Precies ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarom post je het überhaupt dan, om je momentje van morele superioriteit te hebben? De discussie schiet er niets mee op als er weer eens iemand in een racisme-[kotssmiey]-stuip schiet.
Het zijn van een neger staat niet gelijk aan een cultuurverschil. Genoeg negers die gewoon Nederlands zijn. Marokkanen ook trouwens. En nu ben ik wel weer klaar hier, maar ik ben het echt zat om zulke verwerpelijke meningen te lezen en nu komt het er een keer uit ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:32 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Misschien keurt hij het wel af op basis van cultuurverschillen.
Een racist? Jammer hoor. Ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Ik ben zelf een (halve) neger for fuck sake.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat ben jij een vieze racist. Echt erg dat er mensen zoals jij bestaan.
Ik heb al medeleiden met je dochtertje en die bekrompen generaliserende houding.
Racist ja. Op basis van huidskleur (neger) zeg je dat je die donkere mensen niet voor je dochter wilt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een racist? Jammer hoor. Ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Ik ben zelf een (halve) neger for fuck sake.
Precies ja?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.
Hoe kun je nou zoiets zeggen. Daarmee impliceer je dat alle negers en Marokkanen kut zijn.
okquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn van een neger staat niet gelijk aan een cultuurverschil. Genoeg negers die gewoon Nederlands zijn. Marokkanen ook trouwens. En nu ben ik wel weer klaar hier, maar ik ben het echt zat om zulke verwerpelijke meningen te lezen en nu komt het er een keer uit ja.
Nee, niet alle vaders, alleen mensen die hun dochters vriendje beoordelen op vooroordelen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
Dus ga nou niet zo verontwaardig reageren klein meisje. Zeker als je zelf geen kinderen heb. Ik durf te wedden dat 90% van alle vaders zo denkt....
ALLEEN IK ZEG HET HARDOP!
Je kruipt weer terug in je veilige wereldje nadat je je morele superioriteit hebt bewezen tegenover al die enge racisten op Fok?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zijn van een neger staat niet gelijk aan een cultuurverschil. Genoeg negers die gewoon Nederlands zijn. Marokkanen ook trouwens. En nu ben ik wel weer klaar hier, maar ik ben het echt zat om zulke verwerpelijke meningen te lezen en nu komt het er een keer uit ja.
Die beste man heeft het helemaal niet over huidskleur, dat maak jij ervan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Racist ja. Op basis van huidskleur (neger) zeg je dat je die donkere mensen niet voor je dochter wilt.
Wacht ff..quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg muts, wie denk je wel niet wie je bent? Denk je serieus dat ik dít ter sprake breng bij mijn kinderen? Ze hebben nog totaal geen idee wat er in de wereld speelt, en dat wil ik (voorlopig) nog houden zo. Ik gun ze een heerlijk een fijne jeugd, dus het laatste wat ik wil is dat ik ze confronteer met wat er werkelijk speelt in de wereld. Althans, tot ze vragen gaan stellen. Dan geef ik ze eerlijk antwoord.
En nee, ben totaal geen Wilders aanhanger, verre van zelfs. Ben zelf van Surinaamse afkomst, dus weet heel goed hoe veel Surinamers denken. En Marokkanen zijn nergens geliefd. Ook niet door de Surinamers.
En mijn meisje is gewoon heilig. Alle clichés zijn waar wat dat betreft. Het is en zal altijd mijn kleine meisje blijven. Daarom heb ik begrip voor de TS. Moet er niet aan denken dat er later jongens voor haar staan.
Ehm wat versta jij onder een neger dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die beste man heeft het helemaal niet over huidskleur, dat maak jij ervan.
Veilige wereldje?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kruipt weer terug in je veilige wereldje nadat je je morele superioriteit hebt bewezen tegenover al die enge racisten op Fok?
Lieve schat, hij is zelf een surinamer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies ja.
Hoe kun je nou zoiets zeggen. Daarmee impliceer je dat alle negers en Marokkanen kut zijn.
En een Belg, is dat een zak patat dan?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
neger (wat niets meer dan een huidskleur is)
Uhm....hij heeft het over negers. Dat heeft alles met huidskleur te maken. Enkel met huidskleur zelfs.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Die beste man heeft het helemaal niet over huidskleur, dat maak jij ervan.
Je draaft door. Net als op de vorige pagina. Je bent een vieze vuile racistquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veilige wereldje?
Ja, want het FOK! forum is zoooo eng natuurlijk.![]()
Sinds wanneer is het vreemd dat iemand boos reageert op een racistische uitspraak? 't wordt steeds gekker hier, de wereld op z'n kop. Ik moet me nu verantwoorden en iemand die zegt dat hij geen neger (wat niets meer dan een huidskleur is) voor zijn meisje wil niet? Man man...je zou het in Amerika niet moeten zeggen.
De oorspronkelijke bewoners van Afrika met een donkere huidskleurquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ehm wat versta jij onder een neger dan?
Dus dan is het niet racistisch als je roept dat je geen neger wil voor je dochter?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:40 schreef PP. het volgende:
[..]
Lieve schat, hij is zelf een surinamer.
Nee, op basis van hun gedrag. Mijn buurman is een fantastische kerel. En ook een Marokkaan. Hij heeft 2 geweldige kinderen van 17 en 15. Correct Nederlands, perfect geïntrigeerd, hoog opgeleid etc etc.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Racist ja. Op basis van huidskleur (neger) zeg je dat je die donkere mensen niet voor je dochter wilt.
Nogmaals, genoeg negers die gewoon op en top hollands zijn. Snap je het probleem nu?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Oh en
neger (wat niets meer dan een huidskleur is).
Daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Is het enige verschil tussen alle mensen ter wereld alléén maar hun huidskleur? Dan zou het een stuk vrediger op aarde zijn.
Ze begrijpt er niet veel van helaas, voor haar is een Vietnamees iemand die rijst eet en een Duitser iemand die een kuil graaft.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Oh en
neger (wat niets meer dan een huidskleur is).
Daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Is het enige verschil tussen alle mensen ter wereld alléén maar hun huidskleur? Dan zou het een stuk vrediger op aarde zijn.
Je praat gewoon flauwekul. Van iemand die uit Den Helder moet komen verwacht ik meer ervaring.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry vandaag te veel ervaringen gehad met racisten, het moest er even uit.
Al vind ik het ook wel terecht. Maar normaal reageer ik niet zo hatelijk.
Zoals Marc Marie zou zeggen: je bent niet door, maar je ziet er wel heel leuk uit, bedankt voor je deelnamequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry vandaag te veel ervaringen gehad met racisten, het moest er even uit.
Al vind ik het ook wel terecht. Maar normaal reageer ik niet zo hatelijk.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:46 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Zoals Marc Marie zou zeggen: je bent niet door, maar je ziet er wel heel leuk uit, bedankt voor je deelname
Nee, jij begrijpt mij niet ben ik bang.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Ze begrijpt er niet veel van helaas, voor haar is een Vietnamees iemand die rijst eet en een Duitser iemand die een kuil graaft.
Ik denk gewoon dat je mijn punt simpelweg niet snapt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt mij niet ben ik bang.
Ik weet ook wel dat negers oorspronkelijk een bepaalde afkomst hebben, maar er zijn ook genoeg negers die helemaal geen cultuur behalve de nederlandse kennen. Daarom vind ik het zo fout dat je puur op basis van dat uiterlijk, het zijn van een neger, stelt dat je zo iemand niet voor je dochter wil.
Er zijn ook veel goeie Marokkanen en negers. Dan zou je dochter juist een van hen kiezen? Hoe je dan kan zeggen dat je nooit zo iemand wil voor haar, vind ik gewoon heel generaliserend en onbegrijpelijk ja.
Blijkbaar?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Precies ja?
En je maakt direct een foutieve aanname, misschien heeft hij het gewoon over cultuurverschillen? (post). Dat is niet hetzelfde als impliceren dat alle negers en Marokkanen kut zijn.
Ik zou het ook niet zo zien zitten als mijn dochtertje met iemand van een arabisch-islamitische cultuur thuis zou komen, zal wel het imago zijn dat er omheen hangt. Heb ik dan meteen wat tegen Marokkanen
Nogmaals, als hij zegt dat hij zijn dochter liever niet met een Belg ziet thuis komen, zegt hij dan iets over de huidskleur van die Belg? Dat is een associatie die alleen jij legt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jij begrijpt mij niet ben ik bang.
Ik weet ook wel dat negers oorspronkelijk een bepaalde afkomst hebben, maar er zijn ook genoeg negers die helemaal geen cultuur behalve de nederlandse kennen. Daarom vind ik het zo fout dat je puur op basis van dat uiterlijk, het zijn van een neger, stelt dat je zo iemand niet voor je dochter wil.
Er zijn ook veel goeie Marokkanen en negers. Dan zou je dochter juist een van hen kiezen? Hoe je dan kan zeggen dat je nooit zo iemand wil voor haar, vind ik gewoon heel generaliserend en onbegrijpelijk ja.
Dan is er niks aan de handquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Blijkbaar?
En als ze er wel mee thuiskomt? En het blijkt gewoon een goede jongen te zijn die van haar houd en haar respecteert, wat is het probleem dan? Waar ben je bang voor?
En jij snapt het.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de handOngeacht kleur of afkomst.
Monco10 hou alsjeblieft op, het gaat nergens over wat je zegtquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij zegt dat hij zijn dochter liever niet met een Belg ziet thuis komen, zegt hij dan iets over de huidskleur van die Belg? Dat is een associatie die alleen jij legt.
En jij ookquote:
Of jij denkt te zwart/wit dat neger alleen om afkomst zou gaan, namelijk mensen uit Afrika.Er zijn zelfs mensen die licht getinten al als negers bestempelen, dus ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:50 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nogmaals, als hij zegt dat hij zijn dochter liever niet met een Belg ziet thuis komen, zegt hij dan iets over de huidskleur van die Belg? Dat is een associatie die alleen jij legt.
BCF, ik heb even je post gefixed. Snap je nu wel wat hij bedoelt?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Monco10 hou alsjeblieft op, het gaat nergens over wat je zegt
Een neger is niet alleen maar iemand met een donkere huidskleur, punt. Wil je dit nu echt gaan ontkennen?
Ik denk ook niet dat je daar de enige in bent, er lopen er genoeg van rond in VKZ.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar gaat het mij een beetje om. En dan doet die hele 'neger is afkomst geen huidskleur' discussie er ook niet toe, maar als iemand iets zegt te hebben tegen negers denk ik meteen aan huidskleur en ik denk dat ik daar niet vreemd in ben.
Volgens mij betekent het zowel iemand van Afrikaanse afkomst als donkere mensen ja.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
Een neger is iemand met een donkere huidskleur, punt. Wil je dit nu echt gaan ontkennen?
Hou toch opquote:
Dan hoef je toch ook niet te zeggen dat je haar liever niet met een neger/marokkaan thuis ziet komen?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan is er niks aan de handOngeacht kleur of afkomst.
Ontkennen? Huh?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:54 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Monco10 hou alsjeblieft op, het gaat nergens over wat je zegt
Een neger is iemand met een donkere huidskleur, punt. Wil je dit nu echt gaan ontkennen?
Kijk, dat is al genuanceerder.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En jij ook![]()
Wil gewoon geen bontkraagje of rapper rond mijn dochter zien hangen. Bij de gedachte alleen al krijg ik braakneigingen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Hou toch op
Zeg dan: ik wil liever niet dat me dochter met een brutale, ongeschoolde, criminele, respectloze, whatever thuiskomt. ONGEACHT wat iemands afkomst en/of huidskleur is.
Dat bekt niet zo lekker, net als ik zie liever niet dat mijn dochter met een jongen uit de arabisch-islamitische cultuur thuiskomt, gelet op de verschillen in de rol van de vrouw tussen die cultuur en onze cultuur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Hou toch op
Zeg dan: ik wil liever niet dat me dochter met een brutale, ongeschoolde, criminele, respectloze, whatever thuiskomt. ONGEACHT wat iemands afkomst en/of huidskleur is.
Jullie hebben het eerst over afkomst en zeggen dan MAAR als het een goede jongen is heb ik er geen problemen mee, maw je gaat er al van uit dat het merendeel van die groep slecht is, maar als zij er die ene goede heeft uitgepikt is het prima.
Raar
Verklaart een hoop, ik heb namelijk PvdA gestemd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Monco10 het volgende:
Ik heb niks met mensen die PVDA hebben gestemd.
Zeg dan dat je geen seksist als vriend voor je dochter wil.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat bekt niet zo lekker, net als ik zie liever niet dat mijn dochter met een jongen uit de arabisch-islamitische cultuur thuiskomt, gelet op de verschillen in de rol van de vrouw tussen die cultuur en onze cultuur.
Alle islamitische mannen zijn seksistenquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dan dat je geen seksist als vriend voor je dochter wil.
Lijkt me ook nogal een open deur....dus waarom zeggen?
Makkelijk.
Als je het hebt over de rol van de vrouw in die cultuur....ja. En dat noemde je specifiek.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alle islamitische mannen zijn seksisten
Tuurlijk wel. Mijn dochter heeft een uitstekende achterban, met allemaal mensen die zielsveel van haar houden. Maar hoe groot mijn invloed van mij en haar moeder ook is, sommige secundaire invloeden heb je simpelweg geen vat op, zoals het kiezen van verkeerde vriendjes.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan hoef je toch ook niet te zeggen dat je haar liever niet met een neger/marokaan thuis ziet komen?
Want het is je dochter, natuurlijk komt ze met een leuke jongen thuis.Vertrouw je daar niet op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |