige en veilige seks gaat hebben, binnen of buiten een huwelijk of relatie en het aantal partners mag ze ook fijn zelf uit gaan maken.

Als je op haar 14e pas gaat nagelbijten heb je de boot al gemist denk ik, goed voorlichten en veel openheid en hopen dat het kwartje valt.
Mijn dochter is 4. Hoef ik me voorlopig nog geen zorgen over te maken. Als het eenmaal zo ver is, hoop ik niet dat ze met een Mocro of Neger thuis komt. Ja sorry, dat zie ik niet zo zitten.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87358500
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:05 schreef FireFox1 het volgende:

Als het eenmaal zo ver is, hoop ik niet dat ze met een Mocro of Neger thuis komt. Ja sorry, dat zie ik niet zo zitten.
Echt alles wat je hiervoor gezegd hebt, haal je onderuit met deze opmerking. Damn man als die dude goed voor dr is wat is dan het probleem?

Huiskamer rascist. :')
pi_87358582
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:34 schreef Document1 het volgende:

[..]

Echt alles wat je hiervoor gezegd hebt, haal je onderuit met deze opmerking. Damn man als die dude goed voor dr is wat is dan het probleem?

Huiskamer rascist. :')
Wacht maar totdat jou dochter met z'n lekkere leipe Mocro flavour thuiskomt :')
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:39:10 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87358586
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 15:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mjah, tot op zekere hoogte. Als ik terugkwam van een weekend met een nieuw vriendinnetje werd er ook breed grijnzend gevraagd of ik erg moe was :D
pi_87358709
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wacht maar totdat jou dochter met z'n lekkere leipe Mocro flavour thuiskomt :')
Zolang hij beschaafd overkomt en gewoon werk heeft of op een opleiding zit dan zie ik echt het probleem niet.
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 16:48:02 #124
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_87358781
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 16:44 schreef Document1 het volgende:

[..]

Zolang hij beschaafd overkomt en gewoon werk heeft of op een opleiding zit dan zie ik echt het probleem niet.
Tsja... Maar daar kun je ook heel goed de fout mee in gaan. "Beschaafd overkomen" betekent eigenlijk niets. Je kunt er niets uit aflezen, het vertegenwoordigt geen waarde en zegt ook helemaal niets over de waarde die je aan de persoon kunt hechten, als schoonzoon zijnde of whatever.
pi_87358813
Fair enough. ^O^

OT hoe is het met TS en zn dochters grenzen gesprek verlopen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')