abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87342323
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:54 schreef Donovans het volgende:

[..]

Ja ik wil dat ze gelukkig is en schijnbaar is ze dat. Ze had het logeerbed al klaargezet in haar eigen kamer.

Ik wil haar niet op d'r donder geven waar hij bij is dat vind ik sneu, we praten morgen wel als hij weg is met haar dat ze dat voortaan eerst moet vragen etc.
^O^
pi_87342412
Die ruimdenkendheid, zit dat er niet in dat je als vader veel te veel toe hebt gelaten? :?

Ik heb zelf geen kinderen maar ik heb iets dergelijks wel vaker gezien, alles maar toelaten bij het kleine meisje omdat ze zijn kleine prinsesje is en als het kleine meisje dan een groot meisje is en dezelfde dingen als mama gaat doen gaat pa hyperen en stuiteren want dat kan toch allemaal niet zomaar? :D
pi_87342474
Ik ga afsluiten, de computer althans. Iedereen bedankt voor de adviezen en zo. Kom morgen nog wel terug.
Ben niet perfect maar ik probeer het gewoon zo goed mogelijk te doen, vroeger dacht ik ook altijd al die overbezorgde types... wat een overdrijvers... Maar sinds ik vader ben is het gevoel toch anders.. heel onbeschrijvelijk.
pi_87342560
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:02 schreef Donovans het volgende:
Ik ga afsluiten, de computer althans. Iedereen bedankt voor de adviezen en zo. Kom morgen nog wel terug.
Ben niet perfect maar ik probeer het gewoon zo goed mogelijk te doen, vroeger dacht ik ook altijd al die overbezorgde types... wat een overdrijvers... Maar sinds ik vader ben is het gevoel toch anders.. heel onbeschrijvelijk.
Wees niet bang, er komen echt wel momenten dat ze even jouw kleine meisje weer is. :Y
  Moderator vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:05:55 #80
184769 crew  Deisyy
pi_87342600
quote:

[..]

Ja ik wil dat ze gelukkig is en schijnbaar is ze dat. Ze had het logeerbed al klaargezet in haar eigen kamer.

Ik wil haar niet op d'r donder geven waar hij bij is dat vind ik sneu, we praten morgen wel als hij weg is met haar dat ze dat voortaan eerst moet vragen etc.
Dat is heel lief van je, maar het lijkt wel of je vanwege de lieve vrede je mond houdt en je dochter er nu niet op aan durft te spreken omdat je anders bang bent voor ruzie in de tent.

En jouw dochter is een slimme meid want ze weet inmiddels dat als ze jou voor een voldongen feit zet jij die lieve vrede zal willen bewaren en zij haar zin krijgt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_87342658
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je, maar het lijkt wel of je vanwege de lieve vrede je mond houdt en je dochter er nu niet op aan durft te spreken omdat je anders bang bent voor ruzie in de tent.

En jouw dochter is een slimme meid want ze weet inmiddels dat als ze jou voor een voldongen feit zet jij die lieve vrede zal willen bewaren en zij haar zin krijgt.
Hij gaat haar er morgen toch op aan spreken? :)
Vind het juist goed dat hij niet in nabijheid van haar nieuwe vriendje een preek wil ophangen.
pi_87342781
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij gaat haar er morgen toch op aan spreken? :)
Vind het juist goed dat hij niet in nabijheid van haar nieuwe vriendje een preek wil ophangen.
Eens. En je kunt daarbij dus ook zeggen dat je je niet op die manier wilt laten chanteren. Denk dat het beter werkt bij een verliefde puber dan escaleren.
Whatever...
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:22:22 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87343252
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:52 schreef Donovans het volgende:
Laat ik een goed gebaar maken en zeggen dat het oké is.
^O^ Goed gedaan.

Doet me denken aan vroeger dit. Ik ben ook wel eens door een vader uit bed geplukt, ging ik bij mijn vriendinnetje slapen (andere stad, voor thuis had ik een smoes), moest ik in een andere kamer liggen! :') Na 5 minuten natuurlijk heel zachtjes bij elkaar liggen O+ maar haar pa hoorde het en haalde ons uit elkaar :') Extreme sadness en wat lost het op? :') Maar goed, later werd er om gelachen en kon 't met heel de familie goed vinden :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87343318
Wat een blablabla... Vrouwen kunnen ook zo lekker eigenwijs zijn... Laat ze zelf leren hoe hard het leven is, dat is de beste les die zij krijgen... Ik betreur de noodzaak van die lessen wel, want vrouwen die blootgestaan hebben aan dergelijk situaties mag ik al niet meer... Ze zien later iedereen voor hetzelfde aan na zo'n ervaring!
pi_87343368
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Underverse het volgende:
Wat een blablabla... Vrouwen kunnen ook zo lekker eigenwijs zijn... Laat ze zelf leren hoe hard het leven is, dat is de beste les die zij krijgen... Ik betreur de noodzaak van die lessen wel, want vrouwen die blootgestaan hebben aan dergelijk situaties mag ik al niet meer... Ze zien later iedereen voor hetzelfde aan na zo'n ervaring!
:?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:31:58 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87343602
Ooookay :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87343680
Jee man, sorry, hoor, maar zoiets is een moeders-probleem!
Misschien ben ik hier ouderwets en (en mijn meiden met mij), maar zoiets wordt met vaders niet besproken.
Ik wist van de eerste keer van mijn oudste( nu 19), mijn man had geen benul en dat hoefde ook niet.
Inmiddels is de oudste sinds 2 weken mama van een wolk van een dochter, maar nog steeds wordt alles met mij besproken.
Papa blijft daar sowieso van buiten, wat nodig is mag hij weten en de rest is bijzaak.
De jongste (nu 13) heeft sinds een 5 weken een vriendje en mams mag alles weten en paps is maar een zeur.
this bitch bites
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 23:38:17 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_87343854
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 23:24 schreef Underverse het volgende:
Right. :') .

Gelukkig hoeven de betrokken jongens hier helemaal geen lessen uit te trekken.
Resistance is futile.
pi_87344532
quote:

[..]

Dat logeerbed is natuurlijk gewoon voor de vorm :P, om jullie rustig te houden. Gaat uiteraard niet gebruikt worden, tenzij het een 2persoons bed is.

Toch wel slim/brutaal van haar om zélf te beslissen dat hij blijft slapen, had ik niet hoeven proberen vroeger. Woon niet meer thuis maar er heeft nooit een vriendje mogen blijven slapen haha. Ik heb op me 19e zelf moeten forceren dat ik bij me vriend mocht blijven slapen (door de laatste trein te 'missen') :D Sindsdien mocht ik blijven slapen wanneer ik wilde maar hij nooit bij mij..

Ik denk dat het verder wel goed zit bij jullie hoor, het feit dat je er over kan praten is al heel wat! En zoals hier al meer is geschreven: de pil niet willen gebruiken is heel normaal! heeft veel nadelen. Zolang ze maar andere maatregelen neemt ^O^
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 08:45:51 #90
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_87349725
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:12 schreef Donovans het volgende:

[..]

Condooms zijn er, ze weet ook waar die liggen. Heb twee jaar geleden gezegd van dat ik het liever niet heb maar mocht het je weet wel... dan liggen ze daar.

Ik maak me alleen grote zorgen want ze weigert de pil te slikken.
misschien slikt ze wel iets anders
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 10:53:46 #91
318739 Mulberry
Verziekt je taal.
pi_87351179
Ze is 16:') Maar die gozer klinkt best als een pauper.
pi_87351258
Wat een faaltopic :')

Dat meisje is 16, dit is gewoon normaal gedrag. En hoe meer jij je er tegen verzet, hoe langer ze met deze kerel door zal gaan. En misschien is het niet Mr. Right voor haar, maar dat gaat ze toch zelf moeten ervaren. Ik mag toch hopen dat jij zelf ooit ook vriendinnetjes hebt gehad? En hoe meer je ouders/vrienden/omgeving roepen dat het niks is, hoe langer je ermee doorgaat. Dat soort dingen moet iemand toch zelf ervaren. Ze is iig gewoon eerlijk over de seks en hij komt bij je thuis ipv dat hij haar in een tochtig steegje ergens even onveilig uitwoont.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2010 11:32:24 ]
pi_87351692
Je hebt geen andere keus dan je dochter vrij te laten. Ze is trouwens geen kind meer maar een jong volwassen persoon. Ze zal als ze die al maakt uit haar eigen fouten moeten leren. Daar moet je ze vrij in laten.
met vriendelijke groeten,
Robby
www.relatieforum.net
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:43:02 #94
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_87352378
Oeh, een dochter die even zomaar beslist dat net voorgestelde vriendje blijft slapen. Ik had hem vriendelijk verzocht morgenochtend vooral op de koffie te komen, maar dat logees toch echt overlegd moeten worden in een huis dat niet alleen van jou OF van dochterlief is.

Het lef. Ik moest flink moeite doen het voor mekaar te krijgen m'n vriendje te laten blijven op die leeftijd, en terecht! :N
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_87352625
TS dochter heeft vannacht 2 maal de beste jongen zijn zaad geslikt en heeft het nog zeker 3 maal in andere gaten ontvangen, omdat TS de lieve vrede wil bewaren
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:59:18 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87352721
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:55 schreef Ascendancy het volgende:
TS dochter heeft vannacht 2 maal de beste jongen zijn zaad geslikt en heeft het nog zeker 3 maal in andere gaten ontvangen, omdat TS de lieve vrede wil bewaren
Ja nou en? Ze hebben het toch al gedaan, en ze gaan het vast nog vele keren doen. Tot het uit is en dan komt de volgende. Wat heeft het voor zin om symboolpolitiek te voeren? Alleen om te laten zien "wie er de baas is"? Als je een beperking/strafmaatregel oplegt, zorg dan dat die ook nut heeft. Het enige wat een puber er anders van oppikt, is dat je kennelijk onzin praat.
pi_87352763
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:06 schreef Donovans het volgende:
Ik heb haar toen hij naar het toilet was gevraagd of ze sex hebben gehad. Ze zei dat ze de waarheid wou spreken als ik er daarna niet meer over zou beginnen. Het antwoord was ja.. was op dat moment wel geschrokken maar ze is teminste wel eerlijk.
-Lekkere piepers, mam!
-Het zijn extra blommige, van de Appie.
-Mag ik de jus even?
-Tuurlijk schatje. Heb je al sex met hem gehad?
- -O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_87352878
Kijk, daarom moet je zoons hebben, die kan je tenminste high fiven als ze sex hebben gehad :D
Doe eens lief!
  Redactie Sport zaterdag 9 oktober 2010 @ 12:28:56 #99
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_87353361
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is er mis met alleen condoom gebruiken en mocht het mis gaan de morning after pil?

Dat ze niet zo maar pillen wil slikken kan je ook positief noemen. Bovendien krijg je vaak gewichtstoename en worden je borsten groter.
Je komt niet aan door de pil, je krijgt meer honger door de pil, en het is dan aan jou de keus om te gaan vreten of niet. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_87353451
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 12:06 schreef Prenzlauer het volgende:
Kijk, daarom moet je zoons hebben, die kan je tenminste high fiven als ze sex hebben gehad :D
Dat kan bij een meid ook hoor. Alleen ouders zijn zo "bezorgd" als hun schattig meisje opeens volgepompt wordt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')