Iets met marketingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
En ondertussen ligt Studenten.nl dus al een tijd plat. Lekker geregeld!
Eerder iets met servercapaciteit. Als je veel verkeer verwacht moet je gewoon een statische splash-pagina maken met de info die iedereen zoekt, en dan de rest achter een doorklik zetten. Dan kan je véél meer verkeer aan.quote:
Mja... Ook het doen alsof het zo druk is, speelt ook een rol.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder iets met servercapaciteit. Als je veel verkeer verwacht moet je gewoon een statische splash-pagina maken met de info die iedereen zoekt, en dan de rest achter een doorklik zetten. Dan kan je véél meer verkeer aan.
Dat ben ik dan weer niet met je eens, want als een site gewoon in het geheel niet laad druipen mensen al snel af en komen ook niet meer terug (want een dergelijk impulsbezoek ga je niet onthouden om later opnieuw te proberen).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja... Ook het doen alsof het zo druk is, speelt ook een rol.
hij staat op demoquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:26 schreef Dagoduck het volgende:
kan iemand dit ff cappen, mn internet is te traag voor de stream
en de staatquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef -Hans- het volgende:
Die verwacht ik toch ook wel op Noorderslag.
Voicst? Nee hoor, gewoon een plaat uit het Dalet-mapje 'freak' op de playlist.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Opnieuw uitgebracht ofzo
Mag van mij, maar ze stonden er vorig jaar ook al. Vond ik toen wel het tofste optreden van de avond. Als ze er niet staan dan moeten ze de popprijs maar winnen al zal die wel naar Caro gaan..quote:
De FOK! header duurt 6,2 seconden om te ladenquote:
Ik hoor/zie hem hier steeds vaker voorbij komenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voicst? Nee hoor, gewoon een plaat uit het Dalet-mapje 'freak' op de playlist.
Luister dan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |