abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87371683
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:31 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Waarom post je het überhaupt dan, om je momentje van morele superioriteit te hebben? De discussie schiet er niets mee op als er weer eens iemand in een racisme-[kotssmiey]-stuip schiet.
Precies ja. :r
Hoe kun je nou zoiets zeggen. Daarmee impliceer je dat alle negers en Marokkanen kut zijn.
pi_87371731
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:32 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Misschien keurt hij het wel af op basis van cultuurverschillen.
Het zijn van een neger staat niet gelijk aan een cultuurverschil. Genoeg negers die gewoon Nederlands zijn. Marokkanen ook trouwens. En nu ben ik wel weer klaar hier, maar ik ben het echt zat om zulke verwerpelijke meningen te lezen en nu komt het er een keer uit ja.
pi_87371750
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gatverdamme, wat ben jij een vieze racist. Echt erg dat er mensen zoals jij bestaan. :r
Ik heb al medeleiden met je dochtertje en die bekrompen generaliserende houding.
Een racist? Jammer hoor. Ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Ik ben zelf een (halve) neger for fuck sake.

Ik ken genoeg Negers en Marokkanen in mijn omgeving. Heck, mijn halve familie heeft een kleurtje.

Dus ga nou niet zo verontwaardig reageren klein meisje. Zeker als je zelf geen kinderen heb. Ik durf te wedden dat 90% van alle vaders zo denkt....

ALLEEN IK ZEG HET HARDOP!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87371782
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een racist? Jammer hoor. Ik spreek alleen mijn voorkeur uit. Ik ben zelf een (halve) neger for fuck sake.
Racist ja. Op basis van huidskleur (neger) zeg je dat je die donkere mensen niet voor je dochter wilt.

:{w
pi_87371786
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe kun je nou zoiets zeggen. Daarmee impliceer je dat alle negers en Marokkanen kut zijn.
Precies ja?

En je maakt direct een foutieve aanname, misschien heeft hij het gewoon over cultuurverschillen? (post). Dat is niet hetzelfde als impliceren dat alle negers en Marokkanen kut zijn.

Ik zou het ook niet zo zien zitten als mijn dochtertje met iemand van een arabisch-islamitische cultuur thuis zou komen, zal wel het imago zijn dat er omheen hangt. Heb ik dan meteen wat tegen Marokkanen :?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87371808
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het zijn van een neger staat niet gelijk aan een cultuurverschil. Genoeg negers die gewoon Nederlands zijn. Marokkanen ook trouwens. En nu ben ik wel weer klaar hier, maar ik ben het echt zat om zulke verwerpelijke meningen te lezen en nu komt het er een keer uit ja.
ok
pi_87371829
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:

Dus ga nou niet zo verontwaardig reageren klein meisje. Zeker als je zelf geen kinderen heb. Ik durf te wedden dat 90% van alle vaders zo denkt....

ALLEEN IK ZEG HET HARDOP!
Nee, niet alle vaders, alleen mensen die hun dochters vriendje beoordelen op vooroordelen.
pi_87371838
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kruipt weer terug in je veilige wereldje nadat je je morele superioriteit hebt bewezen tegenover al die enge racisten op Fok? :)
pi_87371847
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Racist ja. Op basis van huidskleur (neger) zeg je dat je die donkere mensen niet voor je dochter wilt.

Die beste man heeft het helemaal niet over huidskleur, dat maak jij ervan.

Zo ben ik tegen mensen die PVDA hebben gestemd.
pi_87371867
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zeg muts, wie denk je wel niet wie je bent? Denk je serieus dat ik dít ter sprake breng bij mijn kinderen? Ze hebben nog totaal geen idee wat er in de wereld speelt, en dat wil ik (voorlopig) nog houden zo. Ik gun ze een heerlijk een fijne jeugd, dus het laatste wat ik wil is dat ik ze confronteer met wat er werkelijk speelt in de wereld. Althans, tot ze vragen gaan stellen. Dan geef ik ze eerlijk antwoord.

En nee, ben totaal geen Wilders aanhanger, verre van zelfs. Ben zelf van Surinaamse afkomst, dus weet heel goed hoe veel Surinamers denken. En Marokkanen zijn nergens geliefd. Ook niet door de Surinamers.

En mijn meisje is gewoon heilig. Alle clichés zijn waar wat dat betreft. Het is en zal altijd mijn kleine meisje blijven. Daarom heb ik begrip voor de TS. Moet er niet aan denken dat er later jongens voor haar staan. :X
Wacht ff..

Jij beweert van Surinaamse afkomst te zijn maar wil liever niet dat je dochter met een 'neger' thuiskomt? Of Marrokaan? Wat heb je dan liever wel als ik vragen mag? Nederlandse jongens (want je denkt dat die heilig zijn?) Wat voor man vind je jezelf dan?

Dat je uberhaupt niet wil dat er later jongens zjin die iets van je dochter gaan willen dat ik begrijp ik, dit hebben alle vaders, maar jij hebt het in je post over jongens met een bepaalde afkomst.

En dat je die uitspraak niet bij je dochter tersprake brengt mag ik hopen ja ;)
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87371902
Ik ben een vader, en mij maakt het niet uit waar ze mee thuiskomen, zolang het maar geen egoistisch asociaal volk is. Maar ja, ik heb zonen.... met dochters zou ik denk ik er toch iets anders erover denken, ...meer in de algemeen beschermende zin.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87371908
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Ehm wat versta jij onder een neger dan? :?
"the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
pi_87371912
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je kruipt weer terug in je veilige wereldje nadat je je morele superioriteit hebt bewezen tegenover al die enge racisten op Fok? :)
Veilige wereldje?
Ja, want het FOK! forum is zoooo eng natuurlijk. :')

Sinds wanneer is het vreemd dat iemand boos reageert op een racistische uitspraak? 't wordt steeds gekker hier, de wereld op z'n kop. Ik moet me nu verantwoorden en iemand die zegt dat hij geen neger (wat niets meer dan een huidskleur is) voor zijn meisje wil niet? Man man...je zou het in Amerika niet moeten zeggen.
pi_87371929
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lieve schat, hij is zelf een surinamer.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_87371947
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

neger (wat niets meer dan een huidskleur is)
En een Belg, is dat een zak patat dan?
pi_87371954
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:37 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Uhm....hij heeft het over negers. Dat heeft alles met huidskleur te maken. Enkel met huidskleur zelfs.

:|W
pi_87371957
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Veilige wereldje?
Ja, want het FOK! forum is zoooo eng natuurlijk. :')

Sinds wanneer is het vreemd dat iemand boos reageert op een racistische uitspraak? 't wordt steeds gekker hier, de wereld op z'n kop. Ik moet me nu verantwoorden en iemand die zegt dat hij geen neger (wat niets meer dan een huidskleur is) voor zijn meisje wil niet? Man man...je zou het in Amerika niet moeten zeggen.
Je draaft door. Net als op de vorige pagina. Je bent een vieze vuile racist :r , nee daar hoor ik inderdaad niets van te zeggen. Man man man, ze zouden me voor de Supreme Court slepen in de VS.
pi_87371985
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:39 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:

[..]

Ehm wat versta jij onder een neger dan? :?
De oorspronkelijke bewoners van Afrika met een donkere huidskleur
pi_87371988
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:40 schreef PP. het volgende:

[..]

Lieve schat, hij is zelf een surinamer.
Dus dan is het niet racistisch als je roept dat je geen neger wil voor je dochter?

Dus als ik roep dat ik geen blanke wil voor mijn kind, is het dan minder racistisch? :{
pi_87372003
Oh en

neger (wat niets meer dan een huidskleur is).

Daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Is het enige verschil tussen alle mensen ter wereld alléén maar hun huidskleur? Dan zou het een stuk vrediger op aarde zijn.
pi_87372017
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, op basis van hun gedrag. Mijn buurman is een fantastische kerel. En ook een Marokkaan. Hij heeft 2 geweldige kinderen van 17 en 15. Correct Nederlands, perfect geïntrigeerd, hoog opgeleid etc etc.

Die Marokkaan van 17 zal ik graag als schoonzoon willen. Begrijp me niet verkeerd. Alleen is het overgrote deel gewoon fout.

Iedereen krijgt een kans bij mij. Alleen merk ik op dat vooral Surinamers, Marokkanen en Antillianen vrouwen bekijken op een hele andere manier dan Nederlanders. Dáár is mijn mening op gebaseerd.

Ik ben zelf een straatschooier geweest, en weet veel meer dan de gemiddelde vinexwijk bewoner wat er op straat afspeelt. Ik praat uit voorkennis, dus kom me niet beschuldigen als racist.

Je weet poep meisje, serieus.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_87372035
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Oh en

Daar ben ik het uiteraard niet mee eens. Is het enige verschil tussen alle mensen ter wereld alléén maar hun huidskleur? Dan zou het een stuk vrediger op aarde zijn.
Nogmaals, genoeg negers die gewoon op en top hollands zijn. Snap je het probleem nu?
pi_87372036
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 00:42 schreef Cerbie het volgende:
Oh en

Ze begrijpt er niet veel van helaas, voor haar is een Vietnamees iemand die rijst eet en een Duitser iemand die een kuil graaft.
pi_87372064
Sorry vandaag te veel ervaringen gehad met racisten, het moest er even uit. :r

Al vind ik het ook wel terecht. Maar normaal reageer ik niet zo hatelijk.
  zondag 10 oktober 2010 @ 00:45:14 #175
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_87372071
Lang leve de schoonouders die al bij een date vragen of je wilt blijven slapen. :D
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')